![]() |
welke partij levert in uw gemeente de burgemeester
g
|
Ik hoop het Vee Bee.En de kans zit er goed in hier.:-)
De huidige burgemeester,mr Pinxten,heeft zijn volk de rug toegekeerd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
is sp.a de plaatselijke gemeente partij? ;-)
|
Ik ben die partij vergeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef het maar toe axel,dat heb je met opzet gedaan! |
Bij ons levert de spa de burgemeester.
|
mijn stem is toekomst gericht
|
Er moet toch dringend een alfabetiseringscampagne ingevoerd worden voor VB'ers. Vooral dan voor "Revolutie" en "Grellig". Het gaat hier niet over de partijvoorkeur.
Ik zal de vraag vertalen in smiley's. Dan kunnen de analfabeten onder ons ook meestemmen. Burgmeester :drinking: VLD: :vldvivan: ? CD&V/N-VA :cdvnva: ? Vlaams Belang :hitler: ? SP.a-Spirit :spaspiri: ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Is de vraag van welke partij de huidige burgemeester is of welke partij waarschijnlijk de nieuwe burgemeester levert?[edit]
|
Citaat:
|
De huidige burgemeester van Herentals is Jan Peeters van de SP.a . Waarschijnlijk volgt hij zichzelf op, al zal hij dan misschien de CD&V van de oppositiebanken moeten sleuren en een monstercoalitie zoals in Antwerpen moeten beginnen (afgaand op de verkiezingen van 2004).
|
Citaat:
|
Huidig hebben we een CD&V burgemeester. Ik denk dat de huidige coalitie zal aanblijven, al zal het intergemeentelijk zwembad voor gemor zorgen.
Voor het Belang verwacht ik een status quo -ze hebben de meeste zetels, iets van een 9 op 30 of 31- of vooruitgang omdat sommige wijken de hete adem van Antwerpen voelen. Ik woon in het prachtige Schoten. :) |
de optie Vlaams Belang aanvinken is onmogelijk omdat tot op heden het VB (spijtig genoeg) in geen enkele gemeente in het beleid zit.
In dat opzicht is het eigenlijk een linkse strikvraag zeker als je weet dat het stemgedrag publiek wordt gemaakt. Bij mij is het een CD&V'er, een conservatief iemand. doch staan er op vele rode lichten en verkeersborden welbpelaalde stickers, waarschijnlijk achtergelaten door taktivisten of Gordelaars :thumbsup: Je kan het zien als een signaal voor iedere arrogante franstalige. Kwestie van duidelijk te zijn 8)[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Hierbij mijn welgemeende excuses. |
Grellig, Guderian & Radicaal zijn duidelijk niet de slimsten. :lol: :lol:
|
Sommigen zijn zo bezeten van het VB; dat ze nog maar het zien staan en er al hun stem op uitbrengen zonder maar de vraag te lezen...
Hier bij mij levert de VLD al sinds 1989 de burgemeester en ik zie daar niet zo vlug verandering in komen. |
een plaatselijke lijst LB (lijst v/d burgemeester Liste de ....) een samengaan van cdh , cd&v en onafhankelijken
|
bij ons ist nen tsjeef. Maar hij stopt na deze legislatuur en ik heb er geen idee van wat er gaat gebeuren de volgende verkiezingen.
|
Citaat:
Ze zitten in coalitie met spirit en de tjeeven. VLD, Groen en VB in oppositie. Vandecasteele verstaat zijn job. En de Oostendenaars weten dat. Hij zal ongetwijfeld burgemeester blijven. |
Citaat:
|
Helaas, iemand die een beleid voert ten gunste zichzelf en van 1 % van de inwoners. De rest moet gepest worden. De doctrine indachtig van zijn ideologie.
:snipersm::spaspiri: |
Citaat:
|
Aangezien het bij ons een absolute CD&V-meerderheid is, is het dus een CD&V'er.
Wordt afwachten volgend jaar. |
bij ons is het een aparte lijst gemeentebelangen ,die 67 procent haalt, maar de bindingspersoon met name Lippens de Graaf geeft al meermaals aangegeven de brui aan te geven . Deze monstercoalitie bestaat uit enkele onafhankelijken , CD enV , en de VLD.
We zullen zien wie er de burgemeestersjerp binnenhaalt. Ik ben heel benieuwd. Zou Verwilghen zich plots bezighouden met de plaatselijke politiek? Ik hoop eerlijk gezegd van niet. Ik denk dat de CD en V een puik resultaat zal leveren zoals in de meeste West-Vlaamse gemeenten, maar de VLD zal niet veel moeten onder doen bij de vele zelfstandigen. De Spa daarentegen beleeft hier nachtmerries met een 7 procent. Daar is er best nog veel werk nodig . Zou VDL misschien met zijn peperdure cursussen van 14O euro naar Knokke verhuizen ? wie weet? hihi. |
Citaat:
Hoewel, in deerlijk (mijn buurgemeente) hebben de sossen ook niet te veel zetels, twee denk ik. Dat is evenveel als n-va. Het is daar al een jaar of dertig veertig een absolute meerderheid van de cd&v |
Zonhoven :absolute VLD meerderheid...
Al twaalf jaar... Tijd voor verandering zou ik zeggen. |
Ik hoop dat men eens in onze gemeente hun gezond verstand gaat gebruiken. Want het gemeentelijk beleid van nu trekt op niets.
|
Citaat:
|
De Burger bij ons (scherpenheuvel-zichem) is de CD&V 'er, Manu Claes en dus niet F.Vdb zoals velen denken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu bij ons nog een plaatselijke partij, maar hoop dat wij dit kunnen ombuigen.
|
Bij ons is het nu een N-VA ster. Is jaren CVP (CD&V) geweest. De Kans is vrij groot dat het na volgend jaar een VLD'er wordt.
|
Bij mij is het CD&V, maar ik hoop dat iemand anders opkomt voor de gemeenteraadsverkiezingen als burgemeester.
|
In Overpelt is moeilijk te zeggen van welke partij de burgemeester is.
Gestemd worden via de CD&V, en ondertussen overlopen naar de VLD Een circus van jewelste is het daar! Hopelijk kan het Vlaams Belang daar straks met Linda Vissers en Jef Van Bree orde op zaken stellen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be