Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   autosalon (https://forum.politics.be/showthread.php?t=44983)

Piet Hein 12 januari 2006 14:07

autosalon

-

jef 12 januari 2006 14:22

Ik ga niet, ik heb mijn merk, mijn garagist waarvan ik heel tevreden ben dus als wij een nieuwe auto nodig hebben gaan wij bij hem. De garagist, de service is véééél voornamer dan het merk.

Jazeker 12 januari 2006 14:27

Ik heb net een gloednieuwe kar, dus ik ga maar eens niet.

Monocle 12 januari 2006 14:30

Ik denk dat ik dit jaar naar de Nocturne ga...

Pietje 12 januari 2006 14:32

Neen.Heb pas een nieuwe auto sedert october '058)

skaldis 12 januari 2006 15:00

nee, ik geraak niet aan voldoende tnt

Geertje 12 januari 2006 17:14

Mijn 13-jarige auto rijdt nog perfect.

Mitgard 12 januari 2006 17:18

ik kan toch niks betalen van wat daar staat.

Geertje 12 januari 2006 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1505475)
ik kan toch niks betalen van wat daar staat.

Neem dan het meisje mee dat staat te pronken aan de auto's. ;-)

Nynorsk 12 januari 2006 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 1505484)
Neem dan het meisje mee dat staat te pronken aan de auto's. ;-)

nee dat doet hij niet :evil:

Geertje 12 januari 2006 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1505546)
nee dat doet hij niet :evil:

Idd. ik ga morgen toch, mijn broer heeft vrijkaarten gekregen en ik wil eerst nog eens gaan kijken naar de meisjes. :-D

Vlaams-nationalist 12 januari 2006 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 1505211)
Ik denk dat ik dit jaar naar de Nocturne ga...

Ik ook, morgen Brussel-waarts naar een hard weekje school, ik heb het verdiend :-)

KempensBoerke 12 januari 2006 23:47

M'n wagen is nu net 13 jaar oud

mene Audi, da BLIJFT blijkbaar draaien gelijk een naaimachientje

ik onderhoud de wagen dan ook als een goede huisvader

maar ik ga volgend weekend toch een kijkje nemen

mezelf vergapen aan die stinkend dure wagens

ook een beetje rondneuzen: welk merk biedt wat voor welke prijs?

't is trouwens al effe geleden dat het Autosalon mij nog mocht begroeten.

Jazeker 13 januari 2006 01:28

Ik ben intussen content van mijne gloednieuwe ford focus... :mrgreen:

met die 115 pk motor erin doet die dat deftig :-D

Nu nog wachten op het eind van de rodatie periode zodat hij wat minder gaat verbruiken. Ik heb alvast wel een euro4 motor genomen (die kostte wat meer) zodat hij serieus minder roet uitbraakt. Milieu moet voorgaan.

ingenious 13 januari 2006 01:55

het autosalon komt mijn strot al uit. :?

Jazeker 13 januari 2006 02:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious (Bericht 1506106)
het autosalon komt mijn strot al uit. :?

Mij ook en ben er niet geweest. Erg...

Raar hoe de media zich kunnen richten op wat er blijkbaar moet gefocussed worden... sinds een dag of twee hoor ik niks meer over de gezondheid van Sharon terwijl ze die rond maandag/dinsdag toch uit de coma aan het halen waren ? Niks meer... tabula rasa... rare media...

Pietje 13 januari 2006 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1506089)
Ik ben intussen content van mijne gloednieuwe ford focus... :mrgreen:

met die 115 pk motor erin doet die dat deftig :-D

Nu nog wachten op het eind van de rodatie periode zodat hij wat minder gaat verbruiken. Ik heb alvast wel een euro4 motor genomen (die kostte wat meer) zodat hij serieus minder roet uitbraakt. Milieu moet voorgaan.

Dan hebben wij bijna gelijktijdig dezelfde auto gekocht 8O 8)

StevenNr1 13 januari 2006 16:17

schizofreen me dunkt, bannen die handel wegens dubbelaccount

longhorn 13 januari 2006 16:48

Auto's interesseren me gene zak. Zolang er een radio en airco in zit en het ding me van A naar B brengt, is 't goed.

Jazeker 13 januari 2006 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1506583)
Dan hebben wij bijna gelijktijdig dezelfde auto gekocht 8O 8)

de 1.6 of de 1.8 ?

Pietje 13 januari 2006 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1506758)
de 1.6 of de 1.8 ?

1.8 TDcI.8)

Jazeker 13 januari 2006 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1506902)
1.8 TDcI.8)

me too :-) trekt goed...

Pietje 13 januari 2006 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1506989)
me too :-) trekt goed...

Idd. Maar mijn vorige auto was de "vorige" Focus, en die was toch nog "venijniger" in het optrekken. De nieuwe is groter (17cm langer en een 7cm breder) en waarschijnlijk zo'n 200kg zwaarder dan "het oud" model).Maar we klagen niet eh:-) . En het nieuw model is in zijn geheel mooier afgewerkt binnen en ruimer en dus comfortabeler. En ook uiterlijk vind ik hem knapper gestroomlijnd dan de eerste.Ik heb hem straks nog eens gewassen. T'is een zwarte, dus draag ik ook de gevolgen dat hij "sneller" vuil wordt. T'is mijne derde Ford nu, en nooit noemenswaardige problemen gehad. Voor mijn eerste Focus reed ik met een Sierra (tweedehands) , en die heeft toch 315.000km gedaan, zonder veel problemen. Succes ermee eh :thumbsup: 8)

Jazeker 13 januari 2006 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1507005)
Ik heb hem straks nog eens gewassen. T'is een zwarte, dus draag ik ook de gevolgen dat hij "sneller" vuil wordt.

De mijne is ook een zwarte 8O Dit wordt akelig....

Ge ziet er inderdaad rap vuil op maar ik vind zwart gewoon te mooi. Al mijn vorige wagens waren ook zwart.

Gij ook succes ermee.

Pietje 13 januari 2006 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1507031)
De mijne is ook een zwarte 8O Dit wordt akelig....

Ge ziet er inderdaad rap vuil op maar ik vind zwart gewoon te mooi. Al mijn vorige wagens waren ook zwart.

Gij ook succes ermee.

Zwarte auto's zijn altijd mooi. Zeker wagens met een sportieve "look" (VW-Golf en BMW zijn ook het mooist in het zwart).
:lol: Het zou pas echt creapy worden, moest hij uit dezelfde garage komen :lol:

Nick_ 13 januari 2006 22:02

Ik haat auto's. :x

Jazeker 13 januari 2006 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1507046)
Zwarte auto's zijn altijd mooi. Zeker wagens met een sportieve "look" (VW-Golf en BMW zijn ook het mooist in het zwart).
:lol: Het zou pas echt creapy worden, moest hij uit dezelfde garage komen :lol:

Laat het niet Londerzeel zijn :-D

Er zijn nog verschillen... de mijne is een firmawagen 8)

Jazeker 13 januari 2006 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1507005)
Idd. Maar mijn vorige auto was de "vorige" Focus, en die was toch nog "venijniger" in het optrekken. De nieuwe is groter (17cm langer en een 7cm breder) en waarschijnlijk zo'n 200kg zwaarder dan "het oud" model).Maar we klagen niet eh:-) . En het nieuw model is in zijn geheel mooier afgewerkt binnen en ruimer en dus comfortabeler.

Ik moet toch nog wennen aan die hoge zitpositie. Mijn vorige was een opel Astra dus daar lag je lekker laag. De binnenafwerking is nog steeds erg Ford... sober, maar ik vond de vorige Focus ronduit lelijk binnenin (van buiten was hij wel mooi), dus daarom heb toen voor de Astra gekozen :-)

Pietje 13 januari 2006 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1507048)
Laat het niet Londerzeel zijn :-D

Er zijn nog verschillen... de mijne is een firmawagen 8)

Oef !! :lol: , nee mijne is gekocht in Aarschot. Hmm, trendy baas dat je hebt....zijn personeel zo'n mooie auto's geven.:-)

Pietje 13 januari 2006 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1507050)
Ik moet toch nog wennen aan die hoge zitpositie. Mijn vorige was een opel Astra dus daar lag je lekker laag. De binnenafwerking is nog steeds erg Ford... sober, maar ik vond de vorige Focus ronduit lelijk binnenin (van buiten was hij wel mooi), dus daarom heb toen voor de Astra gekozen :-)

Ik vond de binnenafwerking van de eerste Focus ook niets speciaal. Maar ik wou absoluut bij Ford blijven, omdat ik zo tevreden was van mijne oude Sierra, en ook omdat ik heel tevreden ben van mijn garage, wat "goud waard" is. Ik heb nooit met een Astra gereden, maar ik vind mijne nieuwe nu toch geen "te hoge" zitpositie hebben (ik heb wel het "sport"-model met misschien een lagere ophanging dan de andere).8)

Jazeker 13 januari 2006 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1507067)
Ik vond de binnenafwerking van de eerste Focus ook niets speciaal. Maar ik wou absoluut bij Ford blijven, omdat ik zo tevreden was van mijne oude Sierra, en ook omdat ik heel tevreden ben van mijn garage, wat "goud waard" is. Ik heb nooit met een Astra gereden, maar ik vind mijne nieuwe nu toch geen "te hoge" zitpositie hebben (ik heb wel het "sport"-model met misschien een lagere ophanging dan de andere).8)

Dat sportmodel scheelt ook maar een centimeterke of 3 in hoogte achteraan hoor :-) Ik heb zelf de Ghia genomen... heb nog getwijfeld over de sport.

Geertje 13 januari 2006 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 (Bericht 1507047)

btw, heb je je rijbewijs al ;-)

Federator 13 januari 2006 22:30

Sommige autoconstructeurs zijn ook ontzettend eerlijk. Wat lezen we immers als we naar http://www.lada.be gaan?

Service Unavailable

Pietje 13 januari 2006 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1507071)
Dat sportmodel scheelt ook maar een centimeterke of 3 in hoogte achteraan hoor :-) Ik heb zelf de Ghia genomen... heb nog getwijfeld over de sport.

Hmm Ghia, "de top", dus 8) . Het "Sport" model heeft juist een iets hardere vering, en een sportieve afwerking. De testrit heeft de garagist met mij in een "Titanium" (2.0) gedaan . Hij dacht waarschijnlijk mij nog te kunnen vermurven...........maar dat kwam dan direct veel te duur in autotaks (11 fisk.pk ipv nu 10) en verzekering (136pk ipv 115 nu).

Pietje 13 januari 2006 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 (Bericht 1507047)

Die houding zal nog wel veranderen.8)

Jazeker 13 januari 2006 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1507096)
Hmm Ghia, "de top", dus 8) . Het "Sport" model heeft juist een iets hardere vering, en een sportieve afwerking. De testrit heeft de garagist met mij in een "Titanium" (2.0) gedaan . Hij dacht waarschijnlijk mij nog te kunnen vermurven...........maar dat kwam dan direct veel te duur in autotaks (11 fisk.pk ipv nu 10) en verzekering (136pk ipv 115 nu).

Ik mocht de 2 liter niet kiezen. Vond ik vrij flauw want mijn Astra was ook een 2.0 en dus 11 fiscale. Dus nu heb ik 15 paarden meer en betaal flink taxen minder :-D

Och ja... ik ga maar niet klagen want ik rij nu al zo makkelijk te rap.

Geertje 13 januari 2006 22:46

Vandaag geweest. De 'auto'meisjes waren ontgoochelend.

Jazeker 13 januari 2006 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1507096)
Hmm Ghia, "de top", dus 8) . Het "Sport" model heeft juist een iets hardere vering, en een sportieve afwerking.

Ghia en Sport schelen niet zoveel in prijs dacht ik. Er is trouwens nog de Titanium die duurder is dan de Ghia, maar die ging boven mijn budget (toch als ik die 1.8 erin wou ). Op de Ghia zit ook cruise control wat ik nogal een stomme optie vind voor dit land. Heb er wel die sony mp3 laten insteken... dat klinkt !!

Pietje 13 januari 2006 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1507115)
Ghia en Sport schelen niet zoveel in prijs dacht ik. Er is trouwens nog de Titanium die duurder is dan de Ghia, maar die ging boven mijn budget (toch als ik die 1.8 erin wou ). Op de Ghia zit ook cruise control wat ik nogal een stomme optie vind voor dit land. Heb er wel die sony mp3 laten insteken... dat klinkt !!

De mp3 zat er bij mij standaard in (was een auto uit stock) . Wat een gemak, 8 uur muziek op één CD :-) .

Pietje 13 januari 2006 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1507110)
Ik mocht de 2 liter niet kiezen. Vond ik vrij flauw want mijn Astra was ook een 2.0 en dus 11 fiscale. Dus nu heb ik 15 paarden meer en betaal flink taxen minder :-D

Och ja... ik ga maar niet klagen want ik rij nu al zo makkelijk te rap.

Vastgesteld tijdens die testrit : die 2.0 is een "vliegmachien" :-o . En die gaspedalen zijn toch zo zacht in te drukken tegenwoordig:oops: 8) .

Btw, op de "Ford site" kan je een schone screensaver downloaden van de Focus ST 8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be