![]() |
Hier zit hij, de enige echte puber van politics.be op plaats 14 van de meest geposte berichten. Ben er van overtuigd dat ik allesinds de jongste forumposter ben die het meest berichtjes post! Ondertussen heb ik ook ontdekt welke koers ik ga op gaan deze:
De centrum-rechtse christelijke koers. Waarop heb ik mij gebasseerd? De uitslag van het Nederlandse doe de stemtest waarbij: 1) CDA 2) christenunie 3) VVD 4)D66 5) LPF 6) SPG 7) PVDA 8) SP 9) groenlinks. Ik heb veel sympathie voor het Nederlandse politieke landschap, zit wat logica in, meer als hier! Vandaar mijn keuze voor de Christenunie en de CDA. Wilt dit zeggen dat ik de CD&V steun? Ik denk niet dat ik de komende tijd allesinds hun avatar zal dragen. Uiteraard zal ik niet contra zijn, maar ook niet volledig pro. Ga mij even niet aan een partij linken. Thomas |
Waarom etaleer je zo graag dat je een puber bent?
|
Citaat:
|
Citaat:
:wink: |
Citaat:
|
Hou oud ben jij eigenlijk? (sorry, kweet dat dus niet :oops: )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben even verward... maar khoop voor jou het tweede... :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal wel aan mij liggen 8)
|
2300 berichten haha sukkelaar
|
Wat zou er van zo iemand geworden zijn ? Getrouwd, kindjes, en elke vrijdag op café en erna het wijf aftoeken ?
|
Die Elle kon het precies niet goed verdragen dat hij jonger was dan zij :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wij dat al zo lang hebben moeten ondergaan is pas erg. Wij zijn de grote sukkelaars. :mrgreen: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be