![]() |
spaghetti
eet gij spaghetti met vork en lepel of met vork en mes?
|
Hangt ervan af, meestal met een vork en lepel.
|
Vork en mes want met lepel mors ik altijd...
|
Vork en mes. De lepel gebruik ik om 't smeer uit m'n oren te pulken.
|
Met vork en lepel natuurlijk
|
Altijd met vork en lepel, ik ben beschaafd.
|
Vork en lepel. Soms zonder lepel.
|
vork + lepel
|
Met mes en Vork.
|
Mes en vork. Ik schaam me altijd dood in Italië :(
|
Met vork en lepel. Hetgeen niet wil zeggen dat ik niet van tijd tot tijd een hele hoop rode vlekken op mijn hemd krijg...
|
Vork en lepel, en Italianen eten dat meestal enkel met een vork, niets om u over te schamen dus...
|
Met mes en vork of soms gewoon alleen met vork.
|
Met vork en lepel;en dat kan dan op 2 manieren:manier1:draaien met de vork in de lepel en het met de vork in je mond stoppen of manier2:draaien met de vork in de lepel en het op de lepel laten liggen en met de lepel in je mond stoppen.Ik handel naar manier1,maar ik ken er die manier2 toepassen.
|
met mes en vork
|
Citaat:
|
Citaat:
ik altijd met mes en vork, en mijne spaghetti snij altijd in héel kleine stukskes, het ziet er uit als grote en wat langgerekte rijst eigelijk. En dan schep ik dat op met mijn vork. Naar u norm dus totaal onbeschaafd ofzo?;-) |
Citaat:
|
Alleen een vork. De lepel blijft verweesd liggen.
|
arme lepel :cry:
|
Ik probeer soms zelfs stiekem enkel met de lepel te eten, maar ik moet toch altijd weer terugkomen op die vork die onmisbaar blijkt te zijn.
|
vork alleen
Mijn fijne Marrokaanse servies is gepikt door een Fransman. |
Eerst fijnsnijden en dan opeten met koffielepel.
|
Met mes en vork ook verscheidende keren geprobeerd met lepel maar met een mes gaat vele beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet uw mama ook al uw eten in stukjes snijden zodat je het met een lepeltje of met uw handjes kan opeten? Wat ga jij doen als't oorlog is? ;-) |
Citaat:
|
Ge kunt natuurlijk ook gewoon met de handen eten en een gezellige rode knoeiboel ervan maken...
|
Met saus en kaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ofwel doe je het goed, ofwel gemakkelijk, maar geen halfslachtig gedoe. Meestal met mes en vork. Maar in Italië, of op restaurant, of in een mesloze bui, eet ik enkel met een vork. Nooit gesnapt wat die lepel erbij komt doen. De rand van je bord is even efficiënt.
Eet meestal saus met spaghetti, en dat moet je wel met mes en vork eten. (hoe krijgt ge anders die massa's saus binnen?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge neemt uw vlees met uw vork en doet er met uw mes wat saus over. Maar zijn de spaghettislingers bij u thuis knolvorming, of snap ik de vraag niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De lepel dient om je spaghetti op je vork te draaien.
Mensen die met een mes spaghetti eten zijn ofwel kinderen ofwel niet opgevoed. Punt. |
Citaat:
Spaghetti eten met mes en vork is inderdaad voor niet opgevoedde mensen. Net als eten met vork en lepel. Het enige correcte is enkel je vork gebruiken. Maar van de twee foute (mes+vork en vork+lepel) kies ik toch de gemakkelijkste van de twee :p |
Citaat:
De enige methode om dat (voor mij toch :oops: ) zonder morsen te eten, denk ik ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be