![]() |
Hoi hoi, nog een keten. Wie heeft er leuke citaten te delen met de rest van het forum? We kunnen er een spelletje van maken : de laatste letter van het citaat is de eerste van het volgende citaat? Of smijt ze er gewoon bij, waarom niet?
Een leuke van mijn beste vriend Albert Einstein (en er zitten er nog in de kast :D ) [size=6]"When you sit with a nice girl for two hours, it seems like two minutes. When you sit on a hot stove for two minutes, it seems like two hours Well that's relativity." [/size] Albert Einstein |
[size=6]You cannot play the Song of Freedom on an instrument of oppression.[/size]
-- Stanislaw J. Lec, Unkempt Thoughts (1962, from a translation by Jacek Galazka) |
De moderne versie luidt dan :
"When you sit on a hot girl for two hours, it seems like two minutes. When you sit with a nice stove for two minutes, it seems like two hours Well that's relativity." :D |
N...
[size=6]"Nationalism is an infantile sickness. It is the measles of the human race."[/size] Jawel, Alberto ene steen again :D |
E...
Toch wel een hele bekende denk ik: Citaat:
|
Even duidelijk maken dat ik geen fan ben van Adolfje... Het schoot me gewoon te binnen...
Anders word ik hier ook gebanned :lol: :roll: Ik denk gewoon dat dat een dictatuur het potentieel heeft om de beste staatsvorm te zijn... In theorie... |
Citaat:
[size=6]Racisme is de enige rotzooi die de gastarbeiders niet mogen opruimen.[/size] (Youp van't Hek) |
Allemaal van dezelfde.
Citaat:
response was: "I think it would be a good idea." |
Kzal verdergaan op Georg om het overzichtelijk te houden
N... Citaat:
|
D
Citaat:
|
Citaat:
Hamlett, of Shakespeare, hoe ge het ook bekijkt. Ik ben goed! |
Education is what you get when you read the fine print; experience is what you get when you don't. - unknown.
|
Citaat:
"The Gods must be crazy" Xixo |
Yiaa, yiiaah! - een balkende ezel
(gewoon om uit de impasse te geraken) |
Citaat:
Hier: "You don't love a woman because she is beautiful, but she is beautiful because you love her." - unknown |
R...
Citaat:
|
Hey tiens..... die uitspraak kwam gisteren toevallig ter sprake in een gesprek dat ik had met mijn dochter :wink:
ok- E Citaat:
|
"Necessity is the mother of invention."-Anon
loop :twisted: |
en waarlijk het leven hadde geen zin, en moest ik onzin kiezen, dan zou dit mij de verkieslijkste onzin wezen
Ik ben niet goed in ketens.... |
wel als we dan toch even uit de bocht gaan ;-)
"De filosofie die je kiest is afhankelijk van de mens die je bent" Johann Gottlieb Fichte. |
wel als we dan toch even uit de bocht gaan ;-)
"De filosofie die je kiest is afhankelijk van de mens die je bent" Johann Gottlieb Fichte. |
The taxpayer -- that's someone who works for the federal government but doesn't have to take the civil service examination - Ronald Reagan
|
The taxpayer -- that's someone who works for the federal government but doesn't have to take the civil service examination - Ronald Reagan
|
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. (een van m'n favorieten :))
|
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. (een van m'n favorieten :))
|
[size=6]Wat is het fijn een zwijn te zijn :!: [/size]
|
Verkeerde letter, staaf. ;)
|
De geschiedenis is een hoop leugens waarover iedereen het eens is. :arrow: Napoleon
|
Dit zullen vele graag horen:
Nederlanders zijn gewoon Vlamingen, alleen ze zijn het vergeten. :arrow: L.P.Boon |
Golf is knikkeren voor jongens die zich niet willen bukken. :arrow: Youp van 't Hek
|
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels. :arrow: Jonckheera
|
Bloedtransfusie: de saaiste manier om Aids te krijgen. :arrow: Guy Mortier
|
Een conservatief is iemand die te laf is om te vechten en te dik om weg te lopen. :arrow: Elbax Hubbard
Een conservatief is iemand die iets wil bewaren dat hij al kwijt is. :arrow: G.Durnez Een conservatief is iemand die vraagt dat men goed is voor de rijken. :arrow: Frost David |
Een debat is meestal een verhit gesprek, waarbij twee mensen tegen elkaar praten en naar zichzelf luisteren. :arrow: Buddingh
|
Dyslexie: leesblindheid. Bij mensen die eraan lijden beter bekend als lexysdie. :arrow: Guy Mortier
|
Stem tegen de paarsgroene kwaal
Stem progressief liberaal ** Moe Geplaagd, belogen en bedrogen? Stopt paarsgroen Laat liberaal appel het doen ** Het slecht paarsgroen beleid is als onkruid dat bleef staan Na jaren wieden zal ’t nog niet zijn vergaan ** “Liberaal appel„ wil ten dienste staan met uw stem zullen we paarsgroen verslaan ** stem appel - laat u niet langer verlakken paarsgroen heeft er toch niks van gebakken ** voor politiek fatsoen – geen tweede paarsgroen het verstand komt toch niet met het ambt stem liberaal – het appel is uw gemaal ** liberaal!!! stop met klagen en het onbehagen, span ’T appel voor je wagen. ** echt liberaal is een ander verhaal enkel appel spreekt liberale taal en zal achter zijn beloftes staan |
Filosofie verhoudt zich tot het leven als masturbatie tot seks.
Karl Marx |
Filosofie verhoudt zich tot het leven als voorhuidjogging tot seks.
Peter De Ryck :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
[size=6]Sla nooit uw vrouw. Ze worden dat zo snel gewoon en dat is erg vermoeiend. (Scholl)[/size] |
"Feminism encourages women to leave their husbands, kill their children, practice witchcraft, destroy capitalism, and become lesbians."
--Pat Robertson at the 1992 Republican National Convention :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be