![]() |
Montenegro
Enkele beelden van Europa's nieuwste staat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Spijtig dat mijn vakantie al geboekt was, anders wist ik meteen al waar naar toe. |
Mooi land! En vanaf nu met een eigen stem in Europa en de wereld. Proficiat Montenegro!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi land
|
Die oud-Ottomaanse gebieden zijn inderdaad zeer mooi.
|
Mooie foto's. :)
|
Citaat:
|
Maar Vlaanderen is het mooiste land ter wereld, en zucht nog steeds onder de bezetting van belgique...:cry: :cry: :cry:
|
Citaat:
Montenegro blijkt zo altijd een enclave te zijn tussen Ottomaans gebeid... |
Citaat:
Toevallig waren mijn overgrootvaders onderofficieren in het Ottomaanse leger in de Balkan en moesten ze regelmatig de orde handhaven in die regio's. Ik zal het toch wel beter weten zeker. :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn overgrootvader heeft nog in de loopgraven tegen hun bondgenoten gevochten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben blij voor de Montenegrijnen dat ze onafhankelijk zijn. Maar als Europeaan maak ik mij een beetje zorgen over het zoveelste Oost-Europees land dat deel uitmaakt van de Europese Unie. Dat zijn weer zoveel autodieven bij.
Maar kom, gezien de prachtige foto's die Tantis ons laat zien over dat land is het zeker de moeite : je gaat er op vakantie, en met een beetje geluk staat je wagen er al ter plaatse. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het excuus van de verliezer :lol:
|
Citaat:
|
Leuke foto's die me al zin doen krijgen, tiens, ik wist niet dat het daar ook geschikt is voor om op vakantie te gaan.
Hopelijk wordt Montenegro een staat om fier op te zijn en kunnen ze met hun onafhankelijkheid tonen dat kleine staten ook perfect werkbaar zijn na een splitsing. |
Citaat:
Maar om d�*t ne de hoofdreden te maken van de start van d eonderhandelingen tot de EU is een andere vraag natuurlijk... |
Citaat:
en als vlaanderen onafhankelijk wordt, krijgen wij dan ook zo'n landschappen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Noord-Korea.
Deze heeft daar immers de touwtjes nog in handen. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Waar is dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Terrorist.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be