![]() |
Minipartijtje Bruggeveiligenleefbaar doet het met belgicisten
[SIZE=2]http://www.stadsomroep.com/geluid.asp?NUM=536[/SIZE][SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE] [SIZE=2]Ruben Cottenjé de Dauphin zal niet opkomen op de onafhankelijke lijst Bron Decoorne in Brugge, bij de komende gemeenteraadsverkiezingen. Het akkoord dat daarover bestond tussen de groep rond het Vlaamsgezinde gemeenteraadslid Lucien Decoorne en de uitgesproken Belgische Cottenjé is volgens Decoorne eenzijdig opgeblazen, doordat BUB in haar persberichten uitgesproken Belgische thema's en symbolen aanhaalde, terwijl het enkel om lokale thema's had mogen gaan...[/SIZE] Wel wel wel.. de zelfverklaarde grote flaminganten hebben getracht de Bubbels voor hun kar te spannen. Knap hoor ! |
Decoorne en BUB toch niet samen in bad
Mooi, 't leven is mooi :-D :vlaander: :belgievl: :rofl:
|
Decoorne wil dat we een eigen B.U.B.-lijst oprichten, dus zo slecht is ie nog niet.;-)
|
idd schaamteloos ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Weeral volk weg bij de uitstervende BUB? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Nu weten we in elk geval weer wat Hans bedoelde met die jonge frisse ploeg waarmee ze België weer unitair gingen maken. |
Citaat:
Verfrissen doen ze zeker. Alle dagen moeten er andere namen (frisse) op de website geplaatst worden.:lol: |
Citaat:
Voot het humorgehalte hier zou het toch spijtig zijn dat ze verdwijnen. ;-) |
|
Citaat:
|
toch een vraagje: bestaat de BUB dan in feite nog??
|
Citaat:
Het Vlaams Belang laat weten dat ze het kartel-aanbod van BUB niet in overweging zullen nemen :wink: |
Wij hebben u gewoon nergens nodig.;-)
|
Citaat:
Hilarisch wordt het natuurlijk als de onvermijdelijke Lucien Decoorne zelfs de BUB benadert om aan volk te geraken voor zijn lijst. Die Lucien toch, echt wel het archetype van de Brugse Zot :rainbow1: |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent al even grappig als Lucien Decoorne, nu begrijp ik waarom jullie elkaar gevonden hebben ;-) |
Gisteren werd de BUB-lijst voor Brugge onder enorme persbelangstelling voorgesteld. Ik verwacht dat het hier niet stil rond zal blijven, in tegenstelling tot Vlaamse Lucien's initiatief dat nu zijn belangrijkste protagonist kwijt is. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Van BUB weet je tenminste waarvoor ze staan en dat maakt het politiek bekampen ervan iets eenvoudiger, dan kampen tegen een regenboogkameleon als Decoorne. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen mag lachen met BuB (vrijheid van mening, niet?)
Sommigen lachen m.i. toch wat te geforceerd. B.v. de N-Va'ers:
|
Ik veronderstel dat het maandag in de kranten zal staan, de persconferentie begon namelijk pas om acht uur 's avonds waardoor de artikelen waarschijnlijk pas na de deadline ingediend konden worden.
|
Met de NV A lach ik iederre dag:lol:
BHV:lol: |
Citaat:
|
Héhé, Jaani :) Grappig, maar let op m'n woorden: BUB zit in oktober in de Brugse gemeenteraad!
|
Citaat:
|
Wedden voor nen bak, Jan? ;)
|
Citaat:
Moeten we inderdaad doen om latere ''communicatiestoornissen'' te vermijden. |
Citaat:
Om een samenwerking met een zielige figuur als Decoorne zelfs nog maar te overwegen moet je echt wel wanhopig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nochtans zou het op gemeentelijk vlak minder moeilijk moeten zijn dacht ik daar het toch héél wat gemakkelijker gaat om campagne te voeren want m'n moet zich alleen maar beperken tot eigen stad/gemeente; m'n kan dus echt alles geven om zichzerlf bekend te maken zoals die 2 gasten in Antwerpen doen met hun partij NEEN; nu zo te zien neemt Hans al wat gas terug ivm het binnenhalen van een zetel.
|
Citaat:
Toch moet ik ook Hans gelijk geven: er was veel volk op de persconferentie, maar of ze over ons gaan berichten is een andere zaak. Het is ook helemaal niet gemakkelijk om in een grote provinciehoofstad campagne te voeren als kleine partij (dwz minder militanten en vooral veel minder geld dan de grote partijen) terwijl de 'groten' allemaal wel over permanente plakploegen, flashy flyers en affiches, campagne-wagens en last but not least veel media-aandacht beschikken! Desalnietemin geloof ik in onze campagne en ben ik ervan overtuigd dat wij in oktober op bepaalde plaatsen kunnen doorbreken, en zo binnen enkele jaren een parlementaire partij kunnen worden. Voor Brugge stel ik mijn persoonlijke mening alvast niet bij: één zetel dient een campagnedoel te zijn! |
Op de verkiezingswebsite staat er alleszins nog niets
www.westvlaamskartel.be en dan maar eens doorlinken naar Brugge, héél leuke website trouwens. Eerlijk gezegd snapte ik wel niet zo goed dat jullie een lijst wilden vormen met iemand die tegengestelde ideeën heeft dan jullie wat de Belgische staat betreft. Maar soit in Mechelen doet m'n hetzelfs nog beter met liberalen en groenen op één lijst...; maar dit terzijde. Kweet niet hé maar waarom gaan jullie de uitdaging niet aan zoals in Antwerpen van die gasten van Neen; alhoewel ik mijn vragen stel bij hun partij doe ik toch mijn hoed af dat ze daarvoor de Antwerpse straten plat lopen, tzal hoe dan ook gezond geweest zijn voor hun beentjes en conditie:). |
Citaat:
groeten, iemand die het goed met jullie meent |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be