![]() |
Wat typeert "Den Vlaminck"?
Wat is er nu typisch Vlaemsch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatst was er een bbq in het dorp van allemaal vlaams nationalisten. Als ik naar die mensen kijken VOEL ik gewoon dat dat niet mijn volk is. Zo boers, zo ruig,zo stoer...zo...VLAAMS! |
Goed. Wat hebben we nu aan deze peiling, beste visserman ? Moeten we dat nu serieus nemen en zo ?
|
Ik zat even te twijfelen tussen 'debiele hollander -moppen' en 'angsthazen', maar ik heb toch maar voor de laatste gekozen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K&K...
Wat heeft dit met het communataire te maken? |
Citaat:
|
Grappen mag, lolbroek uithangen ook ... maar doe het in K&K.
|
Citaat:
Nu kan ik mijn stem uitbrengen! :lol: |
al die dingen gaan eigenlijk allemaal op...
maar is dat typerend? ik denk het niet. wat ik typerend vind is de ANTI-roomse zever :-D |
Citaat:
maar het niet willen toegeven :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg wel honger als ik die lekkernijen hier zo zit te typen eigenlijk. hmmm... ballekes met kriekskes. |
Citaat:
|
Wat nog typisch is:
Kop in het zand-reflex, vrouwen met een te dik gat en een short aan in de zomer, wetten overtreden maar o wee als een ander het doet! (nu ja, zo enthousiast is dat nu ook weer niet), kneuterig meedansen bij optredens zoals dat van Tina Turner en Rolling Stones, oersaai zijn, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat is er nu zó verkeerd aan wat bekrompen en reactionair zijn? Het is tegenwoordig de enige manier om op een min of meer normale manier te kunnen overleven in Vlaanderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Typisch aan ne Vlaming is......
zijn Belgische identiteitskaart! :D |
zie volgende post
|
Citaat:
TYPISCH! TYPISCH was de vraag. is dat typisch vlaamsch misschien?? OF DAT DAT TYPISCH VLAEMSCH IS? walen hebben dat ook! |
Staan bleiten dat hij in een kutland woont
Sjoemelen omdat hij bang is dat hij anders de enige lamme goedzak is die niet sjoemelt. |
altijd weer dezelfde idioten aan de macht stemmen
|
Levensdromen die niet verder gaan dan een fermette met karrewiel en een terreinwagen op afbetaling
|
"oe oe oe oe" roepen naar voetballende negers
|
en wat is uw levensdroom, flippend rund?
wie A zegt ... |
Citaat:
Hoe zou ik het anders weten? |
Vlamingen hebben een hekel aan alle pretentie en grootdoenerij.
Daarom storen ze zich geweldig aan elke allochtoon die met een grote tweedehands mercedes over de straat rijdt alsof de straat van hem is. Je mag wel een kas van een villa hebben en drie BMW's, maar je moet daar bescheiden over doen. |
Inderdaad een belachelijke peiling. Zielige peiling gemaakt door zielige ventjes dus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be