![]() |
And the show goes on...
Net gelezen:
Citaat:
|
voor bart den bever is een multiculturele samenleving noodzakelijk...
|
wedden dat velen hierover gaan struikelen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, die racistische vader zal wel de aanstoker zijn omdat hij, uiteraard uit racistische overwegingen, weigerde om zijn dochter met een agressieve Marrokaan te laten omgaan en haar het geweldige genoegen te hebben willen ontzeggen hebben van eens gezellig van zeer nabij kennis te maken met zijn vriendjes. Je weet wel, zulke ontmoeting waarbij het meisje "Nee!" blijft roepen terwijl de anderen haar doortastend en diepgaand onder handen nemen...
Die racistische vaders toch, hé! |
Citaat:
Ik vraag me enkel af welke kant die dochter nu gaat kiezen. |
Ik vraag me eerder af wanneer onze overheden iets gaan doen tegen de systematiek van het allochtone geweld!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeer veelzeggend: er is NIEMAND opgepakt.
|
Citaat:
Doede gij da thuis ook ? met je kinderen, twaalf jaar , ne keer problemen met vechten op school en gaat ge dieje dan ook buiten smijten ??? |
Citaat:
En het maakt niets uit wanneer het gaat om bvb. de kostwinner van het gezin of een jonge kerel van 17, zij moeten beseffen dat zij in deze maatschappij ook plichten hebben, en niet alleen rechten. |
Citaat:
|
Citaat:
Importcriminelen kunnen we missen als kiespijn. |
Citaat:
Hoe is het nu mogelijk. Bent u zó geobsedeerd door Flaminganten dat u van elk bericht niet ter zake doende commentaar geeft! |
Citaat:
Zeg jij er niet graag bij hé?8) Als jij zo even betrouwbaar bent op jouw werk...amai, fijne collega dan!:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan hadden we reeds last met die gasten die vanuit Frankrijk tot n gent de boel op stelten zetten. Mijn vacantie bracht ik door in Logwy nord. noord frankrijk. En wanneer de biscoop gedaan was, groepeerden de mensen zich in wijken om tesamen naar huis te gaan. de schrik voor de nord africain zat er dan al goed in. Dus het probleem met die gasten is niet van vandaag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is pas als iemand een oplossing durft te suggereren dat jullie in aktie schieten en dan heet het steevast dat de aangebrachte oplossing : "dom" , "simplistisch'" "racistisch" is. Het is ofwel dat ofwel het probleem zodanig breed uitsmeren dat je in nietszeggende algemeenheden vervalt. Zo komt de ene af met het verkeer "dat ook veel mensen doodt" terwijl de ander over "economische onzekerheid" blaat. Het komt altijd op hetzelfde neer : er mag niets gedaan worden. Edit (ik denk nu ineens aan iets) Citaat:
|
Citaat:
|
't zal wel een geval van uitlokking of zelfverdediging zijn geweest....
|
Citaat:
Ik kan alleen maar zwijgen en volmondig ja knikken bij dit betoog... :thumbsup: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be