Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   And the show goes on... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53225)

Rudy Van Nespen 3 juli 2006 16:57

And the show goes on...

Net gelezen:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belga
Jongeren slaan man met honkbalknuppel in Zinnik

(Belga) Een 45-jarige man uit Brakel is zaterdagavond op een verjaardagsfeest in een woning in het Henegouwse Zinnik (Soignies) door vier jongeren met een honkbalknuppel aangepakt, zo is van de lokale politie vernomen. Hij ligt zwaargewond in het ziekenhuis, maar is buiten levensgevaar. De jongeren zijn nog niet opgepakt.

Een dochter van de man kwam met haar vriend op het feest aan, hoewel haar vader haar verboden had nog met de jonge Noord-Afrikaan om te gaan. Een en ander ging de verkeerde kant uit en de jongen verliet het feest om later met drie makkers terug te keren en de vader met een honkbalknuppel op het hoofd te slaan. (dwm)

Het blijft maar duren: hoeveel doden moeten er vallen alvorens onze overheden wakker worden? Of zijn ze al op verlof: ver weg van hun eigen gecreëerde multiculturele nachtmerrie?

ilfalco 3 juli 2006 16:59

voor bart den bever is een multiculturele samenleving noodzakelijk...

Pieke 3 juli 2006 17:03

wedden dat velen hierover gaan struikelen:

Citaat:

haar vader haar verboden had

andev 3 juli 2006 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 1799310)
Net gelezen:
(nieuw slachtoffer van onze fameuze "jongeren" die met honkbalknuppels tonen hoe ze zich hier integreren...)

Het blijft maar duren: hoeveel doden moeten er vallen alvorens onze overheden wakker worden? Of zijn ze al op verlof: ver weg van hun eigen gecreëerde multiculturele nachtmerrie?

Inderdaad, het begint angstwekkende vormen aan te nemen, maakt niet uit hoe men ook zijn best doet om alles te minimaliseren en te verdraaien zodat de slachtoffers bijna voor een deel zelf de agressors worden. De feiten zijn er... de laffe politici kijken ernaar en doen, in totale onmacht, gewoon verder: wie negatieve commentaar heeft is eigenlijk een racist.

andev 3 juli 2006 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 1799314)

... om onze maatschappij, en die in de omringende landen, om zeep te helpen. Inderdaad, we zijn goed bezig.

Pieke 3 juli 2006 17:16

Citaat:

Tussen haakjes, multicultuur is meer dan die Noord-afrikaanse driftkikkers alleen.

Riksken 3 juli 2006 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 1799325)

Citaat:

haar vader haar verboden had
Blijkbaar had hij er zijn redenen voor.

Bazilfunk 3 juli 2006 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 1799357)
Tussen haakjes, multicultuur is meer dan die Noord-afrikaanse driftkikkers alleen.

inderdaad zoals bijvoorbeeld McDonalds, Coca Cola, Aardappelen, Koffie,

Rudy Van Nespen 3 juli 2006 17:31

Tja, die racistische vader zal wel de aanstoker zijn omdat hij, uiteraard uit racistische overwegingen, weigerde om zijn dochter met een agressieve Marrokaan te laten omgaan en haar het geweldige genoegen te hebben willen ontzeggen hebben van eens gezellig van zeer nabij kennis te maken met zijn vriendjes. Je weet wel, zulke ontmoeting waarbij het meisje "Nee!" blijft roepen terwijl de anderen haar doortastend en diepgaand onder handen nemen...

Die racistische vaders toch, hé!

Boadicea 3 juli 2006 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 1799399)
Tja, die racistische vader zal wel de aanstoker zijn omdat hij, uiteraard uit racistische overwegingen, weigerde om zijn dochter met een agressieve Marrokaan te laten omgaan en haar het geweldige genoegen te hebben willen ontzeggen hebben van eens gezellig van zeer nabij kennis te maken met zijn vriendjes. Je weet wel, zulke ontmoeting waarbij het meisje "Nee!" blijft roepen terwijl de anderen haar doortastend en diepgaand onder handen nemen...

Bezorgde vaders, zou ik eerder zeggen en in dit geval terecht.

Ik vraag me enkel af welke kant die dochter nu gaat kiezen.

Rudy Van Nespen 3 juli 2006 18:26

Ik vraag me eerder af wanneer onze overheden iets gaan doen tegen de systematiek van het allochtone geweld!

andev 3 juli 2006 18:48

Citaat:

Juist, maar de "dagelijkse problemen" zijn vooral begonnen sedert dat soort driftkikkers te veel in beeld zijn beginnen komen... Krijg die kerels hier buiten en een zeer groot deel van dat soort problemen zijn opgelost.

Hans1 3 juli 2006 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 1799325)

Sinds wanneer zijn jullie bezorgd om wat er met "Walen" gebeurt?

Hans1 3 juli 2006 18:51

Citaat:

Ja, leg eens uit.

joske 3 juli 2006 18:57

Zeer veelzeggend: er is NIEMAND opgepakt.

Jakke racing 3 juli 2006 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 1799565)
Juist, maar de "dagelijkse problemen" zijn vooral begonnen sedert dat soort driftkikkers te veel in beeld zijn beginnen komen... Krijg die kerels hier buiten en een zeer groot deel van dat soort problemen zijn opgelost.

wat een intelligente oplossing. Als er een probleem is, zetten we wat mensen buiten en klaar is kees.
Doede gij da thuis ook ? met je kinderen, twaalf jaar , ne keer problemen met vechten op school en gaat ge dieje dan ook buiten smijten ???

Acid 3 juli 2006 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakke racing (Bericht 1799626)
wat een intelligente oplossing. Als er een probleem is, zetten we wat mensen buiten en klaar is kees.
Doede gij da thuis ook ? met je kinderen, twaalf jaar , ne keer problemen met vechten op school en gaat ge dieje dan ook buiten smijten ???

Zoals je zegt. Wie op school boel zoekt, vliegt daar ook buiten. Zo moeten we ook het lef hebben om vreemdelingen, die onze gastvrijheid misbruiken, netjes terug naar het land van oorsprong te sturen.
En het maakt niets uit wanneer het gaat om bvb. de kostwinner van het gezin of een jonge kerel van 17, zij moeten beseffen dat zij in deze maatschappij ook plichten hebben, en niet alleen rechten.

fernand 3 juli 2006 20:04

Citaat:

U heeft het hier wel over vreemde kinderen. wanneer ik een logé heb, en die gedraagt zich niet. dan vliegt hij ook buiten!

Acid 3 juli 2006 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1799570)

Wij zijn bezorgd om wat er met de maatschappij in het algemeen gebeurt.
Importcriminelen kunnen we missen als kiespijn.

vercetti 3 juli 2006 20:12

Citaat:

:roll:

Hoe is het nu mogelijk. Bent u zó geobsedeerd door Flaminganten dat u van elk bericht niet ter zake doende commentaar geeft!

Jong N-VA'er 3 juli 2006 23:13

Citaat:

Uiteraard, maar jij bent wel de kampioen van halve waarheden: wie ernaast loopt, hangt, dixit De Wever.
Zeg jij er niet graag bij hé?8)

Als jij zo even betrouwbaar bent op jouw werk...amai, fijne collega dan!:evil:

Jong N-VA'er 3 juli 2006 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 1799363)
Blijkbaar had hij er zijn redenen voor.

Er zijn ook Vlamingen waarvan vaders liever niet hebben dat ze met hun dochter omgaan...:twisted:

Jong N-VA'er 3 juli 2006 23:19

Citaat:

Hola, maak dat ilfalco maar eens wijs!:-D

Jong N-VA'er 3 juli 2006 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1799368)
inderdaad zoals bijvoorbeeld McDonalds, Coca Cola, Aardappelen, Koffie,

En zijn onze bedrijven niet soms blij dat ze buitenlandse werknemers hebben die goed kunnen vertalen, hen helpen bij het bepalen van nieuwe strategieën ed? In dat geval toch maar eens de werken van Schein en Schermerhorn eens lezen.

Jong N-VA'er 3 juli 2006 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 1799399)

Je schetst het cru, maar er zijn inderdaad van die types die daar niet vies van zijn:evil:

Jong N-VA'er 3 juli 2006 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1799487)
Bezorgde vaders, zou ik eerder zeggen en in dit geval terecht.

Ik vraag me enkel af welke kant die dochter nu gaat kiezen.

Dat vraag ik mij ook af. Hopelijk is ze slim genoeg haar fout in te zien.

Jong N-VA'er 3 juli 2006 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acid (Bericht 1799673)
Zoals je zegt. Wie op school boel zoekt, vliegt daar ook buiten. Zo moeten we ook het lef hebben om vreemdelingen, die onze gastvrijheid misbruiken, netjes terug naar het land van oorsprong te sturen.
En het maakt niets uit wanneer het gaat om bvb. de kostwinner van het gezin of een jonge kerel van 17, zij moeten beseffen dat zij in deze maatschappij ook plichten hebben, en niet alleen rechten.

Bij die plichten gaat het wel bij meerderen mis tegenwoordig, en niet alleen onder de allochtonen...8O

Jong N-VA'er 3 juli 2006 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand (Bericht 1799674)
U heeft het hier wel over vreemde kinderen. wanneer ik een logé heb, en die gedraagt zich niet. dan vliegt hij ook buiten!

Een waarheid als een koe, is dit:-)

Herr Flick 4 juli 2006 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 1799948)
Er zijn ook Vlamingen waarvan vaders liever niet hebben dat ze met hun dochter omgaan...:twisted:

Maar die bellen dan geen 3 vrienden op om vader effe met een baseball bat te komen bewerken...

Pieke 4 juli 2006 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 1799544)
Ik vraag me eerder af wanneer onze overheden iets gaan doen tegen de systematiek van het allochtone geweld!

bij mijn weten gaat het maar over 1 onderdeel van die allochtone groep, en dat zijn die Noord-Afrikanen.

Pieke 4 juli 2006 07:12

Citaat:

wat is het Hanske, het gaat niet over het communitaire, dus hebt ge daar geen mening over?

Pieke 4 juli 2006 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acid (Bericht 1799673)
zij moeten beseffen dat zij in deze maatschappij ook plichten hebben, en niet alleen rechten.

de essentie. Dat gepamper moet stoppen. Het wordt tijd dat ze eens in eigen boezem kijken. Hoe klein (?) de groep driftkikkers ook mag zijn, ze verbrodden het voor de rest van de groep.

fernand 4 juli 2006 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 1800178)
bij mijn weten gaat het maar over 1 onderdeel van die allochtone groep, en dat zijn die Noord-Afrikanen.

En dit was reeds in de jaren 60 zo/Ik herinner mij nog de bordjes aan de cafédeur in Gent "interdit au nord africain".
Dan hadden we reeds last met die gasten die vanuit Frankrijk tot n gent de boel op stelten zetten.
Mijn vacantie bracht ik door in Logwy nord. noord frankrijk. En wanneer de biscoop gedaan was, groepeerden de mensen zich in wijken om tesamen naar huis te gaan. de schrik voor de nord africain zat er dan al goed in. Dus het probleem met die gasten is niet van vandaag.

vlijmscherp 4 juli 2006 07:52

Citaat:

dat krijg je nooit uitgelegd, Pieke.

Bill 4 juli 2006 08:00

Citaat:

Wat een domme opmerking.

Kaal 4 juli 2006 08:18

Citaat:

Ik ben dat soort reactie beu. Jijzelf hebt geen oplossing, geen enkele voorstander van de prachtige multiculturele maatschappij heeft een oplossing. Jullie blijven toekijken als vee dat een trein ziet passeren en jullie doen of denken .... niets.

Het is pas als iemand een oplossing durft te suggereren dat jullie in aktie schieten en dan heet het steevast dat de aangebrachte oplossing : "dom" , "simplistisch'" "racistisch" is. Het is ofwel dat ofwel het probleem zodanig breed uitsmeren dat je in nietszeggende algemeenheden vervalt. Zo komt de ene af met het verkeer "dat ook veel mensen doodt" terwijl de ander over "economische onzekerheid" blaat.

Het komt altijd op hetzelfde neer : er mag niets gedaan worden.

Edit (ik denk nu ineens aan iets)

Citaat:

Doede gij da thuis ook ? met je kinderen,
Dat had je niet moeten zeggen :) Ik heb met mijn echtgenote gekozen om kinderen te hebben en daarom ben ik verantwoordelijk voor hen en kan ik ze idd niet van de hand doen als er even een probleem is. Die etterbuiltjes zijn mijn kinderen niet. Ik heb er niet voor gekozen. Niemand heeft ooit de mogelijkheid gehad om zich over de komst van dat tuig uit te spreken. De enigen die hier gevraagd werden dat zijn de eerste generatie gastarbeiders. Die zijn welkom en mogen van mijn part gerust in België van hun verdiende pensioen genieten. De aanwezigheid van alle anderen werd echter door niiemand gevraagd of gewenst.

Kaal 4 juli 2006 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 1799310)
Net gelezen:

Ook gelezen. Wat mij opvalt is die lafheid weer. Vier tegen één. Plus een wapen.

Tegendradigaard 4 juli 2006 09:32

't zal wel een geval van uitlokking of zelfverdediging zijn geweest....

Bitweiser 4 juli 2006 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaal (Bericht 1800218)
Ik ben dat soort reactie beu. Jijzelf hebt geen oplossing, geen enkele voorstander van de prachtige multiculturele maatschappij heeft een oplossing. Jullie blijven toekijken als vee dat een trein ziet passeren en jullie doen of denken .... niets.

Het is pas als iemand een oplossing durft te suggereren dat jullie in aktie schieten en dan heet het steevast dat de aangebrachte oplossing : "dom" , "simplistisch'" "racistisch" is. Het is ofwel dat ofwel het probleem zodanig breed uitsmeren dat je in nietszeggende algemeenheden vervalt. Zo komt de ene af met het verkeer "dat ook veel mensen doodt" terwijl de ander over "economische onzekerheid" blaat.

Het komt altijd op hetzelfde neer : er mag niets gedaan worden.

Edit (ik denk nu ineens aan iets)

Dat had je niet moeten zeggen :) Ik heb met mijn echtgenote gekozen om kinderen te hebben en daarom ben ik verantwoordelijk voor hen en kan ik ze idd niet van de hand doen als er even een probleem is. Die etterbuiltjes zijn mijn kinderen niet. Ik heb er niet voor gekozen. Niemand heeft ooit de mogelijkheid gehad om zich over de komst van dat tuig uit te spreken. De enigen die hier gevraagd werden dat zijn de eerste generatie gastarbeiders. Die zijn welkom en mogen van mijn part gerust in België van hun verdiende pensioen genieten. De aanwezigheid van alle anderen werd echter door niiemand gevraagd of gewenst.

Ik kan alleen maar zwijgen en volmondig ja knikken bij dit betoog... :thumbsup:

baarle 4 juli 2006 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 1800285)
't zal wel een geval van uitlokking of zelfverdediging zijn geweest....

Een racist die zijn verdiende loon gekregen heeft. Het gerucht gaat dat het strafcommando volgende week gedecoreerd wordt door de koning.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be