![]() |
50,000 Turks Protest Israeli Invasion
Citaat:
Wees gerust, tussen die 50 000 demonstranten zullen er ook heel wat Koerden zitten. Kom hier niet pleiten voor Koerdische onafhankelijk! :-D De Turkse regering bestaat voornamijk uit moslimfundamentalisten. En de macht van het leger wordt met de dag ingeperkt. 8) Ik wil van harte dat Turkije aan de Bevrijdingsoorlog deelneemt. Eens Turkije zich moeit met 'de Arabische zaak', dan zal Pakistan,Indonesië,Malesië, .. rap volgen. :thumbsup: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
20 000 tegen 70 miljoen :lol: Citaat:
yeah right, weet je hoeveel een pintje tegenwoordig in Turkije kost? Veel duurder dan 5 jaar geleden (driedubbele ofzo). Er zijn nu zelfs alcoholvrije zones .. Allemaal door de AK-Partij. |
Citaat:
Je geeft dan toch toe dat je een moslim bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zult natuurlijk wel je mammie en pappie moeten overhalen.
|
Citaat:
Pro-Palestijns gelul? Je denkt toch niet dat ik aan u zoiets als argumenten ga verspillen? :lol: _____________________________ Rond Auschwitz stond geen veiligheidsmuur, maar een veiligheidshek. De Openbaringen, 6140 |
laten we on-topic blijven :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar af en toe vergeet hij zijn eigen leugens. en dan krijg je dit : http://forum.politics.be/showthread....15#post1722615 "Probeer ons eens terug te sturen. Als we willen bombarderen we dit apelandje van jullie naar het prehistorisch tijdperk" :oops: :oops: :oops: oeps betrapt ! met zijn keppeltje in de hand 8) Zionisten en leugens, ze zijn als synoniemen. |
Citaat:
:lol: hier is nog eentje, speciaal voor jou: Take your holy holocaust, and shove it up your ass De Openbaringen, 6010. |
Citaat:
..jullie europeanen... :lol: tja, "uitverkorenen" boven alle andere volkeren mogen nu eenmaal anderen bedriegen als je hun fantasieboekje letterlijk opneemt |
Citaat:
zie de links en de quotes in mijn vorige post. :oops: :oops: :oops: :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Laat het maar aan MIJ om te beslissen wat IK zeg en NIET zeg en wat IK denk en NIET denk 8) En ga met paranormale gaven , orakel en Madame soleil toestanden maar op de foor staan...:-) |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: even de zaak omgedraaid :lol: :lol: :lol: niet netjes maar toch : vree grappig ! |
even uppen voor..."rublev" :lol: :lol: :lol:
Citaat:
|
eens dat de joden en de palestijnen mekaar tot de laatste uitgemoord hebben , kunnen we over vrede beginnen praten.Ondertusen, het maakt niet uit voor we je kiest, je bent altijd wel iemands antisemiet. Vermits zowel joden als arabieren semieten zijn.In feite is het een gewone stammenoorlog, maar wel met veel supporters verspreid over heel de wereld...
|
Citaat:
Het gaat om onschuldige mannen, vrouwen en kinderen ( moslims ) die gewoon met honderden worden vermoord door andere moslims. Waarom geen protest? Waarom geen verontwaardiging? Nergens, in geen enkel moslimland ter wereld. Toch wel een vraagteken waard, niet? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat "iedereen" ervan overtuigd is dat dat niet door Moslims maar door de geheime eenheden van VS en Israel gedaan wordt die aanslagen en moorden.... |
Citaat:
Vrouwen en kinderen worden ontvoerd , verkracht ( ook de allerkleinste meisjes ), gefolterd en vermoord. Oude mannen en babies worden ook gedood natuurlijk. Niemand wordt gespaard. Oh, en voor de volledigheid : de meeste van die brave onschuldige moslimburgers worden de keel overgesneden. Ik heb in de lange jaren dat dit reeds gaande is nog nooit één enkele moslim zien protesteren. Noch in hun eigen landen, nog in het Westen. En we hebben het over honderdduizenden doden. Geen Amerikaanse of andere buitenlandse aanwezigheid, gewoon moslims die moslims uitmoorden. Nu gij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat komt ervan als je alleen naar pro-Vs media kijkt en luistert. |
Citaat:
|
Is dat laatste dan tegen de moslims die moslims op grote schaal vermoorden ? Of begrijp ik iets niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be