![]() |
de gemenerikentopic
Wie is de gemeenste gemenerik van het GANSE forum?
nominaties zijn welkom. Ik nomineer mijzelf. Ik ben gemeend gemeen (zelf gevonden, dank u) |
Citaat:
Citaat:
|
ach, u doet me blozen
|
tis ier opeens zo stil.... GEMEEN moeten wij zijn... GEMEEEEEN
|
Griffin is gemeeeeeeeen.
|
Citaat:
|
ik wil even zeggen dat ik zojuist zo gemeen was dat ik 7 "strafpunten" (of welk belachelijk woord geven ze hieraan?) gekregen heb
ow yeah |
Citaat:
Check je waarschuwingen voor de dagprijzen... |
Citaat:
|
verdomme! klootzak! stop met het erin te wrijven.
ik kreeg NOG minder waarschuwen dan verhoopt met mijn topic! goedkope rommel is de arbitrage hier. ik EIS meer strafpunten! |
Citaat:
|
Citaat:
|
en als ge oproept tot geweld tegen uzelf?
ge gaat toch geen slachtoffers bannen zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Ah, zij gij zo ene.... :-D |
Citaat:
Psst, Maximus, tot hier was het grappig, nu wordt het een beetje zielig hoor. */fluistermodus* |
rookt er nog ene, vent!
|
Citaat:
|
ik heb wellicht toch het langste strafblad van het forum maar ik word wel geviseerd door de linkse moderatie
______________________________ Verkeerd posten 1 360 No Bericht geplaatst in een foutief forum. Actief Verkeerd posten Bericht geplaatst in een foutief forum. 1 360 No Yes Yes Yes Flooding Veelvuldig NA elkaar plaatsen van berichten (Vloed...) is niet toegestaan. 2 360 No Yes Yes Yes Seksueel getint Plaatsen van (grove) seksueel getinte berichten is niet toegestaan. 3 360 No Yes No Yes Persoonlijke aanval Persoonlijke aanval / schelden 4 360 No Yes No Yes Spam Veelvuldig plaatsen van reclame 5 360 No Yes Yes Yes Privacyschending Vrijgeven persoonlijke informatie van andere leden 5 360 No Yes No Yes Persoonlijke topic Persoonlijke topic, een onderwerp die enkel de bedoeling heeft een ander forumlid te beschimpen en aanverwanten. 5 360 No Yes No No Revisionisme / negationisme Revisionisme / negationisme 8 360 Yes Yes No Yes Aanzetten tot geweld Aanzetten tot geweld 8 360 Yes Yes No Yes Antisemitisme Antisemitisme 8 360 Yes Yes No No :-D ;-) |
hoeveel puntjes hebde?
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik het lijdend voorwerp mag zijn, en ik het onderwerp mag kiezen... baja, waarom nie? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah, dan ben ik maar een groentje natuurlijk (9 punten of zo)
slechts strafpunten voor het veelvuldig beledigen van de uiterst 'competente' (ahum) arbitrage inclusief beledigen van een hersendood individu op dit forum (ik ben al vergeten wie, tzijn der zo veel natuurlijk) alsook het openen van een 'persoonlijke topic' ( ne mens zou peizen dat een persoonlijke topic over zijn zieleroerselen gaat, maar nee, blijkbaar betekent het gewoon dat ge de idioten op dit forum niet bij naam moogt noemen: ge moogt mitgard* bijvoorbeeld niet beledigen, want dan gaat hij uithuilen bij de meester) * louter bij wijze van voorbeeld, om het aanschouwelijker te maken. hierbij wens ik absoluut te benadrukken dat overeenkomsten met nicknames actief op dit of andere fora louter op toeval berusten. |
Citaat:
|
Citaat:
kortom: best roepte eens snel op tot geweld enkele dagen voor ge op vakantie vertrekt, voor ge een moeilijk examen moet doen, enz? |
Citaat:
Doe uw voordeel Maxi! Ze geven u de pap in de mond! :-D En mij hier net de pijp. Lekker joh! Hasj! ;-) |
hier lust ik geen pap van
|
Citaat:
|
alleszins kreeg ik strafpunten voor het beledigen van een mod.
de mod in kwestie zal wel iets gevonden hebben in het reglement, de sukkelaar :) |
Citaat:
|
Is 't al tiktak misschien?
|
Of dat het al tiktak is!
|
Te laat!!
|
Citaat:
|
tis nog geen tiktak geweest, dommerik! da is pas tegen zes uur!!
|
het was overigens een retorische vraag. dat betekent dat je niet moet/mag antwoorden.
|
Serieus?? 8O
|
kheb het ook maar van horen zeggen ze
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be