![]() |
Met welke hand schrijf je?
Naast alle muziek en sekstopics eens wat anders :lol: Ik lees hier net dat 10 tot 15% van de mensheid linkshandig is, of 85 tot 90% rechtshandig, zo je wilt en dat je zelfs tweehandig kan zijn. Dus ik wou eens peilen hoe de verhoudingen hier liggen...
|
Ik kan met beide handen schrijven al gaat het het beste met rechts.
|
Ik ben dus linkshandig. En vergeten de peiling publiek te maken...:oops:
|
Citaat:
|
Met welke hand schrijf je?
Met de mijne uiteraard.
|
Linkshandig en linksvoetig.......vandaar da mijne wiskunde op geen kl*ten trok:-)
Maar eten doe ik op de rechtse manier8O |
met mijn middelste.
|
linkshandig
(rechtsvoetig) |
Ik ben rechtshandig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een moment mijn links-hand getraind om te schrijven maar het is tijd-consumerend...
|
Ik heb zelfs een klap gekregen van een (oubollige) leraar omdat ik links schreef. Hij verplichtte me om met rechts te schrijven8O ....en zolang is da nog ni geleden.....ik vermoed in '90 ofzo.
Toen dacht ik...lang leve de vooruitgang.:? Heeft iemand anders(linkshandige) dezelfde ervaringen? |
Links !
|
Linksachtig!
|
Ik doe alles rechts
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben rechtshandig, maar soep eten doe ik met mijn linkerhand, net als water of wijn uitschenken.
|
Ik knip met m'n rechterhand, wegens gebrek aan linkshandige scharen op mijn vroegere basisschool zo aangeleerd.
|
Ik doe alles rechts, behalve met een geweer schieten.
Dat doe ik links. |
Citaat:
Ik heb jaren voetbal gespeeld en kon zowel links als rechts voorzetten en op doel trappen. Mijne schoolmeester in de lagere school verplichte mij om rechts te schrijven,maar uiteraard kan ik het ook links. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rechts.
(Wat een achterlijke leerkrachten hadden sommigen hier....) |
Ik dacht dat meesten hier al wel konden raden dat ik erg rechts ben.
|
rechts schrijven, alles wat met "techniek" te maken heeft rechts, zoals knippen. kracht zit in mijn linkerkant. maar met de tijd heb ik geleerd om tweehandig te worden. alhoewel mijn vriendin zegt dat ik driehandig ben: linkshandig, rechtshandig maar vooral onhandig.
|
Ik kan niet schrijven dus ........................
|
Rechts.
Schrijven met links lukt een klein beetje. |
Citaat:
Ik had eerst "met een geweer" niet gelezen. |
Citaat:
|
Ik ben ne rechtse met 2 linkse handen ;-)
|
Ik ben rechts, maar niet zo bijster handig.
|
Het is leuk linkshandig te zijn.
Ik lees af en toe weleens berichtjes dat linkshandigen op bepaalde vlakken een voorsprong zouden hebben. Of er iets van waar is, is natuurlijk een andere zaak. :-) |
Ik kan zowel rechts als links schrijven;
kijk maar; Rechts Links Knap he? *applaus* :roll: |
Citaat:
rechts en links tezamen. tienvingertypen :cheer: azerty ![]() qwerty :cheer: |
Kan iemand me eraan herinneren om een lobby op te richten om dat griezelige azerty klavier te verbieden op Vlaemssche bodem ?
|
Citaat:
Ben dan nu zowel links- als rechtshandig. En wat nu net het verschil maakt dat rechtshandig zovele beter is dan linkshandig...geen flauw idee. Krijgen linkshandigen dan geen plekske in den hemel mss? :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be