![]() |
Omschrijf jezelf in 5 woorden
Eén van de voor mij moeilijkste vragen die ik ooit kreeg op een sollicitatiegesprek.
Omschrijf jezelf eens in 5 woorden. Kunnen jullie dat ? Ik heb na even te hebben nagedacht het volgende gezegd : - nauwkeurig - kritisch - spontaan - doorbijter - zakelijk Wat zouden jullie antwoorden moest men deze vraag aan jullie stellen ? Kunnen jullie jezelf omschrijven in maximaal 5 woorden ? |
Fantastisch
Indrukwekkend Geweldig Geniaal Onweerstaanbaar Als ik gezopen hem |
vriendelijk
lui tegendraads optimistisch sociaal (heb paar goede, en paar slechte gegeven, kwestie om eerlijk over te komen) |
En zonder drank het tegenovergestelde ? ;-) :lol:
|
Creatief
Energiek Sociaal Onbescheiden Overmoedig |
- Geniaal
- Intelligent - Cynisch - Verwaand:twisted: - Ingebeeld:twisted: :twisted: |
Ik ben Tantist de schrijvelaar.
|
- Intelligent
- Leergierig - Doorzetter - Sarcastisch/cynisch (tis te zien tov wie ik sta) - Goed gek Nog een paar dingen zenne, maar ge vroeg er vijf en da zijn wel de belangrijkste... vooral da laatste :twisted: |
lui als 't kan
doorzetter als 't moet genieter (interpreteer dit in de ogen van een student) sociaal ik vind geen vijfde woord,sorry |
oja, metal tom brengt mij op een idee: overmoedig ook wel soms:oops:
|
Citaat:
|
-Inteligent.
-Neuroot/chaoot. -Retraitisme (toekomstplannen aan het maken om er rebel of recidivist van te maken) -Sympathiek. -Sociaal. |
niet. te. vatten. in. omschrijvingen.
|
Citaat:
|
kaas
zolder boom binnen buiten |
Citaat:
|
Citaat:
|
* nieuwsgierig
* perfectionist * creatief * optimist * vrijgevig |
Citaat:
|
Citaat:
|
In 5 woorden:
Goed hart maar slecht karakter |
't Is
Moeilijk Bescheiden Te Blijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lui
Luider Luidst en te lui om nog 2 extra woorden te zoeken |
Vijf
Woorden Is Te Weinig Ben ik nu gebuisd? :| |
Naam
Voornaam Straat Nummer Gemeente Zo word ik al jaar en dag omschreven. |
Je suis né trop jeune dans un monde trop vieux.
(1 woord in NL vereist er 2 in FR, vandaar) |
Vier is méér dan genoeg:
1/Ik 2/Ben 3/De 4/Supe®Stááááááááááááf.............. En dan vlieg ik als Christopher Reeve door het open raam. |
Bij een herkansing dan toch maar vijf woorden gebruiken:
|
beminzaam - bourgondisch - gedisciplineerd - gebonden - zin voor grootheid
|
Citaat:
You exceeded the limit of 5 words by two units. Pleas step back. You are disqualified. |
Citaat:
![]() |
besluitvaardig, ongestructureerd, grappig, idealist, veelvraat ;-)
|
Citaat:
Citaat:
|
Zeveraar, dom, naïef, jong, meeloper :lol:
|
volgens mijn zoon van 14
ouderwets streng zagenvent gierig bazig Volgens mijn zoon van 10 de beste liefste super papa |
Citaat:
En ik antwoordde hierop.... Creatief - Sociaal - Stipt - Loyaal - Sportief. Vooral wat stiptheid betreft was dit dus een grove leugen:-D Maar waar de interviewer vooral problemen over maakte was dat ik 'zelfredzaam' niet had vernoemd. Dit is blijkbaar het codewoord bij een sollicitatie.........zelfredzaamheid. Dus aan al wie ooit moet solliciteren, vergeet dit woord dus niet bij derg. vraag! ........'Zelfredzaam' = gratis tip btw;-) Grtz |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat het flexibiliteit was.......... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be