![]() |
Welke Vlaamse politica zou een goede prostituee zijn?
Welke Vlaamse politica zou een goede prostituee zijn, en hoeveel zou je haar willen betalen voor een heet, geil uur seksplezier?
|
![]() |
Bij gigolo Verhofstadt hoeven we al niet te vrezen dat prostitutie tegen z'n principes zal zijn... :-|
|
de matras van het madouplein.
nva of vlaams belang, maakt niet uit, de hoogste bieder mag zijn forelleke in het morelleke steken. ![]() |
|
T'mag ook is een waalse zijn he ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nml. Heel de oliesector heeft hier al opgezeten:-) (die zijn blijkbaar van nix vies:twisted: ) |
1 Bijlage(n)
De deze misschien.......'Slet Van Brempt'
Bijlage 12706 Al zou ik er zeker niet voor betalen.......Integendeel zelfs:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ziehier een goed voorbeeld van een linkse die objectief niet kan toegeven dat er ook mooie vrouwen rondlopen bij een partij die hij niet afkan. Net zoals ik dat eerlijk kan toegeven over andere partijen. Laat me raden: Van Brempt, Freya, Dua vind jij top zeker :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zijn minst zijn alle politici mentale prostituees. Ze verkopen zich aan de hoogstbiedende.
|
Allé, dat deze nog niet is voorbijgekomen! :-D
![]() Als ze een beetje meer moeite zou doen met make-up, dan zou ze er altijd zo goed uitzien als op deze foto!!! |
![]() |
Mieke laat zich gewillig Vogelen ... ;)
![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog respect voor men eigen lichaam. Spijtig dat het allen voor politiekers was en niet voor hun vrouwkes anders zou ik zeggen Greetje van DeWael |
Citaat:
|
Ons Alexandra... :mrgreen:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfkastijding... :p
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze heeft een volslagen idiote blik in haar ogen. Ook de vorm van haar gezicht vind ik helemaal niet knap. Als ze haar mond opendoet is het helemaal om zeep. Dat heeft trouwens niks met partijvoorkeur te maken. Bij de vorige verkiezingen heb ik immers gestemd op de partij waar ze lid van was. Gij moogt morel een knappe vinden, gij doet wat ge wilt. Laat haar gezicht trouwens door een objectieve computerscan lopen (die haar vergelijkt met de kenmerken die "objectief" knap zijn) dan denk ik trouwens dat ze niet zo'n goeie beurt zou maken. Van Brempt zou het wellicht beter doen bij zo'n test. |
Ik vind de 'babes' van het VB toch eigenlijk ook niet zo knap. Ze zijn zo...afgelikt.
Maar soit, in principe heeft dat niets met politiek te maken. We zitten toch ook niet te discussiëren of Tobback al dan niet een stud is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Patsy Sörensen : commentaar overbodig ... just enjoy !
![]() |
eikes
|
ja lap
nu dat ik die foto zien van patsy is men goesting voor sex weggevallen. |
Marita Van Vlaenderen, VLD-gemeenteraadslid in Lennik
![]() Kies toch maar voor Morel |
Wat te denken van VB'ster Frieda?
![]() |
Citaat:
![]() Eh... wie daar op kickt moet dringend in behandeling... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gij bezoekt rare 'afdelingen'. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be