Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Benedictus Imperator Maximus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=59816)

Ploertendoder 17 september 2006 07:45

Benedictus Imperator Maximus

Moet Benedictus XVI de leiding van Europa in handen nemen?

Het is duidelijk dat Benedictus na de gebeurtenissen van de laatste dagen zich ontpopt heeft tot de enige Europese leider die naam waardig. Een man met doorzicht, visie, strategisch en tactisch geniaal.

Aangezien Europa een zekere "kritische massa" van onbestuurbaarheid bereikt heeft, wat zich uit in anarchistische en perverse toestanden zoals het quasi totaal ontbreken van een rechtsstaat, legalisering van de illegaliteit, beloning van criminaliteit, geïnstitutionaliseerde desintegratie, bange politie, dictatoriale democratie, etc...

... zou het daarom niet beter zijn om -in een overgangsperiode weliswaar- een keizer voor het leven aan te stellen met de juiste visie en geestesingesteldheid om Europa op een veilige manier van de ene historische periode naar de andere te brengen?

Met andere woorden, wat vinden jullie van de instelling van een uniek keizersambt met Benedictus als Keizer, Imperator et Pontifex Maximus van Europa?

Max van Dietschland 17 september 2006 08:30

Dat lijkt mij absoluut geen slecht idee. Ik ben voorstander :-D !

Max van Dietschland 17 september 2006 08:36

Benedictus heeft trouwens in zijn jeugd de goede nationalistische leerschool doorlopen.

Mits voldoende militaire ondersteuning kan de Kerk opnieuw de traditionele cultuur van Europa terugbrengen. Dit moet gebeuren via een samengang van nationaal solidarisme en conservatief katholicisme.

De vaak zionistische rechts-liberale neocons die zichzelf ook vaak katholiek noemen als een Beliën en een Colen, kunnen hun waarden absoluut niet opleggen, omdat zij een neoliberaal systeem verdedigen met zo weinig mogelijk staat en zoveel mogelijk vrijheid. Het enige wat Colen kan doen tegen de decadentie is een opgestoken vingertje de lucht in steken, waarbij de grote progressieve massa met haar lacht. In een katholiek nationaal solidaristisch regime met voldoende militaire slagkracht, kunnen we de traditionele normen en waarden echt opleggen. 8-)

luvali 17 september 2006 10:33

Hierboven, staat de grootste onzin, die ik ooit gelezen heb.

Ploertendoder 17 september 2006 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luvali (Bericht 1994703)

You ain't seen nothin yet.

Max van Dietschland 17 september 2006 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luvali (Bericht 1994703)

Aldus de "C"D&V'er wiens partij de Kristelijke waarden allang verloochend heeft onder druk van het links-progressieve ACV en het links-progressieve Belgische regime-systeem. Het verval werd al duidelijk toen Martens de regering niet liet vallen, wanneer de verfoeilijke abortuswetgeving werd gestemd.

Ploertendoder 17 september 2006 10:56

Hoedanook, op enkele dagen tijd heeft Benedictus de harten veroverd van zowat gans extreem rechts in Europa.

luvali 17 september 2006 11:24

ALLES VOOR VLAEN'DREN - VLAEN'DREN VOOR KRISTUS !

De dag dat je, Vlaanderen en Christus, juist kan schrijven, zal ik met belangstelling, jouw visie over, Christelijke waarden lezen, Max4Westland.
Ik durf beweren dat ik Vlaamser ben dan jij en met jouw visie over minderheden en allochtonen, Christelijker ook.

Pever 17 september 2006 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luvali (Bericht 1994816)

De dag dat je, Vlaanderen en Christus, juist kan schrijven, zal ik met belangstelling, jouw visie over, Christelijke waarden lezen

Ken je geschiedenis en je zal weten dat het wel juist geschreven is!

Het probleem is dat de 'uitspraken' van de Paus kan leiden tot 'grotere' problemen onder de bevolking. Maar het was gedurfd en cool!

luvali 17 september 2006 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pever (Bericht 1994916)

Het probleem is dat de 'uitspraken' van de Paus kan leiden tot 'grotere' problemen onder de bevolking. Maar het was gedurfd en cool!

ik ken mijn geschiedenis en weet, dat reeds sinds jaren, Vlaanderen op deze manier geschreven wordt en Christus met ch.
Over hoe het vroeger geschreven werd, moeten we niet zeveren. Dat is lang geleden. Schrijf, op school tijdens een dictee, Vlaen'dren en je bent gebuisd.

Kaffer 17 september 2006 12:23

Inzake satanisme word de fundamentalistishe islam in snelheid genomen door het fundamentalistische katholiscisme .
link : www.bloggen.be/hetrijkvanhetkwaad .

Ambiorix 17 september 2006 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pever (Bericht 1994916)

:lol: "cool"

Max van Dietschland 17 september 2006 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luvali (Bericht 1994968)
ik ken mijn geschiedenis en weet, dat reeds sinds jaren, Vlaanderen op deze manier geschreven wordt en Christus met ch.
Over hoe het vroeger geschreven werd, moeten we niet zeveren. Dat is lang geleden. Schrijf, op school tijdens een dictee, Vlaen'dren en je bent gebuisd.

Misschien gebruik ik wel doelbewust de orginele spelling van deze woorden. Denk er eens rustig over na ;-) .

_Yahya_ 17 september 2006 14:34

hahaa :D
onalfabeet ... europa leiden??
= einde der tijde

hij moet eerst een beetje over geschiedenis, politiek gaan lezen .. :)

maar ik vind zijn laatste komedie in Duitsland leuk, en ben blij ..

Ploertendoder 17 september 2006 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya (Bericht 1995226)
hahaa :D
onalfabeet ... europa leiden??
= einde der tijde

hij moet eerst een beetje over geschiedenis, politiek gaan lezen .. :)

maar ik vind zijn laatste komedie in Duitsland leuk, en ben blij ..

He erwtenbrein Jahjah, zeg eens, wat is dat een "onalfabeet"?

Wat zou hij dan over geschiedenis moeten gaan lezen, trouwens op enkele dagen tijd zowat geheel extreem rechts in Europa aan je kant krijgen, het is niet niks als politieke prestatie.

Ploertendoder 17 september 2006 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 1994975)
Inzake satanisme word de fundamentalistishe islam in snelheid genomen door het fundamentalistische katholiscisme .
link : www.bloggen.be/hetrijkvanhetkwaad .

Fundamentalistisch katholicisme, een contradictio in terminis.

_Yahya_ 17 september 2006 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1995263)
He erwtenbrein Jahjah, zeg eens, wat is dat een "onalfabeet"?

Wat zou hij dan over geschiedenis moeten gaan lezen, trouwens op enkele dagen tijd zowat geheel extreem rechts in Europa aan je kant krijgen, het is niet niks als politieke prestatie.

maar friend .. niet zolang geleden .. in Rome zei hij .. dat jij als een kind moet geloven (dus niet nadenken) als het om een god die uit drie personen bestaat (drie-eenheid) gaat ..
ja, zijn komedie in Duitsland laat mij duidelijk zien dat hij een tegenstrijdige man is .. ik moet kapot lachen als ik die moslims zie demonsteren, waarom ??!!

hij sprak over 'verstand' terwijl hij niet eens weet waar hij het over heeft, maar goed ik begrijp hem goed..
hij wordt geconfrenteerd met verschillende uitdagingen: ernerzijds de ondergang van zijn kerk en haar functie binnen de europese samenleving en anderzijds de verspreiding van de islam omdat da een logische, duidelijke, eenvoudige en simpele geloof is.

zo iets is om te lachen en niet om te betogen :-D :lol:

ik zei dat ie een 'onalfabeet ' is .. mag ik dat niet zeggen ? als je over IC's begint te praten terwijl je er geen bal van snapt wat dat is en enzo ..
je hebt er niets over Integreated Circuits gelezen enzo ..
ja?? :roll:
dus duidelijk
waarom ??
hij zei gisteren of eergisteren dat hij niets verkeerd bedoelt, en hij hoopt dat de moslims hem goed gaan begrijpen (trouwens ik heb hem wel goed begrepen, en ik heb echt kapot gelachen :D) en dat hij gewoon uit een boek heeft geciteerd (14de eeuw) .... :D hahhahah :lol: :lol:
ah mijnheer Paus, citeer jij wat jij niet begrijpt ?? :lol:

Met vriendelijke groett

Yahya

Ploertendoder 17 september 2006 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya (Bericht 1995293)
maar friend .. niet zolang geleden .. in Rome zei hij .. dat jij als een kind moet geloven (dus niet nadenken) als het om een god die uit drie personen bestaat (drie-eenheid) gaat ..
ja, zijn komedie in Duitsland laat mij duidelijk zien dat hij een tegenstrijdige man is .. ik moet kapot lachen als ik die moslims zie demonsteren, waarom ??!!

hij sprak over 'verstand' terwijl hij niet eens weet waar hij het over heeft, maar goed ik begrijp hem goed..
hij wordt geconfrenteerd met verschillende uitdagingen: ernerzijds de ondergang van zijn kerk en haar functie binnen de europese samenleving en anderzijds de verspreiding van de islam omdat da een logische, duidelijke, eenvoudige en simpele geloof is.

ik zei dat ie een 'onalfabeet ' is .. mag ik dat niet zeggen ? als je over IC's begint te praten terwijl je er geen bal van snapt wat dat is en enzo ..
dus duidelijk
waarom ??
hij zei gisteren of eergisteren dat hij niets verkeerd bedoelt, en hij hoopt dat de moslims hem goed gaan begrijpen (trouwens ik heb hem wel goed begrepen, en ik heb echt kapot gelachen :D) en dat hij gewoon uit een boek heeft geciteerd (14de eeuw) .... :D hahhahah :lol: :lol:

Met vriendelijke groett

Yahya

Ik heb geprobeerd jouw tekst te lezen, maar volgens mij zijn uw IC'kes een beetje oververhit.

Ik zou zeggen met de Indiërs : kom in een volgend leven nog eens terug. Alhoewel ik denk dat jij samen met de meeste moslims wel meer dan 10 levens nodig hebben om tot het inzichtniveau op te stijgen van de doorsnee christen.

_Yahya_ 17 september 2006 15:27

jij mag dat gerust denken hoor ..
ik sta er niet tegen

:D :D :D

Heftruck 17 september 2006 15:42

Simple as that...

luvali 17 september 2006 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1995060)
Misschien gebruik ik wel doelbewust de orginele spelling van deze woorden. Denk er eens rustig over na ;-) .

Weet ik wel, ik had een vader die extremer en rechtser was dan jij ooit zult zijn.
Heb de rest van mijn post verwijderd, omdat er eigenlijk niemand iets mee te maken heeft.

voicelesscharlie 17 september 2006 23:06

Ik ben absoluut niet katholiek(vader in Anglicaans en moeder is vrijzinnig) maar we zullen Benedictus nog hard nodig hebben hier in Europa.
Onthou mijn woorden.
VOOR dus.

voicelesscharlie 17 september 2006 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1994753)
Aldus de "C"D&V'er wiens partij de Kristelijke waarden allang verloochend heeft onder druk van het links-progressieve ACV en het links-progressieve Belgische regime-systeem. Het verval werd al duidelijk toen Martens de regering niet liet vallen, wanneer de verfoeilijke abortuswetgeving werd gestemd.

De CD&V en zelfs de VLD en SP.a zijn tjevenpartijen.(lees Farizeeërs)
Dat is heel iets anders dan katholiek .

voicelesscharlie 17 september 2006 23:43

Citaat:

Ik ook.
Wat een bende achterlijke infantielen.:lol:

Citaat:

Yeps.
Hij is al goed op weg om hier schoonschip te maken en hij nog maar pas begonnen.:-P

Citaat:

Ja, ik heb hele hordes giegelende moslims op TV gezien.
Die hebben nu pas eens gevoel voor humor.:roll:

i
Citaat:

k zei dat ie een 'onalfabeet ' is .. mag ik dat niet zeggen ? als je over IC's begint te praten terwijl je er geen bal van snapt wat dat is en enzo ..
dus duidelijk
waarom ??
Hij is toch zeven eeuwen vooruit op de Koran.

groeten.

Heftruck 18 september 2006 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1996494)
Ik ben absoluut niet katholiek(vader in Anglicaans en moeder is vrijzinnig) maar we zullen Benedictus nog hard nodig hebben hier in Europa.
Onthou mijn woorden.
VOOR dus.

8O

Wat is dat hier voor een klucht...

Kaffer 18 september 2006 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1995266)
Fundamentalistisch katholicisme, een contradictio in terminis.

Vanwaar u kontradiktie , het katholiscisme heeft toch al meer moorden gepleegd dan de islam meen ik ?

voicelesscharlie 18 september 2006 03:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 1996644)
8O

Wat is dat hier voor een klucht...

Niks te klucht.
Ik verkies nog altijd de katholieken boven de zogenaamde linkse en liberale vrijzinnigen die eigenlijk niks anders zijn dan progressieve tjeven en collaborateurs met de islam.

smiley 18 september 2006 04:45

Citaat:

Hahaha die moslims toch. Alsof zij mogen/kunnen nadenken. En wat God en de drieenhied betreft. God is ten eerste al geen persoon maar is energie.

Voor de islamieten die de trinity (drie-eenheid)niet begrijpen... en wat ze (mis)bruiken om christenen, die de trinity ook niet begrijpen, in die gevaarlijke ideologie te lokken...

The Triune Nature of God. The Mystery Explained

Does not light come from the flame which is a fire? And since it is coming from a flame, does this make it something different from the bright flame? (Gr II 32, 7)

"Look at the flame of this light-giving lamp! Can you separate the light from the flame, or the flame from the light? The flame, however, is what I call 'Father' and 'Love', and the light its Son, sent forth by the flame to lighten the darkness of night. Are not the flame and its light one and the same? (Gr VIII 138, 11)

"Believe me, Father and Son are not two, but are utterly one in everything." (Gr I 230, 9)
"And how about the Holy Spirit?" Peter asked. "None of us know how to take the Holy Spirit." (Gr VI 229, 6-7) The Lord replied as follows:

"The Father, I as the Son, and the Holy Spirit are indistinguishable one and the same in all eternity. The Father in Me is eternal Love and as such the very foundation and true original substance of all things, filling the whole of infinity.

I as the Son am the Light and the Wisdom arising from the fire of eternal Love. This tremendous light is the forever most perfect selfawareness and the brightest self-knowledge of God, and the everlasting Word in God through which everything that exists has been made. Yet in order that it all can be made, there also has to be the most powerfull will of God, and that is the Holy Spirit in God, through which the works and beings come into full existence. The Holy Spirit is the great Word 'Become...

http://www.j-lorber.de/kee/3/s-triune.htm

Ploertendoder 18 september 2006 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 1996674)
Vanwaar u kontradiktie , het katholiscisme heeft toch al meer moorden gepleegd dan de islam meen ik ?

fundamentalisme is volgens u gelijk aan moordzuchtig???

Let toch eens op alvorens woorden zomaar te gebruiken, zoniet wordt dat woord een inhoudsloos scheldwoord zoals "fascist".

Ploertendoder 18 september 2006 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 1996746)
Hahaha die moslims toch. Alsof zij mogen/kunnen nadenken. En wat God en de drieenhied betreft. God is ten eerste al geen persoon maar is energie.

Voor de islamieten die de trinity (drie-eenheid)niet begrijpen... en wat ze (mis)bruiken om christenen, die de trinity ook niet begrijpen, in die gevaarlijke ideologie te lokken...

The Triune Nature of God. The Mystery Explained

Does not light come from the flame which is a fire? And since it is coming from a flame, does this make it something different from the bright flame? (Gr II 32, 7)

"Look at the flame of this light-giving lamp! Can you separate the light from the flame, or the flame from the light? The flame, however, is what I call 'Father' and 'Love', and the light its Son, sent forth by the flame to lighten the darkness of night. Are not the flame and its light one and the same? (Gr VIII 138, 11)

"Believe me, Father and Son are not two, but are utterly one in everything." (Gr I 230, 9)
"And how about the Holy Spirit?" Peter asked. "None of us know how to take the Holy Spirit." (Gr VI 229, 6-7) The Lord replied as follows:

"The Father, I as the Son, and the Holy Spirit are indistinguishable one and the same in all eternity. The Father in Me is eternal Love and as such the very foundation and true original substance of all things, filling the whole of infinity.

I as the Son am the Light and the Wisdom arising from the fire of eternal Love. This tremendous light is the forever most perfect selfawareness and the brightest self-knowledge of God, and the everlasting Word in God through which everything that exists has been made. Yet in order that it all can be made, there also has to be the most powerfull will of God, and that is the Holy Spirit in God, through which the works and beings come into full existence. The Holy Spirit is the great Word 'Become...

http://www.j-lorber.de/kee/3/s-triune.htm

De islamieten geloven ook in de Heilige Drievuldigheid:

Allah - Gabriël - Mohammed

De Vader, De Zoon en de Geilige Geesteszieke.

lombas 18 september 2006 09:01

Hoeveel kost hij?

circe 18 september 2006 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 1996674)

pardon? het wordt hoog tijd dat u wat meer historische boeken gaat lezen. Begin alvast met India waar een 80 miljoen hindus welbewust over de kling werden gejaagd (dus niet "als gevolg van ziekte" het loodje legden).

napoleondegrote 18 september 2006 09:25

Ik ga ook voor Benedictus Imperator, louter symbolisch dan.
Zijn uitspraak was terecht en helemaal niet beledigend, het is de pure waarheid.
Zie alleen al maar naar de arrogante, agressieve en moordzuchtige reaktie van veel moslims en hun leiders, dat bevestigt nu juist wat Z.H. in zijn speech heeft gezegd.

Domme moslims toch, juist door hun gewelddadige en intimiderende reakties geven ze de Paus gelijk...:lol: :lol: :lol:

garfield 18 september 2006 10:57

als evangelisch protestant zeg ik . YES

Jantje 18 september 2006 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luvali (Bericht 1994816)

De dag dat je, Vlaanderen en Christus, juist kan schrijven, zal ik met belangstelling, jouw visie over, Christelijke waarden lezen, Max4Westland.
Ik durf beweren dat ik Vlaamser ben dan jij en met jouw visie over minderheden en allochtonen, Christelijker ook.

AVV.VVK EN NIET AVV.VVC

jij zit dus fout hier

Jantje 18 september 2006 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1994485)
Dat lijkt mij absoluut geen slecht idee. Ik ben voorstander :-D !

Gelukkig voor jou sluiten ze je nog niet op voor zo'n uitspraken.
Maar GEEN enkele geloofsleider heeft het recht om een volk of land politiek te leiden, geloof moet gescheiden blijven van politiek, anders krijgen we nog wel een paar volkeren die uitgemoord worden, dit geld ook voor Islam geloofsvoorgangers.

lombas 18 september 2006 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 1997251)
Gelukkig voor jou sluiten ze je nog niet op voor zo'n uitspraken.
Maar GEEN enkele geloofsleider heeft het recht om een volk of land politiek te leiden, geloof moet gescheiden blijven van politiek, anders krijgen we nog wel een paar volkeren die uitgemoord worden, dit geld ook voor Islam geloofsvoorgangers.

1) Met welk recht zou je iemand opsluiten voor woorden?

2) Waarom mag een geloofsleider geen land leiden? Zijn die mentaal minderwaardig dan om religieuze van politieke zaken gescheiden te houden, of telt de wens van de meerderheid niet?

Voor mij niet, alleszins, maar ja.

Jantje 18 september 2006 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1997264)
1) Met welk recht zou je iemand opsluiten voor woorden?

2) Waarom mag een geloofsleider geen land leiden? Zijn die mentaal minderwaardig dan om religieuze van politieke zaken gescheiden te houden, of telt de wens van de meerderheid niet?

Voor mij niet, alleszins, maar ja.

Ik sluit niemand op.

En waarom een geloofsleider geen land of volk mag leiden en tegelijk geloofsleider mag zijn, is idd omdat men in het verleden en in de huidige tijden reeds duidelijk hebben en laten zien dat zij niet in staat zijn de twee gescheiden te houden.
Wie deze beide machten in handen heeft, heeft ook de macht in handen om mensen te laten vervolgen en vermoorden om zijn ideologie.
En daar hij dan beide machten heeft, is er niemand om hem terug tot de orde te roepen. Dit is trouwens het grote probleem van de Islam-landen, daar zijn deze beide machten niet gescheiden en je ziet e de gevolgen van.
In het verleden waren deze beide machten ook in europa niet gescheiden en ook hier kan je dus zien wat de gevolgen daarvan waren.

Ook het omgekeerd mag niet gebeuren hoor, een politiek leider die ook geloofsleider word, want dan heb je de zelfde problemen.

lombas 18 september 2006 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 1997299)
En waarom een geloofsleider geen land of volk mag leiden en tegelijk geloofsleider mag zijn, is idd omdat men in het verleden en in de huidige tijden reeds duidelijk hebben en laten zien dat zij niet in staat zijn de twee gescheiden te houden.

Dat werpt een aantal vragen op. Ten eerste: waarom is dat per definitie slecht? De theocratieën van Latijns-Amerika in pre-Columbaanse tijden waren stabiel en met duidelijke burgerwil uit godsvrees (waar niets mis mee is), en een hele lijn van Romeinse keizers waren pontifex maximus. Luik was eeuwenlang een prinsbisdom en in die vorm een redelijk onafhankelijk een voorspoedig landsgebied. Een hele resem aan Duitse principaatjes werd bestuurd vanuit een bisschopszetel, en de Verenigde Staten van Amerika is ontstaan vanuit een enorme zin voor godsdienstvrijheid door het gevoel van Europese (radicaal-)religieuze dissidenten die begrip hadden voor elkaars radicaliteit. Vele religieuze leiders bleken uiterst compassioneel en non-coërcief (en dat zou ik een belangrijk aspect durven noemen) voor de burgers.

Citaat:

Wie deze beide machten in handen heeft, heeft ook de macht in handen om mensen te laten vervolgen en vermoorden om zijn ideologie.
Die macht heeft de staatsvorm van nu ook.

Jantje 18 september 2006 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1997316)
Dat werpt een aantal vragen op. Ten eerste: waarom is dat per definitie slecht? De theocratieën van Latijns-Amerika in pre-Columbaanse tijden waren stabiel en met duidelijke burgerwil uit godsvrees (waar niets mis mee is), en een hele lijn van Romeinse keizers waren pontifex maximus. Luik was eeuwenlang een prinsbisdom en in die vorm een redelijk onafhankelijk een voorspoedig landsgebied. Een hele resem aan Duitse principaatjes werd bestuurd vanuit een bisschopszetel, en de Verenigde Staten van Amerika is ontstaan vanuit een enorme zin voor godsdienstvrijheid door het gevoel van Europese (radicaal-)religieuze dissidenten die begrip hadden voor elkaars radicaliteit. Vele religieuze leiders bleken uiterst compassioneel en non-coërcief (en dat zou ik een belangrijk aspect durven noemen) voor de burgers.

Die macht heeft de staatsvorm van nu ook.

Ga eens opzoeken waarom de meeste onderzoeken van Da Vinci in het in het geheim moesten gebeuren en deze zijn kennis pas nadat de Rkk haar macht verloor kon worden gebruiken.
Zelfs nu nog is de consevatieve opvattig van de Rkk een hinderpaal voor de wereldgezondheidszorg en de wetenschap.
In de USA zijn de meeste Protestants of Joods en een minderheid Katholiek. En is er ook geen algemene geloofsleider die president is geworden. Dus ook hier zijn beide steeds gescheiden gebleven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be