Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   kogels voor Blokwatch (https://forum.politics.be/showthread.php?t=59935)

luvali 18 september 2006 08:57

kogels voor Blokwatch

17 kogels, werden bij een medewerker van Blokwatch, in zijn brievenbus gestopt. Pure intimidatie.
Benieuwd hoe lang het zal duren voor, extreem-rechts, hem er zal van beschuldigen het zelf te hebben gedaan.

vlijmscherp 18 september 2006 09:05

is al lang gebeurd, op politicsinfo.net

DenMathias 18 september 2006 09:11

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ch/index.shtml

Komen we binnenkort terecht in een land waar het gevaarlijk is te zeggen dat je tegen het Vlaams Belang bent?

luvali 18 september 2006 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasdm (Bericht 1996944)

Komen we binnenkort terecht in een land waar het gevaarlijk is te zeggen dat je tegen het Vlaams Belang bent?

in dat land zitten we al.

jan hyoens 18 september 2006 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luvali (Bericht 1997052)
in dat land zitten we al.

sidder ende beef! Het VB spookt door de straten!:twisted:

ERLICH 18 september 2006 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luvali (Bericht 1996924)
17 kogels, werden bij een medewerker van Blokwatch, in zijn brievenbus gestopt. Pure intimidatie.
Benieuwd hoe lang het zal duren voor, extreem-rechts, hem er zal van beschuldigen het zelf te hebben gedaan.

Moet al niet meer, ge hebt het zelf al gedaan. mee helpen dragen mischien?

ERLICH 18 september 2006 10:13

Citaat:

En/of hoe men de feiten kan ombuigen.

alberto 18 september 2006 10:19

Citaat:

Zitten we nu niet in een staat waar het gevaarlijk is te zeggen dat je voor het Vlaams Belang bent.

Edina 18 september 2006 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luvali (Bericht 1996924)

Was hier natuurlijk ook al gebeurd in een ander thread voor je deze opende:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2196

willem1940NLD 18 september 2006 12:00

Ik denk niet dat het VB hier iets mee te maken heeft.

Tavek 18 september 2006 12:03

BBET mannen, twaren kogels uit militaire wapens.

Boadicea 18 september 2006 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 1997143)
Zitten we nu niet in een staat waar het gevaarlijk is te zeggen dat je voor het Vlaams Belang bent.

Ik weet niet. In dit land lijkt met me gevaarlijk om überhaupt voor iets te staan.

Anna List 18 september 2006 12:18

kogels van het BELGISCH leger ?! Ons Kim zal er toch voor niks tussenzitten ?! ;-)

Bourne 18 september 2006 13:45

Coeman is zelf een fervente wapenfreak.

http://soswatch.skynetblogs.be/?numb...060918#3699074

Anna List 18 september 2006 15:22

straf ... bij komt de post niet op zondag

Internaut 18 september 2006 15:26

hmmm zelf gedaan is iets waar ik nog niet aan gedacht had, zeker als je leest dat hij zelf wapenfreak is. Anderzijds kunnen het de mannen van BBET zijn, denk niet dat VB er iets mee te maken heeft maar eerder die neo nazi's waar de partij zich officieel van distantieert.

vlijmscherp 18 september 2006 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 1998035)
hmmm zelf gedaan is iets waar ik nog niet aan gedacht had, zeker als je leest dat hij zelf wapenfreak is. Anderzijds kunnen het de mannen van BBET zijn, denk niet dat VB er iets mee te maken heeft maar eerder die neo nazi's waar de partij zich officieel van distantieert.

idd, officieel.....

ERLICH 18 september 2006 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 1998020)

Bij hem ook niet, daarom heeft hij zelf wat is z'n bus gelegd. Ge moet dat verstaan, heeft eens op tv mogen komen, heeft daar wat uit zijn nek staan lullen zoals dat een rode past hopend op meer media belangstelling die dan uitbleef en ja dit is het resutaat, zelf tot actie moeten overgaan. dat die speurders maar goed gaan na trekken vanwaar die kogels komen, want zo'n linkse kornuit en kogels en dan niet te vergeten hun verleden van in de jaren tachtig toch maar goed opletten.

Boadicea 18 september 2006 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 1998020)

Allé, laf van die BBETers dat ze niet aanbelden voor en gezellige babbel en en passant hun pakse afgaven.:-(

Djiezes 18 september 2006 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1997404)
Ik weet niet. In dit land lijkt met me gevaarlijk om überhaupt voor iets te staan.

een trein bijvoorbeeld? :roll:

Boadicea 18 september 2006 15:37

[quote=Bourne;1997663]Coeman is zelf een fervente wapenfreak.

http://soswatch.skynetblogs.be/?number=1&unit=days&date=20060918#3699074[/quote]

Verdorie, een linkiewinkie en wapenfreak. Volgens de algemene gedachten van dit forum een contradictie in terminis. Vele van zijn gelijkgezinden op dit forum beschouwen wapenliefhebbers als rechts en gevaarlijk. Nu zien ze misschien dat ze er naast kunnen zitten.
Als dat kan, hoop ik dat ze eindelijk eens gaan inzien de nationalisten niet persee rassenhaters zijn.

Anna List 18 september 2006 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1998074)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bourne (Bericht 1997663)
Coeman is zelf een fervente wapenfreak.

http://soswatch.skynetblogs.be/?numb...060918#3699074

Verdorie, een linkiewinkie en wapenfreak. Volgens de algemene gedachten van dit forum een contradictie in terminis. Vele van zijn gelijkgezinden op dit forum beschouwen wapenliefhebbers als rechts en gevaarlijk. Nu zien ze misschien dat ze er naast kunnen zitten.
Als dat kan, hoop ik dat ze eindelijk eens gaan inzien de nationalisten niet persee rassenhaters zijn.

ben jij altijd zo optimistisch ? ;-)

Boadicea 18 september 2006 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 1998142)
ben jij altijd zo optimistisch ? ;-)

Tuurlijk ben ik altijd optimistisch. Keep on smiling.:-D

Reza 18 september 2006 17:37

Laten we het allemaal sterk relativeren.

Het gaat toch over extreem rechts, dus wat zou je anders doen?

styllo_ben 18 september 2006 17:37

nu nog een bezoek van koning Albert aan blokwatch en circus is compleet...

Kim 18 september 2006 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 1997360)
Ik denk niet dat het VB hier iets mee te maken heeft.

Wie dan wel volgens u?

Nynorsk 18 september 2006 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1997404)

't is dat er hier dagelijks mensen in trosjes neergeknald worden om hun politieke overtuiging :roll:

Reza 18 september 2006 18:18

Och ja, volgens mij is die aansag op Dewinter door BBET ook opgezet spel.

Waarschijnlijk is Flipke daarvoor nog ene gaan drinken in 'De Viking' en hebben ze het daar bij pot en pint verzonnen.

Komt cool over voor Flipke, en kan hij meteen zijn donker kantje van zich afschudden met het oog op de burgemeestersjerp.

willem1940NLD 18 september 2006 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1998523)
Wie dan wel volgens u?

Het valt zeker niet uit te sluiten dat het enge clubje dat al zo lang werd in de gaten gehouden, op enig moment echt gevaarlijke dingen zou gaan doen; griezels zijn nu eenmaal griezelig.

Nog minder sluit ik uit, dat "gezetenen" op zulk evenement niet langer konden wachten in hun behoefte aan een sterk argument dat te laat zou kunnen komen voor aanwending in de verkiezings-wedloop.

Evenmin acht ik het onmogelijk, dat een eveneens best wel eng clubje "vijanden" van de eerstgenoemden probeert mee te liften in het verwacht succes uit de door machthebbers aangezette procedure, of minstens winst te halen uit de stemming van vandaag; griezels zijn nu eenmaal griezelig.

VB lijkt mij onvoldoende "griezelig" of extreem om hier een aandeel in te hebben, hun optreden is gewoonlijk met open vizier.

Boadicea 18 september 2006 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1998535)
't is dat er hier dagelijks mensen in trosjes neergeknald worden om hun politieke overtuiging :roll:

Bedreigd en vervolgd wel. Tegenwoordig mag je geen kritiek meer geven op het systeem of de verdedigers van het politiek correct denken, stellen het in vraag of je nog een mens bent.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=103

Als ik dat zo bekijk, begin ik me als rechtsgeaard persoon niet meer veilig te voelen, vermits bepaalde individuen me als een object klasseren.

Lijkt me een zeer gevaarlijke tendens. Links mag je blijkbaar ook niet meer zijn, vermits er wacko's rondlopen die ik niet meer als extreem rechts, maar als geflipt rechts beschouw. De CCC was bv geflipt links.

Dan hebben we nog geflipte moslims.

Ik geloof dat we met zijn alle stilaan in een sfeer van vijandige decadentie gekomen zijn, waarin sommige enkel horen wat ze willen horen om een ander het leven zuur te maken.

Anna List 19 september 2006 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1999281)
Bedreigd en vervolgd wel. Tegenwoordig mag je geen kritiek meer geven op het systeem of de verdedigers van het politiek correct denken, stellen het in vraag of je nog een mens bent.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=103

Als ik dat zo bekijk, begin ik me als rechtsgeaard persoon niet meer veilig te voelen, vermits bepaalde individuen me als een object klasseren.

Lijkt me een zeer gevaarlijke tendens. Links mag je blijkbaar ook niet meer zijn, vermits er wacko's rondlopen die ik niet meer als extreem rechts, maar als geflipt rechts beschouw. De CCC was bv geflipt links.

Dan hebben we nog geflipte moslims.

Ik geloof dat we met zijn alle stilaan in een sfeer van vijandige decadentie gekomen zijn, waarin sommige enkel horen wat ze willen horen om een ander het leven zuur te maken.

zwijg mij over gephilipte rechtse ! ;-)

La Chunga 19 september 2006 13:22

Ik gun me het recht even bevooroordeeld te zijn ....

Het kan dat hij zondag de kogels niet zelf in zijn brievenbus legde...Het kan zelfs dat zijn zoon dat evenmin deed...het kan...het kan...

luvali 19 september 2006 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 1999942)
zwijg mij over gephilipte rechtse ! ;-)

ja en geFLIPt links, dat zal hij niet graag horen:lol: :lol: ;-)

Duvel 19 september 2006 16:08

probleem al opgelost , den Coedinges heeft dees plakaatjes opgehangen in zijn straat

colargo 19 september 2006 20:40

pfff iedereen krijgt tegenwoordig kogels in de brievenbus de dag van vandaag;-) de nieuwigheid is er van:lol: .
Is eigenlijk een eer als je die krijgt, in een enveloppe tenminste;-) .

Enig probleem is bij welke afval horen die thuis!?:?

Cynical Ice 19 september 2006 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colargo (Bericht 2001572)
;-) .

Bij het klein gevaarlijk, als ge da groen bakske openkrijgt/nog vindt. En dan nog, das nog nie zo erg. Iemand met een geladen pistool in uw brievenbus vinden die erop geilt om de trekker over te halen, das al véééééél erger. :twisted:

Mitgard 19 september 2006 22:39

tenminste eerlijk en oprecht, die mannen van BBET.
die winden er geen doekjes om en tonen wie ze zijn. 'kijk wij zijn uitschot en we zijn er fier op.' goed, daar weet je wat je aan hebt.
in tegenstelling tot 'fatsoenlijk' rechts, de nieuwrechtse politieke correcten in italiaanse maatpakken, lederen salons en villa's met zwembaden. de kampioenen van de hypocrisie. hier eens de partij van de kleine man uithangen, en daar met topindustriëlen tijdens een zesgangendiner uit de doeken doen hoe ze de arbeidersbeweging zal kraken.

Chipie 19 september 2006 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2001913)
tenminste eerlijk en oprecht, die mannen van BBET.
die winden er geen doekjes om en tonen wie ze zijn. 'kijk wij zijn uitschot en we zijn er fier op.' goed, daar weet je wat je aan hebt.
in tegenstelling tot 'fatsoenlijk' rechts, de nieuwrechtse politieke correcten in italiaanse maatpakken, lederen salons en villa's met zwembaden. de kampioenen van de hypocrisie. hier eens de partij van de kleine man uithangen, en daar met topindustriëlen tijdens een zesgangendiner uit de doeken doen hoe ze de arbeidersbeweging zal kraken.

Dat is dan ongeveer zoals in Zweden:

Citaat:

Is de afgang van premier Persson dan toeval? Nee. Als de drie linkse partijen maar 171 zetels in de Rijksdag hebben veroverd, tegenover de 178 van het rechtse blok, dan ligt dat aan twee zaken.

Vooreerst heeft premier Göran Persson door een reeks schandalen zijn eigen geloofwaardigheid ondermijnd. Zo was er het stuntelige optreden na de tsunami-catastrofe, waarbij meer dan vijfhonderd Zweden om het leven kwamen. Verder bleken er onder meer problemen met een landgoed dat Persson voor de prijs van anderhalf miljoen euro had gekocht. De Zweedse vakbonden vonden dat ongehoord voor een sociaal-democraat.

Dan presteerde de premier het om op 1 mei de werkloosheid tot taboe te verklaren tijdens de parlementsverkiezingen. Het officiële aantal werklozen ligt immers op maar 6,5 procent.

De kracht van het rechtse blok is juist dat het met een kant-en-klaar programma naar de kiezer is gestapt. Het scheppen van nieuwe banen en een gunstig klimaat voor kleine ondernemingen is de eerste prioriteit.

Dat zal U, als schijncorrecte, natuurlijk niet storen... ;-)

Bron: De Standaard van 19/9/06

willem1940NLD 19 september 2006 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colargo (Bericht 2001572)
pfff iedereen krijgt tegenwoordig kogels in de brievenbus de dag van vandaag;-) de nieuwigheid is er van:lol: .
Is eigenlijk een eer als je die krijgt, in een enveloppe tenminste;-) .

Ik zou proberen die kogels terug te verpatsen aan een wapenwinkel, tegen halve prijs ofzo.

Vicky 20 september 2006 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1998523)
Wie dan wel volgens u?

Wie Blokwatch al jaren volgt, zou er niet van opkijken wanneer zou blijken dat het om 'een eigen stunt' gaat. Ze zijn aan de eerste leugen niet dood gegaan, aan die laatste zullen ze al evenmin doodgaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be