Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Verdraagzaam links deel 548976464 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=60921)

vercetti 25 september 2006 20:30

Verdraagzaam links deel 548976464

Citaat:

25.09.2006 10.54u - De gewapende en met bivakmutsen gemaskerde voorhoede van de ‘verdraagzaamheid’ heeft afgelopen weekend nog eens haar woede gekoeld op een wagen met Belgische nummerplaat. Die stond geparkeerd in de buurt van mediacafé Plantage in Amsterdam. In het café gingen de opnames door van het tv-programma ‘Buitenhof’ en te gast was Filip Dewinter. Maar de daders hebben zich van auto vergist. Oeps, foutje.

Tot op heden ontbreekt elk spoor. Merkwaardig…
Inderdaad, want bijna dag op dag 6 jaar geleden (lees de rubriek ‘Dag op Dag’, 24 september) ontsnapte Dewinter al eens aan een links terreurcommando, ook al naar aanleiding van het programma ‘Buitenhof’. Zou het kunnen dat sommige journalisten daar informant spelen voor linkse extremisten en terroristen?

Toen lukte het wél. De auto van Dewinter werd belaagd door een vijftiental gemaskerde ‘anti-fascisten’ die hun boodschap van ‘verdraagzaamheid’ wensten te onderstrepen met ijzeren staven, kettingen en traangas. Dewinter kon op het nippertje ontkomen maar werd nadien in de studio ook nog eens overgoten met een bruine smurrie.

Politie en staatsveiligheid waren in geen mijlen te bespeuren. Na Pim Fortuyn en Theo van Gogh zou men toch moeten weten tot wat politieke extremisten in staat zijn. Blijkbaar laat niet alleen de Belgische staatsveiligheid wel eens steken vallen…
http://vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=2360
http://vlaamsbelang.org/files/buitenhof_bmw.pdf
http://www.morsum-magnificat.be/inde...d=317&Itemid=2
Verdraagzaam? :roll:

Bazilfunk 25 september 2006 20:38

De BBET squad

solidarnosc 25 september 2006 21:05

Blijkbaar vinden sommigen ter rechterzijde in Nederland het niet zo leuk om uitgemaakt te worden voor "bietekwieten" door de Vlaamse "vrienden" van het VB.

van Maerlant 25 september 2006 21:45

Dat is al decennia zo. Extreem-links veroordeelt geweld, behalve wanneer het tegen rechts is gericht. De wereld zit vreemd in mekaar.

ericferemans 25 september 2006 22:04

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti;2017715 Citaat:
25.09.2006 10.54u

Tot op heden ontbreekt elk spoor. Merkwaardig…
Inderdaad, want bijna dag op dag 6 jaar geleden (lees de rubriek ‘Dag op Dag’, 24 september) ontsnapte Dewinter al eens aan een links terreurcommando, ook al naar aanleiding van het programma ‘Buitenhof’. Zou het kunnen dat sommige journalisten daar informant spelen voor linkse extremisten en terroristen?

Toen lukte het wél. De auto van Dewinter werd belaagd door een vijftiental gemaskerde ‘anti-fascisten’ die hun boodschap van ‘verdraagzaamheid’ wensten te onderstrepen met ijzeren staven, kettingen en traangas. Dewinter kon op het nippertje ontkomen maar werd nadien in de studio ook nog eens overgoten [B[B
]met een bruine smurrie.[/b][/b]

Deze bloeddorstige theoristen overgoten Dewinter... met lekkere chocolade..
Gaan de oogjes nu open: Dewinter houdt van aanslagen, hij heeft er onlangs nog een zelf georganiseerd ;)

Bijlage 13864

vercetti 25 september 2006 22:05

Hoe voel je je nu? :roll:
Klaar?

van Maerlant 25 september 2006 22:07

Yep. Die kerel geilt gewoon op zijn eigen onzin. Moet wel makkelijk zijn :roll:

ericferemans 25 september 2006 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2017981)
Yep. Die kerel geilt gewoon op zijn eigen onzin. Moet wel makkelijk zijn :roll:

Ha!
De ongein zat in het feit dat met chocolade besmeurd worden iets anders is dan een aanslag. Zoiets noemt men een onschuldige studentengrap.

Brecht Laitem 26 september 2006 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2018149)
Ha!
De ongein zat in het feit dat met chocolade besmeurd worden iets anders is dan een aanslag. Zoiets noemt men een onschuldige studentengrap.

Studentengrap... Zeer grappig om ook een auto te beschadigen. Onverdraagzaam ventje

lombas 26 september 2006 09:15

Dat brengt ons terug bij dat grappige verhaal over een fervente Duitse communist die vluchtte voor Hitler en in 1937 tot twintig jaar Magadan werd veroordeeld voor de grap, bij wonder overleefde en er een boek over schreef.

Ja, willekeur zit er wat in gebakken eh.

ericferemans 26 september 2006 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Laitem (Bericht 2018508)
Studentengrap... Zeer grappig om ook een auto te beschadigen. Onverdraagzaam ventje

Een aanslag op een auto?? Ik had het op de vorige "aanslag", waar de man chocolade op zijn gezicht kreeg.
Overigens weinig reactie op het feit dat hij zelf zo tuk is op aanslagen dat hij ze nu zelf al organiseert!

Distel 26 september 2006 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2018149)
Ha!

Uiteraard. Als ooit iemand uw gezicht en een van uw immer veel geld kostende kostuums met chocolade besmeurt, dan zal jij dat ongetwijfeld ook maar een onschuldige studentengrap vinden.

Tegendradigaard 26 september 2006 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2019055)
Een aanslag op een auto?? Ik had het op de vorige "aanslag", waar de man chocolade op zijn gezicht kreeg.
Overigens weinig reactie op het feit dat hij zelf zo tuk is op aanslagen dat hij ze nu zelf al organiseert!

allez en enig bewijs voor je inhoudelijke bijdrage..... ?

Brecht Laitem 26 september 2006 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2019055)

Wel, dit topic gaat nu niet over die chocolade in zijn gezicht maar over die auto die er moest aan geloven. Dit doe jij graag he, andere zaken erbij sleuren om toch maar niet tot de essentie van het verhaal te moeten komen. Zuurpruim

Tegendradigaard 26 september 2006 12:32

ach en bij Pim Fortuyn begon het ook zo. Eerst wat slagroom, dan wat chocolade, dan stront en dan uiteindelijk een kogel...

en volgens ericferemans zal hij die aanslag zelf besteld en georganiseerd hebben zekers....

ericferemans 26 september 2006 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2019205)
ach en bij Pim Fortuyn begon het ook zo. Eerst wat slagroom, dan wat chocolade, dan stront en dan uiteindelijk een kogel...

en volgens ericferemans zal hij die aanslag zelf besteld en georganiseerd hebben zekers....

Het gaat wel degelijk om een ONTUITGEVOERDE aanslag. Veel wijst erop dat PDW hier zelf achter zit:
  • Het komt hem goed uit om te proberen een wit voetje te halen bij de Joodse gemeenschap. (de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden)
  • het maakt zijn donkerzwart verleden als vechtersbaas en fasco minder schadelijk
  • hij kende de beste vriend van de "dader" heel goed, ging er mee pinten pakken
  • hij kent dat milieu nog van vroeger: toen behoorde hij er zelf toe...
Dat hij hier zo nadrukkelijk mee pronkt is een verdere indicatie. Hij maakt er in elk geval zeer dik gebruik van om in de media te komen.
Een voice-stress analyse van zijn stem zou veel uitkomst brengen: wie heeft die software nog?

Tegendradigaard 26 september 2006 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2019228)
Het gaat wel degelijk om een ONTUITGEVOERDE aanslag. Veel wijst erop dat PDW hier zelf achter zit:
  • Het komt hem goed uit om te proberen een wit voetje te halen bij de Joodse gemeenschap. (de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden)
  • het maakt zijn donkerzwart verleden als vechtersbaas en fasco minder schadelijk
Dat hij hier zo nadrukkelijk mee pronkt is een verdere indicatie. Hij maakt er in elk geval zeer dik gebruik van om in de media te komen.
Een voice-stress analyse van zijn stem zou veel uitkomst brengen: wie heeft die software nog?

BEWIJS ??????.. of is het gewoon gezever in pakskes.... ?

ericferemans 26 september 2006 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Laitem (Bericht 2019190)
Wel, dit topic gaat nu niet over die chocolade in zijn gezicht maar over die auto die er moest aan geloven. Dit doe jij graag he, andere zaken erbij sleuren om toch maar niet tot de essentie van het verhaal te moeten komen. Zuurpruim

Moet je horen: het VB toneel is verontwaarigt omdat ze gepakt zijn op gezever (auto's hebben geen pijn) en gaan nu eens aanklagen dat er mensen zijn die van de hak op de tak (zouden) springen!
De cursus philipdewinteren nog altijd niet door, schat?
:lol::lol::lol::lol::lol::-D:-D:-D:-D:-D:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Tegendradigaard 26 september 2006 12:54

BEWIJS ? of gewoon zever in pakskes ?

ericferemans 26 september 2006 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2019264)
BEWIJS ? of gewoon zever in pakskes ?

Voor ons een vraag, voor PDW een weet...
Weet je: binnen tien jaar zegt hij dat het maar een jeugdzondeke was...:roll:

Metternich 26 september 2006 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2019351)
Weet je: binnen tien jaar zegt hij dat het maar een jeugdzondeke was...:roll:

Zijde gij nu even zot als ge doet voorkomen?8O

Distel 26 september 2006 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2019228)

Als dit al "aanwijzingen" zijn, dan kan je elke aanslag en elke misdaad in de schoenen van het slachtoffer schuiven. Je moet al echt een VB-hater zijn om zulke strohalmpjes boven te halen om je theorie verkocht te krijgen.

Distel 26 september 2006 15:21

Veel wijst erop dat Feremans er zelf achter zit:

- Hij haat het VB en Dewinter hartsgrondig.
- Hij heeft nood aan incidenten met het VB om zich interessant te kunnen maken op dit forum.
- Hij kan zoiets zodanig verdraaien dat hij het in de schoenen van Dewinter zelf kan schuiven, hopelijk voor hem met electorale gevolgen.
- Hij drinkt af en toe een pintje met iemand die Dewinter al op TV gezien heeft.

En dat hij dit hier zo nadrukkelijk onder de aandacht brengt, is een verdere indicatie. Hij maakt er in elk geval zeer dik gebruik van om op het forum te komen.

Brecht Laitem 26 september 2006 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2019259)
Moet je horen: het VB toneel is verontwaarigt omdat ze gepakt zijn op gezever (auto's hebben geen pijn) en gaan nu eens aanklagen dat er mensen zijn die van de hak op de tak (zouden) springen!
De cursus philipdewinteren nog altijd niet door, schat?
:lol::lol::lol::lol::lol::-D:-D:-D:-D:-D:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

"Misschien kan ik eventjes je huis in brand steken, want bakstenen hebben toch geen pijn". Van persoonlijke eigendom blijf je af. Zo moeilijk is dat niet he. En trouwens, gelieve niet zo familiair te doen. Dit toont alleen maar je onkunde om een normale discussie te voeren.

Jazeker 26 september 2006 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 2019631)
Veel wijst erop dat Feremans er zelf achter zit:

- Hij haat het VB en Dewinter hartsgrondig.
- Hij heeft nood aan incidenten met het VB om zich interessant te kunnen maken op dit forum.
- Hij kan zoiets zodanig verdraaien dat hij het in de schoenen van Dewinter zelf kan schuiven, hopelijk voor hem met electorale gevolgen.
- Hij drinkt af en toe een pintje met iemand die Dewinter al op TV gezien heeft.

En dat hij dit hier zo nadrukkelijk onder de aandacht brengt, is een verdere indicatie. Hij maakt er in elk geval zeer dik gebruik van om op het forum te komen.

:lol:

Tegendradigaard 26 september 2006 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2019351)
Weet je: binnen tien jaar zegt hij dat het maar een jeugdzondeke was...

dus zever in pakskes.

ericferemans 26 september 2006 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2019527)

Het zou leuk zijn moest jij naast het constateren van mijn gekte eens een inhoudelijk antwoordje zou presteren. Eentje maar. Het is niet moeilijk: leer denken en pas het toe!

ericferemans 26 september 2006 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 2019627)
Als dit al "aanwijzingen" zijn, dan kan je elke aanslag en elke misdaad in de schoenen van het slachtoffer schuiven. Je moet al echt een VB-hater zijn om zulke strohalmpjes boven te halen om je theorie verkocht te krijgen.

Het kietelt blijkbaar. Mensen stellen zich vragen! Er beginnen lichtjes te schijnen! Er breekt plotseling een klomp! Er valt een frank !
en dan blijft de vraag: heeft ie het gedaan, of heeft ie het niet gedaan?

Op de Nederlandse televisie missprak Dewinter zich... Dat zet aan tot nadenken. Wink, wink, wink, no what I mean !!!

De motieven zijn er. De "circomstantial evidence" is er! Er is geen lijk, gelukkig maar, de bevolking houdt van schone lijken!

Het blijft een vraag, wie zal ze oplossen? Welk verklikker geeft Dewinter aan en krijgt 1.000.000 Euro van Verhafstoot? Is die dan nog betrouwbaar of omgekocht?

Er is geen rook zonder vuur!
Wordt vervolgd!

van Maerlant 26 september 2006 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2020162)
Het zou leuk zijn moest jij naast het constateren van mijn gekte eens een inhoudelijk antwoordje zou presteren. Eentje maar. Het is niet moeilijk: leer denken en pas het toe!

Post misschien eens iets inhoudelijks?

Duupje 26 september 2006 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2019527)

:rofl:
Gij vraagt u dat nog af ? ;-)

Knuppel 26 september 2006 19:41

Citaat:

Er is geen rook zonder vuur!
Toch wel.
En niks dat harder stinkt.

ericferemans 26 september 2006 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2020229)
Post misschien eens iets inhoudelijks?

Dom, dom, dom: post eens iets inhoudelijk!
:roll:

Knuppel 26 september 2006 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2020428)
Dom, dom, dom: post eens iets inhoudelijk!
:roll:

Ik zou zeggen: begin bij jezelf.

Wel voortaan eerst nadenken voor je iets post, hé?

Bobke 26 september 2006 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2020438)
Ik zou zeggen: begin bij jezelf.

Wel voortaan eerst nadenken voor je iets post, hé?

Laat die jongen toch.
Hij heeft het zo al moeilijk genoeg. ;-)

ericferemans 26 september 2006 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 2019156)
Uiteraard. Als ooit iemand uw gezicht en een van uw immer veel geld kostende kostuums met chocolade besmeurt, dan zal jij dat ongetwijfeld ook maar een onschuldige studentengrap vinden.

Ik ga dat geen aanslag noemen, en ik ga later niet beginnen nadenken hoe ik het nog eens kan laten overdoen door een vriendje van een vriendje van mij!

Hij heeft er blijkbaar garen bij gesponnen want nu gaat hij toch weer zelf er één tegen zichzelf organiseren! De man KICKT op aanslagen!
Straks moet hij nog gaan vragen bij de chiro: hebben jullie geen geflipte makakkenjager die een vriend heeft die... allé: je begrijpt wel he?

De Fortuyn uithangen zonder dood te zijn. Hij ligt daar blijkbaar wakker van!

pekka_123 26 september 2006 23:00

linkse extremisten

Of het nu zogenaamd linkse of zogenaamd rechtse extremisten zijn ze zijn allen even slecht. Je doet alsof alle links gezinden achter deze acties staan en scheert ze allemaal over dezelfde kam. Een typisch trekje van VB militanten.
Links betekent vooruitstrevend zijn. Toekomst gericht denken en niet terplaatse blijven trappelen of terug gaan naar de middeleeuwen zoals sommigen dat wel graag zouden willen.

Knuppel 26 september 2006 23:15

Citaat:

Links betekent vooruitstrevend zijn. Toekomst gericht denken en niet terplaatse blijven trappelen of terug gaan naar de middeleeuwen zoals sommigen dat wel graag zouden willen.
Straffen toebak....

Ik heb namelijk de indruk dat we al terug bij de kruistochten zijn aanbeland dankzij links.

ericferemans 27 september 2006 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2021160)
Straffen toebak....

Ik heb namelijk de indruk dat we al terug bij de kruistochten zijn aanbeland dankzij links.

Ja ja, Knuffel: die sigaretjes die jij doempt! :-o
Genen brol hé? Shit daarentegen...

Maar kom.
Kruistochten, zoals de moderne kruistocht van de flinkse Vlaamse rechtsen tegen alles wat vremd is, geen "schild of vriend kan zeggen" (Laurette bijvoorbeeld), dat is gebaseerd op RECHTS zijn.
Het is het verwerpen van andersdenkenden. Het kloppen op de medemens die niet wil horen (luisteren is niet eens nodig: Gehorsam genügt!).

Er zit een stuk macho in. Rambo. Dat met rammen rijmt. En eigenlijk: de gewone mens is daar wel eens tuk op. Geen ingewikkelde redeneringen: neen: de beuk erin!
En dat trekt aan!
Het is gelijk die actiefilms. Waar een debiele woesteling twintig politiediensten (die allemaal corrupt zijn natuurlijk) en dertig stupiede politiekers (die natuurlijk allemaal corrupt zijn) eigenhandig met pijl en boog uitschakeld om dan op het einde zijn zin te kunnen doen met een blonde stoot.
Zo is de gefrustreerde verwende prutsvlaming, de min of meer uitgebluste huispantoffelheld, de door diëndertigduizend linkse knuffelwetten in leven gehouden en gepamperde VTM idioot nu ook eens rambo: hij kan de held gaan uithangen door te stemmen op het VB!

Dat is de nieuwe kruistochter. Het lijkt een beetje op de heldenmoed waarmede in de katholieke scholen veertig jaar geleden er de EK-ers waren: de Eucharistische Kruistochten. Wie elke dag naar de mis ging was een EK-er. De normale jongens (toen ook 75 procent) vonden die fanaten mietjes, gefrustreerde domme dwepertjes en noemden de EK-ertjes "de gasten van de Ezels Koers".

En zo moedig zijn de nieuwe helden: die mekaar de bibber op het lijf jagen omdat 4 procent van ons land muselmannen zijn. En door hier wat te komen lullen op een forum en door een stomme stem uit te brengen gaan ze dat veranderen.

En jij knuffel: jij bent hun held!

(ben ik nu niet lief vandaag, chouke?)

Jazeker 27 september 2006 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2021001)
Ik ga dat geen aanslag noemen, en ik ga later niet beginnen nadenken hoe ik het nog eens kan laten overdoen door een vriendje van een vriendje van mij!

Hij heeft er blijkbaar garen bij gesponnen want nu gaat hij toch weer zelf er één tegen zichzelf organiseren! De man KICKT op aanslagen!
Straks moet hij nog gaan vragen bij de chiro: hebben jullie geen geflipte makakkenjager die een vriend heeft die... allé: je begrijpt wel he?

De Fortuyn uithangen zonder dood te zijn. Hij ligt daar blijkbaar wakker van!

BRON? of ook weer gezwets zonder waarde?

Khonnor 27 september 2006 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 2019156)

ik meen mij nochthans te herinneren dat de verzamelde vb-pubers hier het heel grappig vonden toen een hoopje nsv-blaaskaakjes een taart in het gezicht van elio di rupo gooiden...

...die er nog mee kon lachen ook....

maar o wee als filipke flippo de winter wat chocolade op zijn pak krijgt...

dan is plots het kot te klein

twee maten en twee gewichten

zelfverklaarde verontwaardiging

of het vb pur sang...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be