Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Arnold, lid van het Vlaams Blok? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=6105)

thePiano 7 oktober 2003 11:43

Arnold, de terminator van California, maakt vandaag kan om verkozen te worden als gouverneur van zijn staat.

De van Oostenrijk afkomstige terminator kwam deze week in opspraak voor zijn sympathieën voor Hitler en zijn grijpgrage handen naar alles wat een rokje droeg.

Onderstaande foto's doen het ernstigste vermoeden. 8O

Paulus de Boskabouter 7 oktober 2003 11:50

:lol: :lol:

"If you don't sweep that kitche floooo "

Ps: VB ideetjes gepikt van REX dan nog 8O :roll:

AyneRand 7 oktober 2003 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

"If you don't sweep that kitche floooo "

Die foto zegt alles wie dat de baas is in zijn huishouden! ;-)

Pelgrim 7 oktober 2003 11:53

Ik heb onlangs een artikel rond de zaak gelezen.

In het interview zei Arnold dat hij
-Hitler bewonderde omdat hij er zo gemakkelijk in geslaagd was de macht te grijpen.
-Hitler bewonderde omdat hij zo goed kon spreken en de mensen snel om zijn vinger wond.

NOOIT heeft Arnold dus gezegd dat hij
-Hitler bewonderde omdat hij Europa in de oorlog heeft gestort
-Hitler bewonderde omdat hij een totalitair heerser was
-Hiter bewonderde omdathij mensen naar de gaskamers stuurde.

Welnu,
-Hitler w�*s iemand met een groot charisma, die snel en nogal gemakkelijk mensen kon beïnvloeden. Dat getuigt van een sterk talent voor redevoeringen en demagogie, en afgezien van waarvoor hij dat talent gebruikte, het is nu eenmaal een uitzonderlijk talent.

Ik vind ook dat Hitler het goed kon uitleggen en ik vind ook dat het reich dat hij in zijn eentje wist te stichten een grote prestatie was. Dat betekend absoluut niet dat ik daarom voorstander ben van zijn Reich en zijn ideeën.

Met andere woorden, ik vind heel deze zaak serieus overdreven

Kempen 7 oktober 2003 11:53

Binnenkort te lezen op de website van de Piano :

Hoe de buitenechtelijke zoon van Adolf Hitler die gekend is onder de naam Arnold Schwarzenegger de VS veroverde en alzo de droom van zijn vader voltooide.

:roll:

Steenuil 7 oktober 2003 11:55

Heeft dit iets met politiek binnenland te maken, Piano?

Pelgrim 7 oktober 2003 11:56

Zoals je onderschrift het zelf zegt, Steenuil: Toch Niet.

De Knut 7 oktober 2003 11:56

Zo zot als maar kan zijn, den Hugo.

Tegendradigaard 7 oktober 2003 12:02

Is Volkert VDG al terug vrij ? Misschien nog een jobke te doen in Californie

Babeth 7 oktober 2003 12:17

Arnold Schwarzenegger is niet de eerste en zal zeker niet de laatste politicus zijn die een bezem gebruikt om "grote kuis" te doen in een regering.
Maar ja, alle middelen zijn geoorloofd om mensen met een mening die afwijkt van die van zijn critici zwart te maken. Dat heet "politiek".

Bruno* 7 oktober 2003 15:30

Wanneer worden de uitslagen bekendgemaakt?

Duvel 7 oktober 2003 15:41

de stembureaus zijn nog maar een uur open , een uitslag nu al zou verdacht zijn :twisted:

thePiano 7 oktober 2003 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

O, maar zo zijn er vele overeenkomsten met vroeger. Ik zal er eens een topic aan besteden, wat het Blok allemaal gekopieerd heeft, te beginnen met de partijnaam. ;)

thePiano 7 oktober 2003 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Arnold Schwarzenegger is niet de eerste en zal zeker niet de laatste politicus zijn die een bezem gebruikt om "grote kuis" te doen in een regering.
Maar ja, alle middelen zijn geoorloofd om mensen met een mening die afwijkt van die van zijn critici zwart te maken. Dat heet "politiek".

Maar geef toe, de overeenkomst in propaganda is toch wel opvallend. Arnold komt dan ook op voor de concervatieven en niet voor de democraten.

thePiano 7 oktober 2003 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil

Ik heb de link gelegd, dus toch wel gedeeltelijk dacht ik. Maar dat moeten de moderators maar voor zichzelf uitmaken. Zij zijn de bazen, niet ik en ook niet jij.

giserke 7 oktober 2003 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim

-Hitler bewonderde omdat hij er zo gemakkelijk in geslaagd was de macht te grijpen.
-Hitler bewonderde omdat hij zo goed kon spreken en de mensen snel om zijn vinger wond.

Welnu,
-Hitler w�*s iemand met een groot charisma, die snel en nogal gemakkelijk mensen kon beïnvloeden. Dat getuigt van een sterk talent voor redevoeringen en demagogie, en afgezien van waarvoor hij dat talent gebruikte, het is nu eenmaal een uitzonderlijk talent.

Ik vind ook dat Hitler het goed kon uitleggen en ik vind ook dat het reich dat hij in zijn eentje wist te stichten een grote prestatie was. Dat betekend absoluut niet dat ik daarom voorstander ben van zijn Reich en zijn ideeën.

Hitler heeft in zijn eentje niets gepresteerd!!
Hij was maar het gezicht van een ganse zwarte ondergronds broederschap. (Waar in eerste instantie veel vrijmetselaars bij waren).
Zijn beweging heeft enorme giften en steun gekregen van sympathiserende broeder genootschappen uit het buitenland. Het Belgische Societé Generale heeft hem zelfs renteloze leningen gegeven in de jaren 20!

Eenmaal hij aan de macht (rond 1934/35) was heeft hij een andere wending genomen waar de loge broeders uit binnen en buitenland niet meer akkoord mee waren.

TomB 7 oktober 2003 15:59

http://www.rotten.com/library/bio/en...chwarzenegger/

Hier is een pakje smut over arnold.

AyneRand 7 oktober 2003 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim

Welnu,

Hitler heeft in zijn eentje niets gepresteerd!!
Hij was maar het gezicht van een ganse zwarte ondergronds broederschap. (Waar in eerste instantie veel vrijmetselaars bij waren).
Zijn beweging heeft enorme giften en steun gekregen van sympathiserende broeder genootschappen uit het buitenland. Het Belgische Societé Generale heeft hem zelfs renteloze leningen gegeven in de jaren 20!

Eenmaal hij aan de macht (rond 1934/35) was heeft hij een andere wending genomen waar de loge broeders uit binnen en buitenland niet meer akkoord mee waren.

De logebroeders konden er inderdaad niet mee lachen dat hij na '33 op hun vergaderingen verscheen niet meer in logekledij maar enkel met een roos slipje aan bestempeld met hakenkruizen ... :P

thePiano 7 oktober 2003 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
http://www.rotten.com/library/bio/en...chwarzenegger/

Hier is een pakje smut over arnold.

Ah wel ja, het kan modder zijn, het kan niks zijn, maar iets zal er wel van aan zijn.
  • 1 Mar 1938 Gustav Schwarzenegger (de vader van Arnold) joins the Nazi Party, two weeks before Anschluss. At the time, he sported a "Hitler-style moustache." During the war, he fought in France and on the Eastern Front.
    1 May 1939 Gustav Schwarzenegger joins the Sturmabteilung, or S.A. Brownshirts. It should be noted this occurred six months after Kristallnacht. However, Gustav does not appear to have actually held strong anti-Semitic views, and certainly did not participate in any war crimes. He joined primarily because he was a member of civil law enforcement in his town.

1975 When author and producer George Butler asked who he admired most, Schwarzenegger replied, "I admired Hitler, for instance, because he came from being a little man with almost no formal education up to power. And I admire him for being such a good public speaker." Butler also makes claims the actor "frequently clicked his heels and pretended to be an S.S. officer" and that he enjoyed playing "Nazi marching songs from long-playing records from his collection at home." New York Times.

In zijn voordeel spreken ook andere zaken.

bv dit uit een posting van me van 19.02.2000:
  • Arnold Schwarzenegger versus Jörgen Haider: first round !

Onverwacht is er dan ook nog de morele steun van de Oostenrijkse "Muscles from Vienna", Arnold Schwarzenegger gekomen. A.S. verklaarde recentelijk in het Amerikaanse magazine 'Daily Varient', dat "hij zich, als immigrant in de Verenigde Staten, beledigd voelt door de xenofobe uitspraken van Jörgen Haider".

En ook zie ik dat hij een onderscheiding heeft gekregen van het Simon Wiesenthal Center: 1991 Receives the National Leadership Award from the Simon Wiesenthal Center.

thePiano 7 oktober 2003 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
[Hitler heeft in zijn eentje niets gepresteerd!!

De logebroeders konden er inderdaad niet mee lachen dat hij na '33 op hun vergaderingen verscheen niet meer in logekledij maar enkel met een roos slipje aan bestempeld met hakenkruizen ... :P

Hummm, sexy :) Jam jummy! :P

KempensBoerke 7 oktober 2003 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil

Ik heb de link gelegd, dus toch wel gedeeltelijk dacht ik. Maar dat moeten de moderators maar voor zichzelf uitmaken. Zij zijn de bazen, niet ik en ook niet jij.

De "link"??? :?:

Ooooohhhh....DÉ LINK!!! Hoe kon ik het ook vergeten.

Het Vlaams Blok mocht natuurlijk niet ontbreken als thePiano het spreekgestoelte tot zich neemt en het heeft over Mr. Schwarzenegger.

Die mens leeft aan de andere kant van deze aardkloot en heeft wellicht nog nooit van Vlaams Blok gehoord, maar een kinderhand is gauw gevuld hé manneke. :lol: :lol:

Hoe stom van me. :o

Inderdaad, Vlaams Blok behoort toch tot het binnenland dacht ik. :wink:

p.s. objectief kan gesteld worden dat jij rijp bent voor St. Amedeeke. :wink:

thePiano 7 oktober 2003 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KempensBoerke

Wat denk je Boerke, zou ik een Groote Kuisch door het Vlaams Blok overleven in Antwerpen, of toch maar niet? Doe eens een gokje :roll:

Robrecht 7 oktober 2003 16:42

Of Arnold nu binnenland of buitenland is, zal me aan de reet roesten.
De bezem is dus wel het gereedschapje van demagogen tijdens kiescampagnes.
Degrelle wist dat, De Winter ook en nu Arnold.
De gelijkenis staat hier dus wel degelijk op zijn plaats.

Darwin 7 oktober 2003 16:44

Citaat:

Citaat:

Wat denk je Boerke, zou ik een Groote Kuisch door het Vlaams Blok overleven in Antwerpen, of toch maar niet? Doe eens een gokje :roll:

Stel je voor dat we op een mooie dag in de Frut lezen:

"Piano opgekuischt door Zwarteneger".

:P

fernand 7 oktober 2003 16:47

Citaat:

Citaat:

Ik denk dat er weinig Blokkers in U geintreseerd zijn.
Ik steld zichzelf nogal op een verhoog.
Maar ja, we hebben het hier over THE PianOla.

thePiano 7 oktober 2003 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht
Of Arnold nu binnenland of buitenland is, zal me aan de reet roesten.
De bezem is dus wel het gereedschapje van demagogen tijdens kiescampagnes.
Degrelle wist dat, De Winter ook en nu Arnold.
De gelijkenis staat hier dus wel degelijk op zijn plaats.

Zo dacht ik er ook over. Een campagne zoals deze kost miljoenen dollars, en zijn campagnemakers zullen wel weten hoe ze het imago van Arnold moeten verkopen bij het publiek.

Komt nog zijn minachting voor vrouwen bij, maar zoals je misschien ook gisteren kon vernemen via het journaal: sommige vrouwen houden wel van die hanerige, met hormonen platgespoten macchotypen alla Arnold.

Wat niet belet dat ik toch een fan ben en blijf van zijn actiefilms zoals de reeks Terminator en Predator, maar da's een ander verhaal.

thePiano 7 oktober 2003 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

Citaat:

Ik denk dat er weinig Blokkers in U geintreseerd zijn.
Ik steld zichzelf nogal op een verhoog.
Maar ja, we hebben het hier over THE PianOla.

Sorry Fernand, maar wat jij hier altijd neerpoot interesseert mij al lang niet meer. Sans rancune. ;)

KempensBoerke 7 oktober 2003 16:51

Citaat:

Citaat:

Het zal me aan de ballen schuren of jij een Groote Kuisch overleeft of niet, paranoia kereltje.

Kruip terug in uw Georgisch kot en schrijf nog een stukje voor je website...misschien kom ik het nog wel lezen ook.

p.s. het ligt ook wel lekker in de mond, Robrecht, dat "aan m'n reet hoesten". :lol:

AyneRand 7 oktober 2003 16:55

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Het zal me aan de ballen schuren of jij een Groote Kuisch overleeft of niet, paranoia kereltje.

Kruip terug in uw Georgisch kot en schrijf nog een stukje voor je website...misschien kom ik het nog wel lezen ook.

p.s. het ligt ook wel lekker in de mond, Robrecht, dat "aan m'n reet hoesten". :lol:

Zo herken je inderdaad een gore proleet, hij schuurt zich aan zijn ballen ...

thePiano 7 oktober 2003 16:57

Citaat:

Citaat:

Citaat:

[size=6]Het zal me aan de ballen schuren of jij een Groote Kuisch overleeft of niet, paranoia kereltje.

Kruip terug in uw Georgisch kot [/size]...

Pfft... die lieve democraatjes van het Blok toch :roll:

Persoonlijk, moest ik in California wonen en mogen stemmen, ging mijn voorkeur naar Cruz Bustamente, een democraat van Mexicaanse origine.

De Mexicanen in de VS zijn daar wat voor ons hier de Marokkanen of de Turken zijn.
  • Name: Cruz M. Bustamante
    Birthdate: January 4, 1953
    Education: Attended (but did not graduate from) Fresno City College; bachelor's degree from California State University, Fresno, 2003
    Career: Intern for U.S. Rep. B.F. Sisk, 1972; director of Fresno Summer Youth Employment Program, 1977-1983; district representative for state assemblyman Richard Lehman, 1983-1988; district representative for state assemblyman Bruce Bronzan, 1988-1993
    Elected office: State assemblyman, 1993-1999; California Assembly speaker, 1996-1998; California lieutenant governor, elected 1998

Nicky 7 oktober 2003 17:53

Citaat:

Arnold, de terminator van California, maakt vandaag kan om verkozen te worden als gouverneur van zijn staat.

De van Oostenrijk afkomstige terminator kwam deze week in opspraak voor zijn sympathieën voor Hitler en zijn grijpgrage handen naar alles wat een rokje droeg.

beste Piano,

ge zou beter de artikels lezen die de dag nadien zijn verschenen met een antwoord van Arnie in
Ipv zo onrust te zaaien.
Kzou zeggen da ge ne Vlaams Blokker zijt.
Die kunnen ook enkel maar Negatieve dinges zeggen volgens de anti-blokkers.
En int vervolg kiest is nen deftige titel, pianosnaar!

thePiano 7 oktober 2003 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicky
Citaat:

beste Piano,

ge zou beter de artikels lezen die de dag nadien zijn verschenen met een antwoord van Arnie in
Ipv zo onrust te zaaien.

Vanonder welke steen komt die Nicky nu weer gekropen? :P

Ben je soms toevallig lid van het racistische Blok Nicky? :roll:

fernand 7 oktober 2003 21:22

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicky
Citaat:

beste Piano,

Ipv zo onrust te zaaien.

Vanonder welke steen komt die Nicky nu weer gekropen? :P

Ben je soms toevallig lid van het racistische Blok Nicky? :roll:

Neen, van de Georgische mafia! :lol:

Babeth 7 oktober 2003 22:13

Piano, ge zijt ongezond geobsedeerd. Nog even en ge ziet de vorm van hakenkruizen in de boekenrekken van de IKEA, de hitlergroet als mensen iemand staan uit te wuiven, verborgen nazisme in de huidige modekleuren (bruintinten) en moeten brave huisvrouwen opgesloten worden omdat ze een bezem durven te gebruiken om hun stoep te kuisen en daarmee aangeven dat alle vreemdelingen nu maar eens weg moesten.

fernand 7 oktober 2003 22:16

Citaat:

Piano, ge zijt ongezond geobsedeerd. Nog even en ge ziet de vorm van hakenkruizen in de boekenrekken van de IKEA, de hitlergroet als mensen iemand staan uit te wuiven, verborgen nazisme in de huidige modekleuren (bruintinten) en moeten brave huisvrouwen opgesloten worden omdat ze een bezem durven te gebruiken om hun stoep te kuisen en daarmee aangeven dat alle vreemdelingen nu maar eens weg moesten.

:wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
zonder woorden!

Quicky 8 oktober 2003 12:10

Citaat:

Dat is duidelijk, men begint thePiano te kennen. Doe zo voort Babeth!! :lol: :lol: :lol:

Pelgrim 8 oktober 2003 12:15

Over enkele jaren moeten ze hem misschien opsluiten in het gekkenhuis, waar hij de ganse dag tegen alle verplegers loopt te roepen 'fascist! racist! fascist! racist!" met de nodige zenuwtrekjes bij.
:wink:

Witte Krijger 8 oktober 2003 12:31

Broeder Arold werd verkozen met grote meerderheod en os een grote aanwinst voor ons internationaal project.
Grote kuis nu en met de grove borstel er door !

Pianola zou maar beter een toontje lager beginnen zingen, want het wordt nu wel heel warm. :twisted:

AyneRand 8 oktober 2003 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Krijger
Broeder Arold werd verkozen met grote meerderheod en os een grote aanwinst voor ons internationaal project.
Grote kuis nu en met de grove borstel er door !

Pianola zou maar beter een toontje lager beginnen zingen, want het wordt nu wel heel warm. :twisted:

Witte krijger : in een een doos Omo gevallen als hij klein was! :D

TomB 8 oktober 2003 16:26

Op de radio heb ik hem net horen zeggen: I'm in, and I'm here to kick some butt. :lol: Misschien toch niet geraffineerd als Reagan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be