![]() |
Nieuwe baas gevangenissen wil veroordeelde criminelen terugsturen
|
Welk begin? Het eind? En hoeveel gaat dat kosten, zo gevangenisdirecteurkes naar Marokko en Turkije en Bulgarije of Roemenië sturen? :)
|
Sorry die mening deel ik niet met jou.
Ik vind dit echt een goed begin. Criminele in eigen land hun straf laten uitzitten. Ben ervan overtuigd dat wij dan geen gevangenissen hier in Belgie moeten bijzetten. |
Ja, ze zouden ze beter vrij laten.
|
Citaat:
|
En hoeveel moet dat kosten, zo die landen overtuigen om hun crimineel erfgoed te laten overnemen en onderhouden? Hoeveel hebben we daarvoor over? En hoeveel kost het hen eigenlijk om hier terug te raken? :)
|
En als landen onder elkaar een akkoord kunnen maken dat ieder land hun eigen landgenoten die een misdaad plegen eender waar in eigen land hun tijd moeten uitzitten.???
Simpele oplossing peis ik . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie andere landen nog niet meteen een akkoord tekenen met het "rijke" België om zomaar zonder financiële compensatie criminelen op te vangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Op txt staat det gevangenis directeur van belgie voorstelt om geld te geven zodat ze nieuwe gevangenissen kunnen bouwen om ze op te sluiten in hun eigen land.Hoe gaan ze dat doen ze hebben nog geen geld om hier nieuwe te bouwen.OF zou het dan toch waar zijn als dat doorgaat dat er voor de belgen plaats genoeg is?;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs diegenen die per boot de Middellandse Zee overvaren hebben een kleinere kans om er te raken dan in de VS. Maar nu en dan eens ergens een lidstaat die 100.000 illegalen laat regulariseren, dat schittert in de ogen natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ze uiteraard die repatriëring zelf zouden moeten betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als antwoord op je pochende doch ietwat voor de borst stotende opmerking: uit hun arbeid, vaneigens. |
Citaat:
Maar ik herhaal, als ik al vaak heb gezegd; ik ben voor de absolute openheid van grenzen en voor het afschaffen van het statuut van illegaliteit (alsook voor het afschaffen van eender welke hulp). |
Citaat:
Jij bent dus van plan Vlamingen hun werk af te nemen en dat te geven aan criminele allochtonen? Alleen maar om zo te kunnen zeggen dat je de belastingen niet verhoogt (de werkloosheid kan even de boom in)? |
Citaat:
@ Lombas. Als ik het goed versta wil je ze laten werken voor dat ticket. Dat geld van dat ticket komt dus van de Staat, correct? Is het dan niet beter gewoon dat ticket te laten betalen en meer werklozen aan het werk te zetten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het uurloon wordt als een gewoon arbeidsloon betekent, gezonderd de lasten (in het huidige model) en de onkosten voor administratie. Indien de gewezen misdadiger zijn ticket heeft verdiend (1, 2 �* 3 maanden) kan hij terug reizen. Zonder de Belgische (justitie is federaal, binnenlandse zaken ook) burgers te belasten (letterlijk en figuurlijk). |
Je hebt alleen nog de medewerking van hun thuislanden nodig, en blijkbaar vind je het niet erg dat er dan Vlamingen werkloos blijven.
|
[addendum]
En als Griffin en kay-gell het zo ontof vinden dat deze mensen hun eigen brood verdienen - dat zij ze dan helpen. Val anderen daar echter niet gedwongen mee lastig. Hoewel dat dus wel de huidige situatie is. |
Citaat:
Medewerking van de thuislanden? Terugsturen is terugsturen eh. Probleem bij velen is uiteraard dat ze geen paspoort meer hebben. Dat is het gevolg van deze repressieve vorm van asielbeleid. Voor al de mensen na degenen die nu binnenkomen zou moeten gelden: je bent vrij te komen en te gaan, niets illegaal-gedoe of eender, maar niemand gaat hier één of andere staatsorganen op touw trekken om je te helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo rechtlijnig dat ik ben, het wordt voorspelbaar. |
Amerika doet dat ook, z'n allochtone crimeneeltjes naar huis sturen.
Hebben ze ondertussen al zeer dik spijt van. |
opgepast !!!!!
Deze gevangenisdirecteur is een Blokker maar hij weet het zelf nog niet.
Deze die hem benoemd heeft ( wie?) weet het ook nog niet . Ik wil maar zeggen wat is er nu nog over van het( zogezegde rascistische) programma van het Belang ? De PC memen alles klakkeloos over , ze staan te trillen op hun benen Te Laat ; Te laat , veel te laat !!!!!!! |
Opknappen gevangenis Brugge kost miljoen
De herstellingen in de gevangenis van Brugge worden op één miljoen euro geraamd. Dat heeft minister van Justitie Laurette Onkelinx (PS) geantwoord op een vraag van Kamerlid Luc Goutry (CD&V). De gevangenis van Brugge is nog maar vijftien jaar oud, maar allerlei technische installaties laten het afweten. Het personeel van de gevangenis vraagt al maanden dat de mankementen worden hersteld. In de voorbije maanden heeft het personeel uit protest op vrijdagen enkele uren het werk neergelegd. Minister Onkelinx erkent dat er in de gevangenis in Brugge belangrijke technische problemen bestaan en dat alle elektrische sloten moeten worden vervangen. Elektronische bewaking voor 2/3 uitgevallen. Kamerlid Luc Goutry dringt er bij minister Onkelinx ook op aan dat zolang de gebreken blijven bestaan, er extra personeel in de Brugse gevangenis zou worden ingezet. 27.09.06 We stellen vast dat we in het PCB opnieuw met een personeelstekort kampen. Er ontbreken momenteel 20 voltijdse personeelsleden, zowel statutairen als contractuelen. We, dat zijn de drie vakbonden, hebben gevraagd om uiterlijk tegen 1 november '06 dit tekort aan te vullen. Indien dit niet mogelijk is sluiten wij werkonderbrekingen/acties niet uit. Het is weinig zinvol om 14 contractuele personeelsleden te krijgen om de technische problemen te helpen opvangen en dan 20 personen onder het kader te zitten. Technische problemen: Voorlopig weinig schot in de zaak. Het blijft wachten op Brussel. Sub 33 werd aangepakt, we wachten op de volgende stap. |
Lombas: je zult natuurlijk ook wel de medewerking van die gevangenen of exgevangenen nodig hebben. Dat zie ik dus zo mislopen. Alleen de brave zullen goed werk leveren en naar huis gaan, de anderen vluchten gewoon in de illegaliteit vlak voor ze worden uitgezet.
|
Weer een standpunt dat werd overgenomen van het Vlaams Belang en weer doet men alsof het warm water werd uitgevonden.
Paulus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be