![]() |
Oproep aan niet-racisten
Hiermee zou ik bij alle niet-racistische bezoekers van het forum "Vreemdelingenbeleid & Integratie" het idee willen lanceren om geen bijdragen meer te posten in threads die van bij de start duidelijk gericht zijn op het afficheren van racistisch gedachtengoed, zoals "Eigen volk eerst, etc."
Deze threads worden gestart door onverbeterlijke moslimbashers die niet uit zijn op een zinnige discussie maar gewoon lucht willen geven aan hun haatgevoelens. Zij hebben natuurlijk niets liever dan dat er zich een aantal mensen aandienen die het opnemen voor hun favoriete doelwit, dat werkt op hen als een rode lap op een stier. Ik denk dat, als we met z'n allen die rode lap weghalen door een boycot van dat soort threads, deze snel zullen opdrogen. Ze zullen in elk geval minder lang worden, en sneller inactief, door gebrek aan de nodige polemiek. Tegelijk zou ik ook willen voorstellen om meer serieuze threads op te starten in dit forum, die echt over vreemdelingenbeleid en integratie gaan. Wat denken jullie, kan dit lukken? |
Dus kritiek mag er niet gegeven worden?:lol:
En als je kritiek geeft dan ben je een racist?:lol: Go home sweety:roll: |
Citaat:
besluit : ik denk niet dat uw opzet gaat lukken ... en dat terwijl ik mij als niet-racist nog wel onmiddellijk aangesproken voelde :| |
Citaat:
Maar kritische draadjes moeten mogelijk zijn, ook over negatieve aspecten van de multiculturele samenleving. |
Er is niks leukers dan moslimbasherkes op stang te jagen.
We helpen ze gewoon om sneller een hartattack te krijgen als ze zich zo blijven opwinden! :p |
Anna, Derk,
Even verduidelijken : De threads waar ik op doel zijn niet deze die beginnen met een kritische bedenking of analyse van de Islam. Mij gaat het om de threads die beginnen met pakweg "Bank overvallen door bende in Molenbeek", waaruit dan natuurlijk onmiddelijk blijkt dat de daders Moslims waren en waaruit dan 2 regels later het besluit volgt dat heel de Islam een vijandige en minderwaardige cultuur is. Dus met andere woorden, threads die duidelijk een voorzet geven voor een orgie aan racistische kletspraat. Ik heb geen enkel probleem met threads waarin een kritisch of zelfs controversieel standpunt degelijk wordt verdedigd. Anna, de reden waarom ik de term "racisme" gebruik is omdat dat de onderliggende motivator van deze threads is. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is ook maar een idee natuurlijk, ieder doet wat hij/zij wil. |
Laate maar doen gekke die ha ha, ikke ni gepakt wel zij ,ne dag komen zal dan onzien giedaan en dan zij met billetjes bloot zitten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom kom, geef nu toe, racisme is toch grappig?
La hiérarchie des langues correspond rigoreusement �* la hiérarchie des races. - de Gobineau |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als klungels als gij hoogopgeleid zijn, mag men zich afvragen wat op jullie scholen geleerd word?!Of hebben jullie je diploma's kaddoo gekregen bij een doos waspoeder? Gekocht van korrupte ambtenaren? Wie zegt dat ik een fascistische republiek wil oprichten? Het geen ik wil, is nu net dat de godsdienstwaanzinnige would be tyrannen uit onze maatschappij verdreven worden, verjaagd naar hun landen van herkomst.En misdadig naïeve onbekwamen, die dan ook nog de pretentie hebben om onze gewesten te besturen, moeten uitgeschakeld of mee-weggejaagd worden... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ik wil niemand iets opleggen.Enkel wens ik leerling-tyrannen van uit de omgeving van mijn , ons , kontinent verwijderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben tegen het islam-fundamentalisme, voor dezelfde reden als ik tegen een nazi-bewind of gelijk welke militaire junta ben:omdat dat diktatoriale toestanden zijn.Heeft niks met racisme te maken.Ik heb trouwens meer dan waarschijnlijk veel meer arabieren en zwarten gekend als gij, in uw "hoogopgeleide" ivoren toren, men merkt dat direkt uit uw hoogdravend gezever.Hou dat maar voor uw slachtoffers/kiezers, dat geraaskal, als ge ooit écht in de politiek gaat...Tot nu toe zal uw D66 wel een te verwaarlozen randpartijtje zijn, dat niks , maar dan ook niks in de pap te brokkelen heeft...En als ge met meer dan twee bent in die koffieklets-partij, en dat allemaal kerels van jouw slag zijn, zal dat wel zo blijven ook denk ik.Moed dus, de weg naar het succes is nog héél héél ver weg:lol: |
Citaat:
Als het aan mij ligt barbarosa dan zal die dag voor 'jullie' nooit komen. |
Citaat:
En neen. Diegenen die intolerant zijn voor intolerantie willen helemaal geen fascistisch volksrepubliekje oprichten. Wel integendeel. Zij willen de 'vrijheid van leven' behouden door een intolerante ideologie uit onze maatschappij te weren, een ideologie die eens ze daar de kans toe krijgt onze vrijheid zal willen inperken. "Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is." http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html |
Liberalist en Lombas, bedankt voor de positieve reacties. Het is inderdaad wel grappig hoe sommigen hier een karikatuur van zichzelf maken Lombas, maar racisme op zich is allesbehalve grappig. Ik heb het zelf al aan de lijve ondervonden.
Carlgustaaf, zolang je bijdragen op dit forum zich ergens blijven situeren tussen zatte cafépraat en het getoeter van een op hol geslagen bosolifant zal je niet veel reacties oogsten. |
Citaat:
Achterliggend doel is natuurlijk een hele groep stigmatiseren om hun eigen gedachtegoed te verspreiden. Als je dan niet met hun gedachtegoed akkoord gat doe je ineens aan anti-vlaams 'racisme'. Hilarisch.... edit: nu ga ik er echt mee stoppen, net laatste post gedaan :lol: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dit is een oproep aan niet-racisten en aangezien ik er nog steeds niet uit ben of ik nu wel of niet racistisch ben moet ik enige verdere reactie verschuldigd blijven.
|
dubbel
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het huidige Turkije is te danken aan Ataturk die de islam aan banden had gelegd, die dingen heeft gedaan die voor de politiek correcten in dit land onmogelijk zijn. Zonder het Turkse leger was Turkije al lang geen seculiere staat meer. De macht van dat leger wil Europa trouwens inperken. Geen hoofddoek te bekennen? Voor hoe lang nog ? |
Citaat:
Waarom zouden ze nog een eigen partij moeten stichten als er zowel in Nederland als in Belgie nog hopen "hoogopgeleiden" zijn die door hun stem op die partijen vooral allochtonen (dankzij de voorkeurstemmen van hun eigen achterban) aan de macht krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft Doki totalitaire neigingen, waardoor hij zich verplicht voelt het vrije woord aan banden te leggen? Of is Doki te zwak om een volwassen discussie aan te gaan? Dat Doki nooit (ernstig) reageert in threads over echt ernstige aangelegenheden duidt wel een bepaalde richting aan. Ik weet het nog niet, maar dat komt misschien nog wel. Indien Doki over "ernstige" zaken wil discuteren kan hij er toch een thread over opstarten op dit forum, dat tot nader order (naar ik vrees: tot zolang Doki niet als moderator wordt aangesteld) nog altijd de vrije mening huldigt? Intussen kan Doki misschien definiëren wat hij bedoelt met "racistisch" en met "moslimbashen"? |
Citaat:
het bestuursakkorod is gewoon een diktaat van spallochtoon. men ziet als het VB een keer minder groeit dan schaft menz elfs de schepen van veiligheid af. het Vb is de enige partij die de "correcten" aanzet tot enige inspanning om onzesteden leefbaar en vlaams te houden; Valt de dreiging van het Vb weg , dan valt meteen ook de reden weg waarom men die inspanning zou doen. En de vreemdelingentsoenami gaat verder. ook in grimbergen VB haalt monsterscore= vlaamse maatregelen. Mocht het VB daar niet goed gescoord hebben dan was = business as usual en evrdere verfransing. Spijtig genoeg voeren de correcten de maatregelen maar halfslachtig uit en voeren ze geen krachtdadig belei tegen de verfransing zodat het eigenlijk druppel op hete plaat en slechts voor de schijn is. Voor een echte ommekeer moet het VB mee besturen. |
Dus eigen volk eerst is racisme? Dan is een meerderheid vand e bevolking racistsich en ook van dit forum;
Eigen volk eerst is net als eigen gezin eerst de logica zelve; Enkel voor zelfhatende linkiwinkies is dat onaanvaardbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
In de mohammedaanse ideologie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be