![]() |
Rot, rotter het rotst!
Citaat:
Deze crimineel kan voor de Waalse publieke opinie zomaar terug zijn politieke carrière hervatten na al zijn corruptie. Hij krijgt applaus, van al degene die hij bediend heeft. Dit is het toppunt van clientelisme. Een normaal mens kan hier niet bij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjoemelaar wordt toegejuicht.
"Jacques Van Gompel, de voormalige burgemeester van Charleroi na zijn opsluiting in oktober, heeft vrijdag voor een volle gemeenteraadszaal onder applaus de eed afgelegd als gemeenteraadslid. Meteen daarna verliet hij de zaal, waardoor hij zich schikte naar de voorwaarden die de onderzoeksrechter aan zijn vrijlating had gekoppeld".
Hoelang moet Vlaanderen nog blijven opdraaien om dergelijke toestanden met onze transfers in stand te houden? Hoe kan Vlaanderen nog samenwerken met Wallonië als corruptie met applaus toegejuicht wordt? |
Citaat:
Soms vraagt een mens zich af 8O :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af wat er zou gebeuren mocht Jean-Pierre Van Rossem zich terug met de politiek gaan bezighouden.
|
Door het communautair gestook vanuit Vlaanderen kan de PS zich profileren als redder des Vaderlands en belangrijkste troef van de franstaligen bij de komende onderhandelingen. Eerst geef je hen de wapens in handen en dan sta je te klagen dat ze die ook gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vraag me af of er ooit een beter moment is geweest om de belgische constructie op te blazen. De voornaamste waalse partij verwikkeld in het ene corruptieschandaal na het andere, een federale regering die er niks van bakt, het koningshuis in opspraak en de rode duivels die geen bal meer raken. Het enige waaraan het ontbreekt is de wil om de juiste conclusies te trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ben ik zwaar aan t'overwegen om van de nood een deugd te maken, en te verhuizen naar d'ardennen.... de huizen zijn er veel goedkoper dan in vlaanderen en k'zoek me wel een of andere sossen-baron om me d'een of d'ander uitkering te versieren.... t'leven kan ginder volgens mij wreed schoon zijn..... en ik hou van de bossen en de natuur..... en frans spreken wil ik er best bijnemen om al die luxe te krijgen.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Het vlaamse volk bestaat grotendeels inderdaad uit zulke laffe egoïstische kloefkaffers dat er aan deze 176-jarige belgenmop enkel en alleen een einde zal komen als België (Vlaanderen dus) failliet is of wanneer de allereerste netto euro van Wallonië richting Vlaanderen moet rollen. Daarom probeer ik nu dus ook zonder scrupules zoveel mogenlijk van de staat te profiteren en lach mij een bult met de vlamingen die zienderogen richting ravijn lopen terwijl ze zichzelf zachtjes indekken onder het valse deken van het cultureel marxisme. Na het abrupte ontwaken zullen de darwiniaanse wetmatigheden hun onvermijdelijke catarsis binnen het laffe vlaamse volk hebben doorgevoerd. Eigen schuld dikke bult. |
Citaat:
Dus dat zullen ze nog wel een paar jaren kunnen volhouden, met of zonder handgeklap. Als de post maar goed betaald wordt. Dat is trouwens de enige reden dat die onstaat nog altijd bestaat: Wie trouw is aan koning en vaderland, wordt beloond, door adellijke titels, of vet betaalde postjes. |
Citaat:
|
Vlaanderen stop de waanzin
Vlaanderen Kies voor jezelf .
Beste Vlaamse landgenoten , Zie het licht eens , al dat geld dat van ons naar de Walen gaat . Alle boetes komen byna uit VLAANDEREN , Walen doen byna niks . Alle flitspalen staan byna in Vlaanderen . Waar zitten de Walen , maar 50 % nemen ze wel van het geld in . Vlaamse werklozen , worden rapper gestraft dan de Waalse ! Maar ne Waalse dopper krijgt evenveel als ne Vlaamse dopper ! Wordt het geen tijd , om als land Vlaanderen door het leven te gaan . |
Citaat:
|
Citaat:
Jouw partij steunde toch pas weer de extra centen goed die niet langer bij het Belze leger kunnen gehaald worden? |
Citaat:
|
Citaat:
Nederlands leren, Hans! Volgens is met een 's' aan het einde en niet met een 'd'. |
Citaat:
|
Citaat:
Het mogelijke einde van het georganiseerd bedelaarschap waar de PS op teert binnen de eigen grenzen? |
Citaat:
In welk opzicht heeft de N-VA fraude gepleegd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
JMDD moest er voor de partij zijn. De partij niet voor JMDD. |
Citaat:
Zijn boek zet de feiten op een rij. Maar trek je ogen open en zie wat er gebeurde en wat nog steeds gebeurt.... Het enige wat de onstaat bijeen hield en nog houdt zijn adellijke titels en vet betaalde postjes. Martens was een Vlaming en draaide bij om zich vet te mesten aan de b-pot. Schiltz was een Vlaming en draaide bij toen hij in de regering zat: lees vetpot |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be