Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Azzuz gaat in beroep tegen politiek(?) proces (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7296)

circe 3 december 2003 13:50

AEL-voorzitter Ahmed Azzuz gaat in beroep tegen politiek proces

Antwerpen, 03-12-2003

Morgen is het zover, onze voorzitter gaat in beroep tegen de uitspraken van de rechter aangaande de klacht van Annemans en het Openbaar ministerie. De rechter had in maart Ahmed Azzuz veroordeeld voor drie maanden voorwaardelijk en een geldboete voor het zogezegd bedreigen van zowel Annemans als het bedreigen van een VTM-journalist.

Nog steeds is de federale politie er niet in geslaagd om de VTM journalist te overtuigen zelf klacht in te dienen tegen onze voorzitter, gezien het feit dat de journalist zich niet bedreigd voelde. Het is juist om de klacht van Annemans gewicht te geven dat het openbaar ministerie zelf klacht heeft ingediend, dit samen met de klacht van Annemans.

Dat dit een politiek proces is , is voor iedereen duidelijk.

Ondanks dit niet respecteren van de scheiding der machten blijven we vertrouwen hebben in het gerecht en zijn we daarom ook overtuigd dat de naam van onze voorzitter zal gezuiverd worden.

In een debat in Gent had Ahmed Azzuz duidelijk gemaakt dat de AEL zich niet zal bezig houden met het Blok maar met diegene die het Blok hebben gecreëerd, door druk uit te oefenen op deze zogezegd democratische partijen -met de nadruk op democratisch te leggen-zal het Blok verdwijnen. En de VTM-journalist die zich niet bedreigd voelde door Ahmed Azzuz werd juist door onze voorzitter beschermd tegen een groep jongeren die door een misplaatste vraag van de journalist opgehitst tegen hem waren geraakt. Uiteindelijk moeten we gewoon concluderen dat de klachten gevolg zijn van een bewuste criminalisering van de AEL door het establishment Daarom doen we een oproep naar alle democraten om aanwezig te zijn aan het hof van beroep op de Waalse kaai, donderdag 04 december ’03 om 09u00 om samen met de AEL symbolisch en vreedzame actie te voeren tegen dit politiek proces.

AEL website

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Mustapha 5 december 2003 00:53

Openbare ministerie vraagt de vrijspraak voor Azzuz.
Denk dat Azzuz stilletjes aan op beide oren mag slapen.
Rechter volgt in de 95% van de gevallen meestal de OM.

Ben benieuwd wie de volgende zal zijn op AEL aan te pakken.
Abou jahjah was al een mislukking, Azzuz wordt het ook denk ik, en dan?!

Bluelagune 5 december 2003 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha

Wees er maar zeker van dat de AEL zal worden aangepakt en wat mij betreft zijn daarvoor alle middelen goed!!! :twisted:

Bluelagune 5 december 2003 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha

Wees er maar zeker van dat de AEL zal worden aangepakt en wat mij betreft zijn daarvoor alle middelen goed!!! :twisted:

MiSTa SCienTiST 6 december 2003 01:38

aboe en azoes moeten gewoon hunne snavel houden.

Hier een beetje recruteren en burgeroorlogje komen spelen.

:oops: :( :cry:

Hanne 6 december 2003 12:11

Quote : Abou jahjah was al een mislukking, Azzuz wordt het ook denk ik, en dan?!

En dan?
Schitterend werk van onze Justitie . (Voor een keer toch ..)
Abou werd gemuilkorfd : de grote bek veranderde in een mietje die zich nergens meer mag en durft te laten zien.
Azzuz : idem dito. Zal wellicht voortaan nog enkel op een zeer laag toontje zingen. Zal waarschijnlijk ook zijn onrechtmatig verkregen werkloosheidsuitkering verkiezen boven een gerechtelijk onderzoek met mogelijke financiële consekwenties voor hem.
En dan?
En dan blijft er niet veel potabel AEL-volk over. Het kaf werd gescheiden van het rotte koren. Wie van het kaf gaat de rol van AEL-furher overnemen? :lol:

LA'er 8 december 2003 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Quote : Abou jahjah was al een mislukking, Azzuz wordt het ook denk ik, en dan?!

En dan?
Schitterend werk van onze Justitie . (Voor een keer toch ..)
Abou werd gemuilkorfd : de grote bek veranderde in een mietje die zich nergens meer mag en durft te laten zien.
Azzuz : idem dito. Zal wellicht voortaan nog enkel op een zeer laag toontje zingen. Zal waarschijnlijk ook zijn onrechtmatig verkregen werkloosheidsuitkering verkiezen boven een gerechtelijk onderzoek met mogelijke financiële consekwenties voor hem.
En dan?
En dan blijft er niet veel potabel AEL-volk over. Het kaf werd gescheiden van het rotte koren. Wie van het kaf gaat de rol van AEL-furher overnemen? :lol:

Spijtig zijn er genoeg gebrainwashte heren of zelfs jonge kerels die maar al te graag voor de ridicule standpunten van de AEL zouden willen opkomen. Niet dat ik een voorstander ben van het VB maar waarom wordt tegen deze partij wel een rechtzaak aangespannen wegens racisme en tegen de AEL niet? Arm Vlaanderen!

mvg

Hanne 8 december 2003 14:50

08/12 GVA
Mechelen krijgt versterking van coördinator in aanpak van onveiligheid

De minister van Binnenlandse Zaken, Patrick Dewael (VLD), heeft het licht op groen gezet voor de aanstelling van een coördinator voor de integrale veiligheid in Mechelen. Deze coördinator zal instaan voor het opstellen van een integraal veiligheidsplan met afdwingbare aanbevelingen. Volgens Dewael is het een uniek pilootproject voor Vlaanderen, waarbij de Staat de loonkost van de coördinator voor zijn rekening neemt. Naast het opstellen van een integraal veiligheidsplan voor Mechelen behoort het ook tot de taak van de coördinator om de samenwerking tussen de diensten Welzijn, Preventie, de lokale politie, het parket en Justitie en alle andere stadsdiensten verder uit te bouwen.

In het kader van de integrale aanpak van onveiligheid heeft burgermeester Koen Anciaux (VLD) van Mechelen afgelopen weekend met enkele van zijn schepenen en procureur des konings Lenaerts een bezoek gebracht aan de moskee in de Generaal De Ceuninckstraat. Reden van het bezoek was de toenadering tussen de verschillende gemeenschappen en de discussie over de overlasttaks. Veiligheidsschepen Nobels, schepen voor welzijn Salmi, burgemeester Anciaux en procureur Lenaerts stonden 150 allochtone Mechelaars te woord.

De overlasttaks is een boete die de politie kan uitschrijven tegen mensen die na klachten van overlast naar het politiecommissariaat worden overgebracht. De boete bedraagt in Mechelen 49 euro en wordt gezien als de vergoeding voor de rit naar het politiebureau. Bij een deel van de Marokkaanse jongeren leefde het idee dat de overlasttaks vooral op hen gericht was. Met het moskeebezoek wilden de afgevaardigden van het Mechelse bestuur deze opvatting uit de wereld helpen.

De Arabische Europese Liga (AEL) had de taks aangeklaagd en startte als reactie erop met burgerpatrouilles in Mechelen.

En ving bot :lol:

parcival 8 december 2003 23:03

Overlast taks vind ik zoiets raar. Je zou een week opvoorhand naar het bureau kunnen gaan, die betalen, en dan kabaal kunnen maken tot in de vroege uurtjes ?

circe 9 december 2003 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcival
Overlast taks vind ik zoiets raar. Je zou een week opvoorhand naar het bureau kunnen gaan, die betalen, en dan kabaal kunnen maken tot in de vroege uurtjes ?

:roll: :roll: of een jaarabonnement nemen? misschien krijgen ze dan wel korting?
(wel een pasfoto op het abonnementsbewijs zetten natuurlijk)

filosoof 20 oktober 2008 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 260797)
:roll: :roll: of een jaarabonnement nemen? misschien krijgen ze dan wel korting?
(wel een pasfoto op het abonnementsbewijs zetten natuurlijk)

Zijn er toch domme burgemeesters geweest die die taks hebben doen betalen aan TAK-ers en aan NSV!-ers...
(Alsof ze niet wisten dat die verenigingen een abonnement hebben)

smiley 20 oktober 2008 14:33

Abou Jahjah en Ahmed Azzuz zijn vrijgesproken wat voor sommigen als muziek in de oren zal klinken.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-beroep.dhtml

Weer een prachtig signaal toe naar alle andere huidige en toekomstige relschoppers in dit land.

You have declared war against the muslim ummah !
http://www.youtube.com/watch?v=B_kyN...eature=related

alice 20 oktober 2008 14:33

De overlasttaks is een goede maatregel,en mag van mij in alle steden gerust worden toegepast.
Jongeren die amok schoppen voelen dan tenminste dat hun gedrag gevolgen heeft.

Neptunus 20 oktober 2008 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3757694)
Abou Jahjah en Ahmed Azzuz zijn vrijgesproken wat voor sommigen als muziek in de oren zal klinken.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-beroep.dhtml

Weer een prachtig signaal toe naar alle andere huidige en toekomstige relschoppers in dit land.

You have declared war against the muslim ummah !
http://www.youtube.com/watch?v=B_kyN...eature=related

Inderdaad, de 'vrijspraak' van deze pyromaan-psychopaat, DAJJ, zet de deur open voor geweld, weer eens wordt naar buiten toe aan allochtonen de boodschap gegeven dat geweld loont. Over een vijftal jaar zal deze dwaze en corrupte uitspraak leiden tot golven van geweld, opstanden en rellen.

Trouwens met die uitspraak is iets niet pluis: Lamine die nu een hoge post heeft bij de federale politie trok zijn staat in (uit schrik voor represailles, AEL en radicale moslims hebben immers zware mannen die achter de schermen intimideren en desnoods geweld gebruiken) is net zoals de rechter die het oordeel velde een federaal ambtenaar en die lui kiezen eieren voor hun geld.
Het is trouwens geweten dat Het Hof van Beroep in Antwerpen zo rot en zo corrupt is als maar zijn kan, gerechtigheid moet je hier niet verwachten....

shaddy 20 oktober 2008 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus (Bericht 3758334)
Inderdaad, de 'vrijspraak' van deze pyromaan-psychopaat, DAJJ, zet de deur open voor geweld, weer eens wordt naar buiten toe aan allochtonen de boodschap gegeven dat geweld loont. Over een vijftal jaar zal deze dwaze en corrupte uitspraak leiden tot golven van geweld, opstanden en rellen.

Trouwens met die uitspraak is iets niet pluis: Lamine die nu een hoge post heeft bij de federale politie trok zijn staat in (uit schrik voor represailles, AEL en radicale moslims hebben immers zware mannen die achter de schermen intimideren en desnoods geweld gebruiken) is net zoals de rechter die het oordeel velde een federaal ambtenaar en die lui kiezen eieren voor hun geld.
Het is trouwens geweten dat Het Hof van Beroep in Antwerpen zo rot en zo corrupt is als maar zijn kan, gerechtigheid moet je hier niet verwachten....

Inderdaad goed gezegd. het is nu eenmaal zo ...

alice 20 oktober 2008 21:25

Dat over het gerecht zou best kunnen..ik herinner me de advocaat van de Turkse dame die werd begeschoten door Van Temsche. Hij liet in de media zetten dat hij niet duldde dat er druk werd uitgeoefend geen enkel ander element dan het rascisme ter psrake te brengen. Van der Velpen nam zijn plaats in. Dat vond ik voor een advocaat een vreemde uitspraak. Waarmee ik op geen enkele wijze wil suggereren dat de Turkse dame daarmee te maken had, het zal je maar overkomen als je rustig op een bankje zit!
Maar een advocaat die dit soort dingen zegt is ongewoon.

filosoof 20 oktober 2008 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus (Bericht 3758334)

En heb je daar ook bronnen voor of is dat een allerindividuëelste expressie van jouw perceptie?

PollyCorrect 20 oktober 2008 21:45

Zo individueel is dat niet, Filo. Ik heb ook steeds de indruk dat Abou JAJA een soort psychopaat is.

goodwill 21 oktober 2008 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3758612)
Zo individueel is dat niet, Filo. Ik heb ook steeds de indruk dat Abou JAJA een soort psychopaat is.

Polly, die indruk heb ik ook van vele hier.

ministe van agitatie 21 oktober 2008 09:59

Citaat:

Ik heb ook steeds de indruk dat Abou JAJA een soort psychopaat is.

Ik heb daarover nochtans niets gelezen in de Franstalige pers ...

bentje 21 oktober 2008 10:08

Gisterenavond was ie nog in Phara te zien.
Er scheelt toch écht iets met die mens hoor :|
En dan mogen er velen dat hier terug verwerpen met "er scheelt ook iets aan jou" of "zo zijn er nog op dit forum" toch moet je kunnen inzien dat deze persoon voor geen enkele gemeenschap (of partij) een meerwaarde biedt.
Hij komt wraakzuchtig over en zat daar gewoon te genieten van zijn "overwinning".
Hij kickt er gewoon op. We hebben het laatste nog niet meegemaakt met deze onruststoker. :|

alice 21 oktober 2008 12:12

Lees zijn boek eens; zeer verhelderend over de ideeen van Abou Jah Jah.
Die jongen heeft een aantal ernstige trauma's opgelopen in oorlogsgebieden waardoor hij moeite heeft mensen nog als gelijken te zien.Het zijn of broeders of vijanden.

Zelf vind ik niet dat hij een Belgisch paspoort zou mogen hebben, omdat Belgie op gene enkele wijze deel uitmaakt van zijn identiteit.Hij lijkt Vlamingen te minachten.
In ieder geval is hij voor segregatie, op basis van identiteit -origine

goodwill 21 oktober 2008 12:24

Of men voor of tegen hem is, hij is niet schuldig bevonden door de rechtbank. Iedereen moet zich bij dit vonnis neerleggen, tenzij men natuurlijk dubbele standaarden wenst te hanteren.

Vanaf het begin was duidelijk dat we te maken hebben met een politiek proces.

luvali 21 oktober 2008 13:16

Citaat:

ik heb die indruk bij sommige politici in Vlaanderen ook.:twisted::twisted:

smiley 21 oktober 2008 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 3759181)
Of men voor of tegen hem is, hij is niet schuldig bevonden door de rechtbank. Iedereen moet zich bij dit vonnis neerleggen, tenzij men natuurlijk dubbele standaarden wenst te hanteren.

Vanaf het begin was duidelijk dat we te maken hebben met een politiek proces.

Net zoal een Jan Hertogen zeker goodwill die deze ongelooflijk domme uitspraak in 2007 maakte

Citaat:

Aan Abou Jah Jah: welkom (terug) in België om in beroep te gaan tegen je politieke veroordeling en mee de honderjarige arbeiders- en emancipatiestrijd verder te voeren.
Jan Hertogen — 24/12/2007 [/color]
Kijk eens hoe de weldenkenden abou jahjah zitten op te hemelen...

Abou Jah Jah is een voorbeeld
http://www.indymedia.be/en/node/25376

en wat weer duidelijk maakt hoe 'weldenkend links', die geen jota snapt van wat islam(isering) werkelijk inhoud en waar abou jahjah en co werkelijk voor staat en wat die hun doel is, zonder het zelf te beseffen 'the useful idiots', de handlangers van de islampromotors zijn die islam verwarren met honderdjarige arbeiders en emancipatiestrijd.

Bericht aan weldenkend links
Geert Van Istendael

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...7fe7ca3bc1574e

"Kijk nog eens naar de televisiebeelden die die avond gemaakt zijn. Daarop kan iedereen zelf zien hoe "rustig" Abou Jahjah tegen mij stond te roepen.’"
Lamine

circe 21 oktober 2008 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 3759173)
Die jongen heeft een aantal ernstige trauma's opgelopen in oorlogsgebieden waardoor hij moeite heeft mensen nog als gelijken te zien.Het zijn of broeders of vijanden.

Zelf vind ik niet dat hij een Belgisch paspoort zou mogen hebben, omdat Belgie op gene enkele wijze deel uitmaakt van zijn identiteit.Hij lijkt Vlamingen te minachten.

Het is spijtig genoeg van de site verdwenen, maar ik las ooit (helemaal in het begin toen hij net ontslagen was geworden bij de ABVV) dat hij voorstander was van getto-steden net zoals in zijn geliefde moederland gebruikelijk was. Ieder in hun eigen getto (christenen, joden, moslims) bleek voor deze "verlichte moslim" hé summum te zijn.

Ik viel bijna van mijn stoel toen ik het las.... ik had het beter gecopieerd en gesaved. Hij tekende toen trouwens nog met "President AEL".

En uiteraard zou het niet mogen kunnen dat mensen die via een gedwongen schijnhuwelijk (in dit geval werd het vlaamse meisje gedwongen ) en/of valse verklaringen, nog steeds als "belg" worden beschouwd.
Sinds wanneer mogen "belgen" netjes mee gaan vechten aan de zijde van de Hezbollah?

smiley 21 oktober 2008 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 3759173)
Die jongen heeft een aantal ernstige trauma's opgelopen in oorlogsgebieden waardoor hij moeite heeft mensen nog als gelijken te zien.Het zijn of broeders of vijanden.Zelf vind ik niet dat hij een Belgisch paspoort zou mogen hebben, omdat Belgie op gene enkele wijze deel uitmaakt van zijn identiteit.Hij lijkt Vlamingen te minachten.

Zoals een ware moslim die ooit dit heeft geschreven...

Citaat:

De sjaria is niet van menselijke oorsprong, maar van goddelijke openbaring. Allah (swt), de allerhoogste en de unieke (tawhied) schepper zelf is de bron van het recht.

De rechten die door Allah zijn verleend zijn onveranderlijk en onvervreemdbaar en zijn van toepassing op alle mensen; niemand heeft het recht daarop inbreuk te plegen of wijzigingen aan te brengen. Daarom staan zij boven menselijke wetten.

In de islam zijn godsdienst en politiek niet van elkaar gescheiden. Pogingen om de islam tot de privé-sfeer te beperken (zogenaamde Euro-islam) zijn gericht op het uitschakelen van de islam. Secularisme wordt daarom afgewezen. Daarnaast is het van belang de strijdbaarheid van de islam te bewaren.

Abou JahJah (de afgod van weldenkend links)

Moslims kunnen leven met ondergeschikte niet-moslims niet met gelijkberechtigde niet-moslims
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...vermeulen.html

In de hadithverzameling van Muslim (817-875), samen met die van Bukhari (810-870) toch de meest betrouwbare hadithcompilatie, kan je o.a. lezen dat de misdadiger van een 'profeet' Mohammed (oorlog zij met hem) verklaard heeft: « I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no God but Allah

De islam is geen religie louter voor de binnenkamer, maar is intrinsiek verbonden met een politiek programma. De islam wil een islamitische staat vestigen, en deze uitbreiden totdat hij de hele wereld omvat. Daartoe zijn twee middelen : het bekeringswerk (da'wa) en de heilige oorlog (djihaad).
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel3.html

De islam is met het zwaard verspreid
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=7519

system 21 oktober 2008 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 3759007)
En dan mogen er velen dat hier terug verwerpen met "er scheelt ook iets aan jou" of "zo zijn er nog op dit forum" toch moet je kunnen inzien dat deze persoon voor geen enkele gemeenschap (of partij) een meerwaarde biedt.
Hij komt wraakzuchtig over en zat daar gewoon te genieten van zijn "overwinning".
Hij kickt er gewoon op. We hebben het laatste nog niet meegemaakt met deze onruststoker. :|

Abu Jahjah had overschot van gelijk. Als men de naam van iemand bekladt en men stopt hem zonder reden een tijd in de gevangenis, en daarna blijkt dat er niets bewezen is (wat Lamine ook moest toegeven) zo oordeelt de rechtbank, dan zou ik ook klacht indienen wegens smaad en eerroof. En zeker wanneer een Eerste Minister, in het parlement en op de TV voor zijn beurt spreekt.

En wat meer is, Abu Jahjah zette zijn tegensprekers elke keer mat, om niet te zeggen schaakmat.

smiley 21 oktober 2008 15:13

In plaats van hem (die o.a. privemilities oprichtte om de politie te controleren die de politiecommisaris in zijn gezicht uitscholt voor rotte vis enz. een gewone autochtone burger vliegt al voor minder de gevangenis in)trachten in de gevangenis te stoppen zou men veel beter zijn Belgisch paspoort afnemen en hem terug naar zijn moeder in Libanon schoppen waar hij thuis hoort samen met de rest van zijn integratieonwillig shariaminnend, onze vrije westerse samenleving vijandig gezind, Krapuul.
http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w

Gargamel 21 oktober 2008 15:41

Die vent zou eens beter kunnen nadenken,als hij dat kan,om terug te gaan naar zijn zandbak.

goodwill 21 oktober 2008 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3759385)
Die vent zou eens beter kunnen nadenken,als hij dat kan,om terug te gaan naar zijn zandbak.

tja gargamel ....

system 21 oktober 2008 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3759337)
In plaats van hem (die o.a. privemilities oprichtte om de politie te controleren die de politiecommisaris in zijn gezicht uitscholt voor rotte vis enz. een gewone autochtone burger vliegt al voor minder de gevangenis in)trachten in de gevangenis te stoppen zou men veel beter zijn Belgisch paspoort afnemen en hem terug naar zijn moeder in Libanon schoppen waar hij thuis hoort samen met de rest van zijn integratieonwillig shariaminnend, onze vrije westerse samenleving vijandig gezind, Krapuul.
http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w

Mooie woordenschat van een zeer beschaafd mens.

goodwill 21 oktober 2008 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3759390)

that's smiley.... meestal is hij wel beschaafd ;)

smiley 21 oktober 2008 15:52

Citaat:

Jij kijkt zeker veel liever op naar de zeeeeeeer beschaafde moslim abou jahjah die dank zij zijn intelligentie (krapuul blijft krapuul) weldenkend links om de tuin heeft weten te leiden en die voor zijn islamkar heeft weten te spannen onder het mom van bestijding van het 'racisme' en 'extreem rechts'. Al wie de islam(isering) ook maar in de weg staat simplistich als 'racist' te bestempelen en heeft weten te bewerkstelligen dat niet de islam (want islam is 'peace' nietwaar...) maar wel de de zogenaamde 'islamofobie' dient bestreden te worden.

system 21 oktober 2008 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3759404)
Jij kijkt zeker veel liever op naar de zeeeeeeer beschaafde moslim abou jahjah die dank zij zijn intelligentie (krapuul blijft krapuul) weldenkend links om de tuin heeft weten te leiden en die voor zijn islamkar heeft weten te spannen onder het mom van bestijding van het 'racisme' en 'extreem rechts'. Al wie de islam(isering) ook maar in de weg staat simplistich als 'racist' te bestempelen en heeft weten te bewerkstelligen dat niet de islam (want islam is 'peace' nietwaar...) maar wel de de zogenaamde 'islamofobie' dient bestreden te worden.

Ik heb nooit beweerd dat u een racist bent. Wel dat u een uitermate beschaafde woordenschat bezigt.

shaddy 21 oktober 2008 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 3759007)

De moslimbroeders zijn zeer wraakzuchtig nogal wiedes ze zijn dan ook de volgelingen van een krijgsheer en pedofiel er bovenop. Hij vermoordde mannen om zo de vrouwen te kunnen verkrachten en bij zen harem te voegen ... hoe jonger hoe liever bbbrrrrr. De islam had al lang moeten verboden zijn zoals het nazisme is verboden. Weg ermme met die haatvolle onderdrukkende en discriminerende religie. Pocos en regering zet uw fouten recht en verbied de islam.

shaddy 21 oktober 2008 18:01

Citaat:

De waarheid mag gezegd worden. Uiteraard u als poco hemelt de islam op en benoemt u hiermee tot zeer onbeschaafd en laag persoon. immers wie halal en vrouwenonderdrukking goedkeurt kan zich helemaal niet beschaafd noemen. :twisted: Onnodig sarcastisch te doen tegen mensen die de realiteit onder ogen zien. Beschaafd is iemand die onverdoofd slachten afkeurt beschaafd is iemand die onderdrukking afkeurt beschaafd is iemand die niet discrimineert tussen gelovigen en ongelovigen beschaafd is iemand die geen meisjes van negen penetreert ... kortweg ja smiley is een zeer beschaafd persoon de pocos darentegen brrr de zwarten van nu collaborateren met de islam die oh zo wreedaardig is. :roll:

smiley 21 oktober 2008 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3759462)
Ik heb nooit beweerd dat u een racist bent. Wel dat u een uitermate beschaafde woordenschat bezigt.

Dat had ik wel begrepen je had het woordje krapuul (waarmee niet degene die het woord gebruikt doch wel degene op wie het slaat, hier de onbeschaafde is) immers in het blauw aangeduid. Alsof de Nederlandse taal een onbeschaafde taal zou zijn.

http://www.heelom.com/Echo/zoekrobot...k/krapuul.html Misschien heb je liever het Arabish...

Maar ja wie durft er nu een ware moslim zoals een jahjah die al wat hij zegt en doet in het teken staat van zijn islam (zoals ook zijn voorstel om naast de sharia ook het arabisch als 4de landstaal in te voeren) en wat weldenkend links verkeerdelijk verstaat als "honderjarige arbeiders- en emancipatiestrijd"
, die leeft voor zijn islam, die iedereen tracht voor te houden dat alles aan de islam te danken is en de oplossing is voor de door de islam veroorzaakte 'problemen'
http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9 en dit wereldwijd nu een onbeschaafde te noemen, nietwaar ...

Veel dingen die we in de 21ste eeuw als immoreel beschouwen, is voor Mohamed en de moslims toegelaten
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

system 21 oktober 2008 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3759858)
Dat had ik wel begrepen je had het woordje krapuul (waarmee niet degene die het woord gebruikt doch wel degene op wie het slaat, hier de onbeschaafde is) immers in het blauw aangeduid. Alsof de Nederlandse taal een onbeschaafde taal zou zijn.

http://www.heelom.com/Echo/zoekrobot...k/krapuul.html

Maar ja wie durft er nu een ware moslim zoals een jahjah die al wat hij zegt en doet in het teken staat van zijn islam (zoals ook zijn voorstel om naast de sharia ook het arabisch als 4de landstaal in te voeren) en wat weldenkend links verkeerdelijk verstaat als "honderjarige arbeiders- en emancipatiestrijd"
, die leeft voor zijn islam, die iedereen tracht voor te houden dat alles aan de islam te danken is en de oplossing is voor de door de islam veroorzaakte 'problemen'
http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9 en dit wereldwijd nu een onbeschaafde te noemen, nietwaar ...

Veel dingen die we in de 21ste eeuw als immoreel beschouwen, is voor Mohamed en de moslims toegelaten
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

Wat vertelt u toch. Jahjah is een seculier moslim. Een van de weinigen.

smiley 21 oktober 2008 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3759861)
Wat vertelt u toch. Jahjah is een seculier moslim. Een van de weinigen.

Een seculier moslim ? :lol::lol::lol:

Citaat:

De sjaria is niet van menselijke oorsprong, maar van goddelijke openbaring. Allah (swt), de allerhoogste en de unieke (tawhied) schepper zelf is de bron van het recht.

De rechten die door Allah zijn verleend zijn onveranderlijk en onvervreemdbaar en zijn van toepassing op alle mensen; niemand heeft het recht daarop inbreuk te plegen of wijzigingen aan te brengen. Daarom staan zij boven menselijke wetten.
In de islam zijn godsdienst en politiek niet van elkaar gescheiden. Pogingen om de islam tot de privé-sfeer te beperken (zogenaamde Euro-islam) zijn gericht op het uitschakelen van de islam. Secularisme wordt daarom afgewezen. Daarnaast is het van belang de strijdbaarheid van de islam te bewaren.
Abou JahJah (de afgod van weldenkend links)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be