![]() |
[img]http://drs.yahoo.com/S=96062883/K=Sint/v=2/l=IVI/*-http://www.dsv.nl/DSV/fotos/sinterklaas/sint.jpg[/img]
|
:(
|
Ik heb een cadeautje gekregen!
[size=1](raad wat)[/size] |
Ik heb Nonkel Van Grauwel-gewijs gewacht tot de zwarte piet in mijn schoorsteen zat en dan heb ik dat ding rap dichtgemetst. 't Zal hier rap gedaan zijn met al die verwende boelekes. :wink:
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij is de sint ook geweest ik heb een doos vlaamse blokjes gekregen en een toestel om met pc fotokes te ontwikkelen lief he
|
Citaat:
|
Weer niks... :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Veel plezier ermee. (Ik heb zelf ook niks gekregen btw. :cry: ) |
Hier komt die kerel niet, hier is't zijn concurrent, Sint maarten.
Waar komt die eigenlijk overal? Ik weet dan hij komt in Duinkerke, Ieper en Aalst. Zijn er nog andere steden? |
Sorry jongens, ik kan niet overal zijn.
Man man man, ik ben nog nooit zoveel getrakteerd geweest dan gisterenavond. (ooit al een sint in de gracht zien liggen?) |
Ne nieuwe computer :wink:
|
Citaat:
De rest is zo fake als wat. De heilige Martinus figureerde als centurion op de conscriptielijst van het Romeinse leger. Zijn gulheid (hij schonk de helft van zijn rode officiersmantel aan een dakloze) is legendarisch en leeft voort zoals gezegd in Duinkerke, Ieper, Aalst, Wichelen, Schellebelle en waarschijnlijk ook in Asse, maar daar ben ik niet zekers van. |
Citaat:
|
Ik had die nieuwe orgasmetron gevraagd, maar kreeg enkel familiepak durex :wink:
|
Sinterklaas (Nicolaas) was een apocriefe bisschop van Smyrna.
Deze vage schimmige figuur, kan niet eens met zekerheid geplaatst worden als bestaande. Het is een soort afkooksel en surrogata voor Santa-Claus: de melige Amerikaanse kerstman met zuivere commerciële intenties. Als die je een stuk van zijn jas kadoo doet, dan kan je maar beter eens je inventaris thuis nakijken: gijzeling met beroving kost je minder.......... |
Citaat:
|
Citaat:
Whahahahaha dan heb je het dus net andersom Staaf. Santa Claus is de Amerikaanse versie van Sinterklaas, die mee was genomen door de Nederlanders naar de kolonie Nieuw-Holland... |
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk. Santa is nog een flauwer en nieuwer aftreksel. Leve SinteMaarten :!: ![]() |
Een studie die Sinterklaas en de Kerstman vergelijkt:
http://www.roelgroeneveld.com/media/...m2000_5_4c.pdf Maar er is toch wel een duidelijk verschil tussen Sinterklaas en de Kerstman: ![]() ![]() Is de Kerstman niet gemaakt door Coca Cola? |
Citaat:
|
Nen DVD-speler en de extended edition DVD van "LOTR: The two Towers"
Dank u Sinterklaasje... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
whahaha zeer zeker en wat dacht je van het laten doen :wink: |
Citaat:
Ook in Nederland. |
Dankzij Suske & Wiske.
|
Citaat:
|
Zolang ik iets krijg geloof ik in de sint.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ohh sjit, tijdens het posten was ik even vergeten dat dit in Belgisch forum is :wink: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be