![]() |
29% van Nederlandse bevolking allochtoon in 2050
Citaat:
Dit lijken mij geen positieve vooruitzichten en ik vrees dat de situatie in Vlaanderen niet veel beter zal zijn. ![]() ![]() ![]() |
in Antwerpen is 33% van de 18 tot 65 jarigen al allochtoon
in Brussel spreekt nog 8% van de mensen nederlands, meer dan de helft spreekt engels... |
Het gaat hier voornamelijk, zoals u zelf al aangeeft, om allochtonen van de 2de (in het gastland geboren generatie). Met andere woorden Nederlanders (of Belgen). U vindt blijkbaar dus de ethnische oorsprong van mensen (zelfs al gaat die 2 generaties terug) al voldoende om bij voorbaat die mensen als een negatieve invloed op de maatschappij te beschouwen. Ik hoef dus al niet te vragen wat u dan wel van allochtonen van de eerste generatie vindt.
|
Citaat:
|
Als er met de huidige generatie al zoveel problemen zijn dan ben ik niet zo naief om te verwachten dat het met de kinderen van deze generatie beter zal zijn. En dan zeker niet als hun aandeel in de bevolking sterk gaat toenemen.
Ik vrees dat er bij ongewijzigd beleid dan wel eens een sterke islamisering zou kunnen plaatsvinden. |
[quote]
Citaat:
Citaat:
Indien er geen negatieve invloed zou zijn, zou er geen noodzaak bestaan aan 'straathoekwerkers', 'knuffelagenten', 'taalondersteuningsambtenaren', en dergelijke, en zou de woorden 'samenlevingsproblemen' en 'integratie' niet in onze woordenschat voorkomen. Citaat:
|
Citaat:
|
hah groen, de grootste grap ooit, tevens ook de grootste bossenkapper in Belgie.
wil je een bos weghebben ? stem groen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier : http://www5.nationalgeographic.com/genographic/ vindt u zéér boeiende (en wetenschappelijk verantwoorde) informatie over 'rassen' en hun voorgeschiedenis. Een absolute aanrader voor elke historicus (al of niet amateur-)! |
Alle demografische voorspellingen op zo'n lange periode zijn zeker fout.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn maar 3 hoofdrassen, het blanke ras, het afrikaanse ras en het mongolische ras (mongoloïde, caucasoïde en negroïde)
alle andere rassen zijn sub-rassen onstaan door rassenvermenging bijvoorbeeld: marokkanen en turken zijn een sub-ras. en van mij mogen ze bestaan en hun eigen land en cultuur hebben, zou niet inzien waarom ik er tegen zou moeten zijn, zolang ze maar netjes in hun eigen land blijven zoals ik ook doe. |
@Morghodius :
http://www5.nationalgeographic.com/genographic/ Toch maar eens proberen, mijn beste. U zult vast iets bijleren. |
ik zie de toekomst van homo's, atheisten, en ander alternatief gespuis bijzonder somber in
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat er geen zuiver Vlaams of Nederlands ras (meer) bestaat, zou wel kunnen, maar dat is nu ook geen reden voor er halve of hele arabieren van te maken.Als er nu echt allochtonen nodig zijn in deze gewesten, dat ze die dan in Polen of aan de Baltische zee gaan halen.Die zien er tenminste menselijk uit, en gedragen zich normaal. |
Citaat:
De vermenging van culturen is onlosmakelijk verbonden met migraties, zelfs al wordt door sommigen beweerd dat die vermenging totaal niet plaatsheeft en dat de culturen eenvoudigweg naast elkaar blijven bestaan. Als ik voor één keer eens een in mijn ogen correct standpunt van Verhofstadt mag overnemen uit zijn recentste manifest : We moeten ophouden met constant in hokjes te denken en de migratieproblematiek te benaderen in termen van "wij" tegen "zij". Nu zal wel weer de grijsgedraaide plaat op de platendraaier gaan van hoe de "dhimmies" hun ogen dichtknijpen voor de toch zo dramatische gevolgen van migratie en de toch zo dreigende islamisering van de samenleving, maar het feit blijft - en ik heb daar op heel dit forum nog niet één tegenvoorbeeld van gevonden - dat geen één van die onheilsprofeten ook maar met één concreet voorstel over de brug kan komen dat tot een vlottere integratie van migranten zou kunnen leiden. Toch in elk geval geen moreel aanvaardbaar voorstel. Dat kunnen zij ook niet, want hun denken zit gevangen in de enge dwangbuis dat vreemde culturen hoe dan ook minderwaardig en problematisch zijn, en dat er dus hoe dan ook geen oplossing kan komen. Zij zijn dus letterlijk "onheilsprofeten" : mensen die een groot onheil voorspellen dat reeds vastligt in het lot en onafwendbaar is. Dat ze met hun georakel vooral zichzelf ongelukkig maken schijnen ze niet te begrijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer er dan al vermenging is, kan je nauwelijks spreken van culturele vermenging. Bij een huwelijk tussen niet-moslima en moslim primeren de islamitische culturele en religieuse waarden, of het mooie liedje gaat gewoon niet door. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat doe je met de problemen veroorzaakt door jongeren van de 2de en 3de generatie? Dat zijn geen migranten, maar Belgen. |
zuiver?
Citaat:
???? Een "zuiver Vlaams ras"?? Wat bedoelt u? Vlamingen zijn toch geen RAS? Dat is toch ook nooit zo geweest? De oorspronkelijke inwoners van deze streken waren Kelten. Daarna zijn ze vermengd met Germanen. Daarna zijn gecompliceerde vermengingen ontstaan tijdens de Gallo-Romeinse periode. Opeenvolgende bezettingen door Spanjaarden en Fransen hebben ervoor gezorgd dat heel wat "Vlamingen" eigenlijk mediterrane trekken hebben (zo zijn Vlamingen duidelijk minder "noorders" dan de Scandinaven). Maar het gaat nog veel verder. Op zich waren de "Kelten" en de "Germanen" ook niet "zuiver". Er bestaat namelijk niet zoiets als een "zuiver ras". Het enige wat bestaat is dat ethnische genetische kenmerken in concentratie kunnen voorkomen bij isolement, en zich vermengen bij migratie. Migratie is trouwens de basis van menselijke beschaving. De zogenaamde "Blanken" zijn oorspronkelijk van Indische oorsprong. De mensen uit de Indus-Vallei komen dat oorspronkelijk weer uit Afrika, waar de homo sapiens sapiens is ontstaan. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
We zullen maar zwijgen over de volledige geislamiseerde enclaves in Frankrijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De problemen door die jongeren veroorzaakt pak je aan. En daarmee bedoel ik niet het pamperbeleid van onze justitie met gratis citytrips naar Amsterdam. |
Citaat:
"In het gastland geboren" maakt niets uit. Het gaat om dezelfde lieden met dezelfde achtergrond en dezelfde gedachtengang... Er zijn voldoende "negatieve" elementen in die gemeenschappen aanwezig om er hun stempel op te drukken. "Ze zijn niet allemaal zo"... dat weten wij ook, maar die "normale" groep heeft blijkbaar geen enkele invloed, in welke richting ook. Ze zullen ook het negatieve van de andere groep ondergaan. Probeer liever jezelf te overtuigen van de werkelijkheid ipv van ons van het tegendeel te willen overtuigen... |
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede: de versmelting grijpt helemaal niet plaats, de apartheid wordt hoe langer hoe groter. Moest er versmelting plaatsvinden dan had die zich al lang ingezet en zouden geen 80% importpartners worden binnengehaald (ze willen zelfs niet versmelten met hun eigen cultuurgenoten die blijkbaar al besmet zouden kunnen zijn met het westerse virus). Heel het concept van multi-cultuur is een miskleun van formaat en heeft nog nooit in de geschiedenis plaatsgevonden. "When in Rome do as the Romans do", is nog steeds de enige juiste oplossing. Door de immense invasie van moslimmigranten ontstaat er dus een tweeleding in de maatschappij, gezien net dié migranten niet aan integratie laat staan versmelting willen doen. Met andere migranten bestaat dat probleem helemaal niet in zulke mate: vandaar dat men er ook amper over hoort. Ex-moslims die zich weldegelijk aanpassen aan deze maatschappij worden bovendien door hun eigen "ethnie" uitgespuwd. Ze krijgen van hun eigen ethnie zelfs een aparte (blijkbaar niet-racistische - ik heb Jozef daar nog niet tegen weten ondernemen) benaming: coconuts (of bounty)! Bruin vanbuiten en wit vanbinnen! (raar dat indien twee collega's onder mekaar zeggen over hun derde collega: "die zwarte heeft niet leren werken zeker?" ze daarvoor zwaar beboet worden/ Conclusie: in 2050 (als men al zo lang moet wachten) zijn de Europese steden volledig in handen van (wegens meerderheid) islamitische migranten. Als men nu al bemerkt dat in voorkomend geval (vb. molenbeek, Parijse randsteden etc...) de islamizering volop wordt toegepast, dan moet men er geen tekeningetje meer bijmaken. Of ga jij nu met droge ogen beweren dat deze evolutie gaat stoppen? Ik zie nl. geen evolutie in de tijd van "hoe meer islamitische migranten, hoe minder islam en hoe meer integratie"? Jij wel? |
Onzin
Citaat:
Dit is volstrekte onzin, Morghododius. De Semitische volkeren (arabieren, joden, etc) zijn net als de Germaanse volkeren een gevolg van de migratiestromen vanuit India, honderdduizend jaar geleden. Aribische volkeren zijn hoegenaamd niet meer "gemengd" dan de huidige Noord-Europese bevolking, wellicht zelfs integendeel, daar zij al langer geleden Noord Afrika hebben bereikt dan de "blanken" Europa. Over de afstamming van de verschillende types mensen bestaat een grote hoeveelheid wetenschappelijke informatie, die recentelijk een enorme doorbraak heeft bereikt dankzij het Human Genome Project. Er is overigens niet zoiets als het "negroïde" ras. De overeenkomst tussen de "zwarte" rassen (huidkleur) is genetisch van minder belang. De effectieve genetische verschillen tussen een Bantoe en een Pygmee zijn VEEEEEL groter dan tussen een Marokkaan en een Zweed, bijvoorbeeld. Het is een typisch menselijke denkfout om de meest in het oog springende kenmerken als de meest belangrijkste punten van verschil te beschouwen, maar dit maakt het nog geen wetenschap. Een "gesloten" categorie als "ras" bestaat niet. Wel zijn er bepaalde genetische types, die meer of min in isolement zijn geweest sinds het ontstaan van de Homo Sapiens.. De meest "zuivere" mensentypes zijn dan puur genetisch gezien - ook de meest kwetsbare, met de grootste hoeveelheid genetische afwijking. Maar dit geheel terzijde. Het is in ieder geval duidelijk dat u zich hierover DRINGEND een beetje dient te informeren. Uw kennis terzake is volstrekt nihil. |
Rome niet multi-cultureel?
Citaat:
Grappig dat u zelf over Rome begint, en dan stelt dat multicultuur nooit heeft plaatsgevonden. :-) Het Romeinse Rijk was KAMPIOEN van de multicultuur. Of dacht u dat de Romeinse legioenen allemaal uit Italianen van één enkele stad bestond? Nooit gehoord ove de Gallo-Romeinen? Nooit gehoord over het feit dat de enorme instroom van andere culturen en "rassen" door de slavernij één van de factoren was die het Romeinse rijk hebben grootgemaakt? Ik denk niet dat u iemand bent die wetenschappelijke publicaties leest. :-) Maar mag ik u aanraden de DVD 's van "Rome" te huren, alvorens in uw groteske uitspraken de Romeinen aan te halen? Een uitspraak als "multicultuur heeft nooit in de geschiedenis plaatsgevonden" is dermate fout dat het moeilijk is te kiezen is. U bent ofwel uitzonderlijk slecht geïnformeerd over de geschiedenis, ofwel uitzonderlijk dom. Bedankt! |
Voor alle duidelijkheid: het interesseert me niet of de mensen hier nu links, centrum of rechts zijn. U hebt recht op islamofobie, nationalistische standpunten, enzovoort.
Maar het is zo PIJNLIJK voor rechts, dat er zoveel rechtsen zulke onvoorstelbaar idiote onzin uitkramen. Eigenlijk doe je daar de rechtse zaak geen goed mee, circe en consoorten. Jullie zijn een levende reclame om van de weeromstuit een communist te worden.. :-) |
Citaat:
Arabieren, Indiërs, Europeanen stammen allemaal af van mekaar. Citaat:
ik zou zeggen: neuken tot er nog maar 1 'ras' overschiet. Dan kunnen we daar al niet meer over bitchen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be