![]() |
Mocht er een pil tegen luiheid bestaan, zou u negers dan toelaten?
Stel u voor dat er een pil tegen luiheid zou bestaan. Stel dat zo'n pil negers zou toelaten te worden als de 'hardwerkende Vlaming'. Negers zijn heel katholiek en gezinsgericht, meer dan de gemiddelde Vlaming, maar enkel hun werklust ontbreekt. Dus stel u voor dat zo'n pil dat hiaat kan overkomen.
Zou u dan negers toelaten om hier te komen werken? Of moeten ze buiten omdat ze zwart zien? We gaan het hier bij houden, want ge kunt volgens mij negers ook blank maken (met genetische ingrepen). In dat geval zouden ze de perfecte Vlaming zijn, nietwaar? Gezinslievend, vruchtbaar, conservatief, vrouwonderdrukkend en katholiek. Bovendien hebben ze wel pap gegeten van etnische conflicten en separatistische stammenoorlogen. Maar laten we ons voorlopig op de legendarische neger-luiheid concentreren. |
Citaat:
|
Van mij moeten er geen hopen gastarbeiders (of gastdoppers) naar hier gehaald worden.
Er zijn verdorie meer dan een half miljoen werklozen in dit land! |
Citaat:
|
En dan, slimmeken: moeten wij er nog een half miljoen importeren?
|
Volgens mij heeft Links een fixatie op negers. Wss omdat Linkse jongens geen grote lullen zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder kan ik enkel vaststellen dat je de werkloosheid aangrijpt om je irrationele angst en racisme jegens buitenlanders en je illusie van het perfecte Vlaamse gezin te kunnen vrijwaren van kritiek. |
Citaat:
De vraag is: zou zo'n ideale, niet-luie neger iets kunnen bijdragen aan hardwerkend, katholiek, conservatief Vlaanderen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ben tegen die pil, anders kan ik men zweepke niet meer gebruiken. |
Citaat:
Respectvol toch he zo een volksvertegenwoordiger. |
Citaat:
|
Dus zwarten zijn per definitie lui?! Als dat niet ruikt naar racisme dan weet ik het ook niet meer..
|
Citaat:
|
Citaat:
Shht, dat mag je niet zeggen er bestaat alleen zoiets als anti-vlaams racisme. |
Negers, lui? Dan hebt u hoogstwaarschijnlijk nog nooit gehoord van the hardest working man in showbusiness...
![]() Mistah James Brown |
Citaat:
|
Puur racisme inderdaad. Mijn buren zijn Zwart-Afrikanen en zijn zeer charmante en sympathieke mensen. De meeste sympathieken in mijn buurt, als je het mij vraagt.
|
Deze werkten ook hard
![]() |
Citaat:
Het antwoord is: nein. En als fiere Vlaeminck die in termen van "wij, de Vlaemingen" durft spreken, durf ik ook spreken over "zij, de zwarte negers die niet gedurende 60 uur per week neurotisch voor ne lichtbak kunnen zitten." De hardwerkende Vlaeming kan dat wel. Schluss damit. |
Citaat:
1. Er bestaat in ons land zoiets als een probleem van vergrijzing. Eenvoudig uitgelegd komt het erop neer dat onze bevolkingspiramide dreigt ondersteboven te komen staan waarbij een klein aantal jongere mensen hard en lang zal moeten werken om een zeer groot aantal bejaarden te onderhouden. Diverse geledingen zoals de werkgevers in ons land en andere Westeuropese landen stellen dat de enige oplossing erin bestaat immigratie toe te staan zodat de migranten mee ingeschakeld kunnen worden in onze economie en op die manier de pensioenen van onze bejaarden kunnen helpen voorzien. Hoe zou u het probleem van de vergrijzing in Westeuropa oplossen als dat niet gebeurt door migratie? 2. U zegt 'er moeten geen hopen gastarbeiders naar hier gehaald worden'. U bent het dus eens met het beleid van de huidige regering die een immigratiestop handhaaft die in 1973 werd ingevoerd. Als u het eens bent met het beleid van de regering op dat vlak, waarom voert uw partij dan oppositie? 3. U spreekt over 'gastdoppers'. U weet dat de werkloosheid bij een aantal bevolkingsgroepen onvoorstelbaar hoog is. Soms tot 30%. Voor een groot deel is die werkloosheid in ons land structureel sinds begin jaren '70. Bij de migranten wordt ze deels veroorzaakt door een taalachterstand en deels door de weigering van werknemers om mensen van vreemde origine aan te werven. Is uw partij bereid om zwaar te investeren in het onderwijs van deze groep werklozen die door hun uitzichtloze situatie vaak in de problemen belanden of problemen veroorzaken? 4. Als beslagen politicus bent u zonder twijfel op de hoogte van het feit dat het gros van de jongeren die vandaag opgeleid worden in de verzorgingssector hoofdzakelijk bestaat uit moslima's. Die vrouwen zijn verzekerd van een toekomstige baan omdat de verzorgingssector weliswaar een zeer stresserende en zwaar ondergewaardeerde en onderbetaalde maar heel belangrijke sector is. In hun uitvoering zullen ze niet alleen de toekomstige zorg over gehandicapten op zich nemen maar in steeds toenemende mate ook de incontinente, bedlegerige, chagrijnige en demente bejaarden die een groot deel van uw kiespubliek uitmaken met liefde verzorgen. Bent u van mening dat die jonge moslima's a) in die sector op hun plaats zijn, b) in ons land op hun plaats zijn, c) hun taak mogen uitoefenen met behoud van hun cultuur, religie en bijhorende hoofddoek indien ze daar zelf, vrijwillig voor kiezen? Bij voorbaat dank voor uw antwoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn kort populistische antwoordjes werken nu eenmaal niet op een dergelijke gefundeerde en gedetailleerde vraag |
Citaat:
van zo iemand mag je wel wat respectvolle taal verwachten. ik zie meneer de man integendeel enkel naaste de kwestie antwoorden, zijn politieke tegenstanders beschimpen en wat populistische praat verkopen... respect moet je verdienen, mijn beste... ik denk dat voor mij in het geval filip de man het kalf al verdronken is... zijn antwoorden komen nog niet aan de enkels van de antwoorden van de meeste posters hier, links of rechts... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
van een politicus als de man heb in elk geval niets te leren: noch wat beleefdheid, noch wat kennis, noch wat gefundeerd antwoorden op een vraag betreft... politici van andere partijen kunnen dit wel, waarom de heer de man dan niet? |
Komaan kids, een beetje beleefder en wat meer inhoud alstublieft. De vraag was: kan de neger genezen worden van zijn luiheid? En zoja, kan deze neger dan bijdragen aan de Vlaamse klei en de gewassen die erop groeien.
Ik zeg: ja, want de neger is over't algemeen zeer katholiek, zeer conservatief, onderwerpt zijn vrouw, staat een patriarchaal samenlevingsmodel voor, is bovendien heel vruchtbaar, én perfect op de hoogte van de recentste separatistische tribale strijdtactieken. Deze zwarte neger is dus de ideale Vlaams Belanger. Gesteld dat hij niet lui zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een andere mogelijkheid is het voeren van een gezinsbeleid. Citaat:
Citaat:
Wat mij betreft dient de overheid geen cent meer te investeren in het onderwijs van gastarbeiders. Als ze werk willen hebben, kunnen ze zich maar beter aanpassen en de taal leren en bereid zijn te werken. Citaat:
Ze kunnen ons beter dankbaar zijn dat ze een kans krijgen om te werken en geld te verdienen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be