![]() |
Zweepslagen voor drinken en dansen op trouw in Saoedi-Arabië
Citaat:
Hier passen de vreemdelingen zich ook niet aan, en de Vlamingen worden vervolgd als ze het ook maar durven zeggen. . |
Citaat:
Als over de vervolging: doe niet belachelijk. |
Wat mij betreft : Saoudi Arabië volledig isoleren door een wurgend embargo, MAAR het zijn zeer "close friends" vd USA..........dat zal dus niet lukken.
|
Citaat:
1) De vreemdelingen moeten zich ook bij ons aanpassen, en niet omgekeerd. 2) Ook Saoudi-Arabië mag door onze regering eens op de vingers worden getikt. Want de Belgische regering doet ook in het buitenland aan selectieve verontwaardiging, niet enkel in het binnenland. |
Citaat:
|
Citaat:
De VS doen er meer voor dan wij, neem dat maar aan! Lees maar een tekst gevolgd door een vraag/antwoord sessie met Goli Ameri, de V.S. vertegenwoordigster bij de United Nations Commission on Human Rights (UNCHR). Zij is Iraanse van afkomst. Citaat:
. |
Citaat:
Citaat:
Sorry hoor maar die wet lijkt me nu niet zo absurd dat je daarover gaat moeten klagen.Moest het nu handen afhakken zijn omdat je naar een vrouw kijkt ... |
Citaat:
Alhoewel...........de VS heeft eigenlijk geen probleem met dictaturen.....zolang de dictators maar "pro-USA" zijn, is er geen probleem. |
Citaat:
|
Die 433 buitenlanders zullen een wijze les leren uit die zweepslagen. Lijkt me dan ook een goede zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hier hebben we dan ook geen barbaarse wetten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ze het met diplomatieke middelen doen, zoals met S.A ( lees dit opnieuw, je vergeet snel ) , dan is het niet goed. Als ze het militair proberen, zoals Irak, dan is het ook niet goed. Zolang je maar dagelijks je portie anti-Amerikaans gezeik kunt plaatsen, hé? :-) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kune je mij nog eens de laatste druk van Europa tonen tegen de dictatuur in S.A? Laat staan van België? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Btw, de rest vd wereld is het gedrag vd VS in Irak kotsbeu. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen zijn toch zo ziek hé. |
BTW : ik wacht nog steeds naar het voorbeeld van iets of wat dat door Europa gedaan is om druk uit te oefenen op Saoedi Arabië ivm de mensenrechten. Laat staan België.
Iemand? Pietje bijvoorbeeld? |
Citaat:
Citaat:
Dingen zoals de Tien Geboden, de Sharia, etc...zijn voorbeelden van "hogere" wetten die nodig waren om orde te handhaven in de maatschappij toen de seculiere staat nog niet bestond. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ik begrijp ook waarom deze dingen vervolgd worden in gelovige landen, hoe meer ongelovigen of anders denkenden hoe minder hun macht wordt. Draait het nog om godsdienst in die landen? Nee, enkel om macht. Kunnen gelovigen dit inzien? Nee denk ik. |
Citaat:
Saddam was een gruweldictator dat er bovendien niet voor terugschrok de rest van de wereld te bedreigen en zijn buurlanden aan te vallen, wat ze regelmatig heeft gedaan. Citaat:
Citaat:
2) Al is de rest van de wereld geen benchmark, je moet niet denken dat 'de rest van de wereld' denkt zoals jij. Maar dat wil je alleen maar, vandaar dat je dat gelooft. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be