![]() |
Oef, we veroveren opnieuw terrein...
Ondanks de stijgende prijs van tabak.
Ondanks de anti-rookcampagnes. Ondanks rookverboden allerhande. Ondanks horrorfotografie. Ondanks dit alles en veel meer. Stijgt het aantal rokers in dit land. We will prevail!!! :twisted: |
maar in Vlaanderen zakt het aantal.
|
junks ... :roll:
|
Citaat:
spitsen ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Sommigen strijden dapper in hun land tegen de stigmatisering.
No pasarán! |
Citaat:
|
Citaat:
k zal wat wind maken, k was ik het ! |
Citaat:
Ja, de rook is nu wel weg, maar ik kreeg er wel iets anders voor in de plaats...Foei,Anna!!! |
Citaat:
Ik heb er wel iets op tegen dat die affiche met mijn geld mee betaald wordt. Dan is het geen vrijwillig stigma meer van een vrijwillige handeling. |
Citaat:
|
Citaat:
jonge toch, het leven hangt aaneen van onvrijwillige handelingen ... |
Citaat:
|
Citaat:
wat jij onvrijwillige handelingen noemt, noemen anderen verantwoordelijkheid in sommige gevallen zelfs solidariteit . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onvrijwillige handeling = verantwoordelijkheid? Onvrijwillige handeling = solidariteit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik sta me toe een paar voordehandliggende stapjes over te slaan, jij bent immers niet echt Manuel hé ... |
Citaat:
|
Citaat:
voor iemand die zo op zijn vrijheid en onafhankelijkheid staat, een vraagje voor jou : dat roken van die sigaret, is dat nog een vrijwillige handeling ? is dat wel een vrije keuze ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige wat ik toevoegde, is dat de stimatisering nu niet "vrijwillig" is omdat de van de overheid uit gaat. Ik zei al, ik heb geen enkel probleem met een campagne tegen roken - maar wel met een overheidscampagne tegen roken omdat die daar, nu, daar kun je niet buiten, belastingsgeld voor aanwendt. |
Citaat:
|
Citaat:
Trek eens aan mijn vinger:rofl: |
Citaat:
maar je wil wel over infrastructuur kunnen beschikken ... en pakweg een Dutroux krijgt bij jou in de kelder ook geen vast plekje hé ... besides ... meestal is het zo dat die grote roepers over het 'onrecht' belastingen ... er zeer creatief heel weinig betalen ... (en zoniet is t hun eigen schuld ! nah) zo zou ik ideologisch en organisatorisch wel willen pleiten voor een flattax hoor, maar ikzelf betaal 12% en mijn echtgenote 15% (ontwijken, niet ontduiken! daar sta ik op)... dan moet zo'n flattax al behoorlijk laag uitvallen om nog voordeel bij te halen hé |
Citaat:
Lombas, ik geloof dat dit voor t eerst is dat ik jou op een ideologische contradictie betrap ... tijd om te stoppen met roken, jongen ... |
Citaat:
... trek tja, die onbedwingbare nieuwsgierigheid toch hé ... |
De komende vier jaar, in ieder geval, kunnen wij nog rustig roken in de kroeg en in het restaurant.
Heel Nederland iemand? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
euh ikke ... en wellicht één van de enigen hier (althans toch in mijn kennissenkring, waar ik het verzwijg, ze verklaren me krankjorum ! ;-) ) misschien kunnen we dat nog wel doen kantelen ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be