![]() |
en pollen maar! hup! :P (top 20)
|
Hey kloet, zijn we niemand vergeten? :evil:
|
Citaat:
|
Je moet mij wel bij Velvet bijtellen!
Nu ja, aangezien het tegenwoordig politiek correct is om politiek incorrect en uit de hoogte te doen: één adres: JVDB. |
Citaat:
|
ik stel voor om fernand voor numarx te rekenen. Die zien we toch niet meer en eigenlijk is dat rekenkundig gezien ook het juiste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil al nimeer in de poll. Ik verwerp trouwens het begrip "politiek (in)correct".
|
Citaat:
:wink: |
Citaat:
Uit nostalgie: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil er méér S.! Ik wil een "Best Of"!
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?...r=vlaanderen72 |
Vooral die waarin ze haar man bijna verlaat om met mij te vluchten wil ik nog wel eens lezen.
|
Wie heeft er in godsnaam op mijn naam gestemd? :x Ik wil helemaal niet politiek correct zijn.
Wat een gelul, dat allochtonen-geknuffel, islam-opvrijerij, palestijnse-zelmoordslachtingen-goedpraterij, maar vooral de goedkope en op niks berustende U.S. en Israel bashing. Wel laat mij duidelijk zijn. Ik ben een conservatieve hetero-man, doch pro homo huwelijk, zelfs pro homo adoptie. Dus niet d'office tegen alles wat zogenoemd progressief is. Ik ben ook voor een zo voorzichtig mogelijk omgaan met de sociale zekerheid, zeker zo weinig mogelijk afbouwen. Een mogelijke piste is om te beginnen misschien het stoppen met de gulheid naar vreemdelingen die het niet verdienen. Ik ben ook voor de harde aanpak van de criminaliteit, voor de luide erkenning van het buitensporige allochtonen-wangedrag, het strijden tegen het gevaar van de islam voor onze westerse vrije wereld, ik ben ook tegen het kommunisme en alle vormen van gecentraliseerde collectieve onzin-economie, maar vooral : tegen het cordon sanitair en tegen de dictatuur van het politiek correct denken. Het politiek correct denken is op zich een contradictie in terminis. Voor alle duidelijkheid. Ik ben een (misnoegde) rechtse liberaal. Geen blokker. |
Eerst op jezelf stemmen en dan een tirade afsteken? ;)
Paulus! Lees deze nog es! http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=64 |
Citaat:
|
Raar dat een VB'er als politiek correct aangeduid werd. 8O
Wie legt de term eens uit? Of heb ik iets gemist? Ik dacht echt dat politiek incorrect was: standpunten van verguisde ideologieën verdedigen...... |
Inderdaad "politiek correct" is exclusief links. Ne serieuze flater van Pol den bosdr ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De meest PC van dit forum is ongetwijfeld Piano, mister Het Geweten Van De Belg himself :lol:
Trouwens, wee degene die op mij durft stemmen! |
Citaat:
|
Citaat:
(Sorry voor de zever, ik word alleen die eeuwige litanie een beetje beu. De meest PC-posters uit de poll zijn ongetwijfeld JVDB en thePiano, al had ik bij nader inzien op Pelgrim moeten stemmen.) |
IKKE 8O ?
|
Citaat:
|
Nee, DAN nog liever politiek correct. :wink:
|
Citaat:
Jammer dat je niet naar B&W wil, volgens mij had je B&H kunnen omturnen tot een vredelievend anarcho-communistisch krakersgroepje. |
dan eerder een vredelievend anarcho-communistisch vlaams krakersgroepje. :wink:
|
Citaat:
Eenmaal, andermaal.... Have fun! (Om je in te schrijven stuur je gewoon een gele briefkaart naar: B&H Flanders, PO Box 64, 9200 Grembergen) |
Brabo:
Een kale kop is anders lekker fris naar het schijnt. ydde Wordt trichotillomanisch, dan weet ge't! :lol: |
Citaat:
|
Nu hebt ge mij nog niet uitgelegd waarom ik de meest politiek correcte poster op dit forum ben. Ik gruwel bij de gedachte alleen al. Correct zijn met het establishment ligt niet in mijn vrij anarchistische aard.
|
But then again, streven naar een onafhankelijk Vlaanderen ook niet. ;)
|
Nee?
|
Ik heb nog nooit een anarchist gesproken die niet vindt dat staten en nationaliteiten bollocks zijn. Maar jij mag de eerste zijn!
|
Ik ben dan ook geen anarchist. Ik pas in geen enkele vaste doctrine aan de links radicale zijde, daarom zit ik ook in geen enkele partij. Trouwens, zijn anarchisten dan voor een grootschalige unitaire staat?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be