![]() |
Citaat:
|
Neen, Antoon, gewoon politiek korrekt doodgaan als er een Allah Ackbar schreeuwende idioot een watertoren binnendringt en de watervoorraad vergiftigd
|
Antoon:
Er zou volgens de AIVD geen sprake zijn van een 'actueel en dreigend gevaar' ydde: Zou de Heer Bush, president, ook ons niet van de smurfen en spa'ers kunnen komen bevrijden? |
Citaat:
Citaat:
Dacht je nu écht dat dat allemaal ontwikkeld werd in gesofistikeerde laboratoria destijds? :lol: De eerste WTC-aanslag werd zo gepleegd, het regeringsgebouw in Oklahoma werd ook met thuisgemaakte springstof opgeblazen... Elk jaar is er wel een snotaap die een hand of zo verliest door te experimenteren met zelfgemaakte springstof (recent nog in een hamburgertent in Antwerpen ook....) Néé ik vertel hier niet hoe, maar moeilijk is 't niet;: een kind kan het.... |
Citaat:
|
Chemische wapens? Hebben ze het nu over Hugo Coveliers zijn adem of Herman de Croo's veesten?
|
De islamitische terreureenheden moeten opgespoord en vernietigd worden, zonder hulp van de yankees! Alle moslimwijken dienen afgezet en uitgezuiverd te worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
En de CCC en de bende van Nijvel ook (Het zwartblok stak zijn eigen kot in brand om te doen denken dat het de "linksen" waren) niets nieuws dus. Als we d�*�*r allemaal van moeten wakker liggen... |
Citaat:
|
Citaat:
kleine correctie! t'enige juiste antwoord aan die krankzinnige is[size=7] NEEN[/size] nog een beetje dikker dus :wink: |
Citaat:
:? |
Citaat:
Jij zult je nooit gerustgesteld voelen :lol: :lol: :lol: :lol: Kijk je elke avond onder je bed om te kijken of er geen allochtoon onder zit? Heb je schrik in het donker? Heb je de indruk dat men je volgt op straat? Denk je dat je dokter mee in 't complot zit en je wil vergiftigen? Denk je dat "de allochtonen" en "de islam" je aanvallen? Heb je het gevoel dat het licht steeds expres op rood springt als jij aankomt? |
Filosoof, hoeveel van de westerse terreurgroeperingen die jij hebt opgenoemd gaan over tot zelfmoordaanvallen ?
|
Citaat:
Moet ik mij daar zorgen over maken? :lol: |
Citaat:
Leer onafhankelijk te denken en onderscheid te maken tussen mensen en rassen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of het een zelfmoordaanval of een bom, brandstichting of "kneecapping" is, dat maakt een verschil idd, maar enkel voor de daders, niet voor de slachtoffers. |
Citaat:
Jouw manier van het verhaal te relativeren of zelfs belachelijk maken is doorzichtig. Je wilt gewoon zoals altijd de moslims knuffelen, inclusief hun stinkende fundi's. |
Ik heb geenenkel probleem met moslims "knuffelen". Maar die fundi's? Die moeten gewoon aangepakt worden. Net zoals de CCC aangepakt is geworden. Ik heb ook niks tegen extreem links.
Zoals jullie welliicht wel weten ben ik geen al te groot fan van een verbod op hoofddoeken. Maar het is geen toeval dat dat nu pas wordt voorgesteld. En geen 10 jaar geleden. Hoewel er toen ook al meisjes met hoofddoeken op de scholen zaten. Blijkbaar is er de laatste jaren toch iets veranderd. En dat is duidelijk niet alleen in onze perceptie. |
Citaat:
|
Citaat:
Zonder links/rechts ook geen extreem links/rechts Zonder wapenbezit ook geen gewapende overvallen Zonder jongeren ook geen jongerencriminaliteit Zonder treinen geen treinvertragingen of stakingen ... |
Citaat:
Sinds wanneer is een jongere of een trein een religie of ideologie? |
Jongeren zijn net als moslims en christenen MENSEN.
Onder Tito was het trouwens verboden in Slovenië om naar de kerk te gaan. Toch staat iedereen daar nu tot buiten de kerk omdat er te weinig plaats is. Een verbod is de beste manier om een religie in stand te houden/te versterken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan vraag ik me toch af waarom kerkelijke huwelijken stiekem in een stal diende te gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst noem je ze "slapende cellen" Citaat:
Citaat:
Het verhaal moet dus idd sterk gerelativeerd worden. btw: 1) moslims stinken niet, zeker niet de fundamentalisten: volgens de koran wassen die zich 5 x /dag, méér dan jij dus... 2) ik knuffel liever vrouwen... je paniekzaaierij is gewoon belachelijk en ingegeven door..., ja, door w�*t eigenlijk? Zeg het zelf eens! Je dreigt met massaslachtingen, noch min, noch meer.. Op dat gebied heeft het westen zich meer te verwijten dan de moslims: -WO1 -WO2 -Dir Yassein -De Algerijnse oorlog, (tik eens ratonnades en Paris in in Google bvb) -De Viëtnamese oorlog,(My Lai vergeten? Bombardementen op Hanoi vergeten? Bombardementen op Cambodja vergeten?) -De 300.000 of 600.000 doden tengevolge van de blokkade van Irak -Recente "aanwinst" Polen (als dader, niet als slachtoffer, en binnen enkele maanden volwaardig EU lid...) Zou het je "westers" geweten zijn dat ongemakkelijk aanvoelt? Schrik dat d 3° wereld ook eens terugslaat? |
Citaat:
Er zijn ook maar 2 manieren om van alle moslimextrimisten af te geraken: alle moslims vermoorden of het land uitzetten. Je kan natuurlijk ook criminaliteit en extremisme zelf aanpakken. 100% ervanaf ben je nooit, net zoals je nooit 100% van te late treinen afbent zolang er nog treinen rijden. Maar in het geval van moslims en jongeren verkies ik die oplossing om ze toch maar te houden en in te grijpen wanneer er crimineel gedrag is of voorbereid wordt (=ook crimineel gedrag). |
Citaat:
als het enkel dat is, geen probleem: dat gebeurt mij ook :lol:, maar het algemeen ziektebeeld zou onrustbarender zijn!! |
Filo, ik kan het niet helpen maar soms doe je me denken aan de "stupidest person in the world" Mohammed Saeed al-Sahaf "They are not in Baghdad. They are not in control of any airport. I tell you this. It is all a lie. They lie. It is a hollywood movie. You do not believe them."
:lol: |
Citaat:
Je zegt er zelf bij dat "het niet kan helpen" ik dacht al zoiets.... :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Dat zijn schuldgevoel tegenover de derde wereld zo groot is dat hij het fijn vindt dat ze eindelijk eens kunnen terugslaan. Waarschijnlijk zat deze man in zijn zetel te juichen toen die vliegtuigen het WTC binnenvlogen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be