![]() |
GELIEVE IN UW EIGEN DORP OF BOERENGAT TE BLIJVEN ZODAT DE MENSEN HIER GEEN PROBLEMEN HEBBEN OM 'S MORGENS OP HUN WERK TE GERAKEN.
DIT geldt voor alle werknemers/bazen die in Mechelen Noord werken. Watch out or Accident could happen!! :evil: FUCKING MONDAY!!! and especially people from Gent, de rooi sossisen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kent hij ook wel de oplossing voor het probleem van de nachtvluchten? |
Citaat:
GELIEVE ENKEL PAKKETJES TE VERSTUREN DIE BINNEN DIT LAND MOETEN WORDEN AFGELEVERD. VREEMDE PAKKETJES MOETEN WORDEN UITGEWEZEN NOG VOOR ZE ZICH IN ONS LUCHTRUIM BEVINDEN ZODAT DE MENSEN HIER 'S NACHTS KUNNEN SLAPEN EN GEEN PROBLEMEN HEBBEN OM 'S MORGENS OP HUN WERK TE GERAKEN. DIT geldt voor alle mensen/bedrijven die op deze aardbol verblijven. Watch out or Airplane-accidents could happen!! FUCKING MONDAY!!! |
Gaat doppen kieke, zoals ik!
|
Citaat:
|
whoisy:
... Stinkend rijk zijn helpt ook.... ydde: Vroeger werden mensen op het kerkhof (er bestonden nog geen begraafplaatsen!) begraven. De rijken kochten zich een graf IN de kerk. Omdat er toen gezond verstand heerste en op grondstoffen werd bespaard, werden ze dikwijls ZONDER kist in de kerk(grond) begraven. Als er nu toevallig een grafdelver bij het uitoefenen van zijn arbeid, op een vorig lijk stootte (en er een arm of zo afschipte) kwamen er rottende lijkgeuren vrij. Daar komt "stinkend rijk" etymologisch vandaan. Dus iemand "stinkende rijkdom" toe te wensen is minstens dubbelzinnig zenne who ... :lol: |
:lol: :lol: :lol:
Dat betekent echt wel dat je als stinkende rijke geen last hebt van het file-probleem :lol: :lol: :lol: Walgelijk rijk dan. (ben benieuwd naar deze :wink: :lol: ) |
Amen to that :lol:
|
Volgens mij zijn er op dit forum sowieso een heel deel personen die geen last van het file probleem hebben omdat ze nauwelijks achter hun computer uitkomen. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat de uitdrukking "stinkend rijk" als volgt is ontstaan: Vroeger (Middeleeuwen?) werden de rijken onder een grafsteen IN de kerk begraven. Het gebeurde dan ook regelmatig dat er onaangename geurtjes opstegen van tussen de spleten van de arduinen grafdeksels (Je ziet ze nog in de vloer van de kerken en kathedralen)! Die uitleg heb ik verschillende malen gehoord van gidsen tijdens geleide bezoeken. |
:lol:
Meneer pastoor, Baron Rijckaerts Zaliger heeft er weer ene laten vliegen! |
Citaat:
|
Citaat:
(Ik ken minstens één gids die nogal ne stomme kloot is zenne!) |
stinkend rijk.... als je in het geld zwemt en je je niet wast met zeep, begin je inderdaad te stinken :( :lol: :lol:
|
Op die manier wil ik ook wel eens een keer stinken :wink:
|
Citaat:
(Als Kloosterzuster kan het ook ni anders he... :lol: ) |
eindelijk!
Den dag is gedaan en ik ben is voor 1 keer op 5 minuten thuis. This was a real fucking Monday! En wat betreft de nachtvluchten: voor die 10.000 mensen die klagen. Koop jullie oorwatjes, isoleer de ramen, ga ondergronds leven,.... ik weet nie wat, maar laat de mensen die daar werken of zullen gaan werken, hun werk doen. Wedden dat veel mensen die daar wonen in Brussel werken en met hun wagen naar Brussel gaan? Awel, das net hetzelfde alleen storen die mensen nog meer volk dan de nachtvluchten. Allemaal dicht bij Brussel gaan wonen, maar niet tegen de overlast kunnen. Spijtig, maar we moeten die grote groep werkende mensen in deluchthaven niet op straat zetten. De luchthaven is ouder dan de meeste mensen die er wonen. ik zou zeggen, DHL, breidt maar uit!! |
Malinwa:
Den dag is gedaan en ik ben is voor 1 keer op 5 minuten thuis. ydde: ... en al gepost om 16.22 uur ... nen echte uitslover ziet gij er ook niet uit zenne KV'er ... :lol: :lol: :lol: |
@ Malinwa,
Ik rij elke dag naar Mechelen Noord om er te gaan werken. Ik zal dit ook blijven doen. Ik ben in ongeveer 25 minuten thuis. |
Citaat:
:evil: :evil: :evil: |
Citaat:
|
Dat is het gevolg van een of andere kosmische storing ergens in het midden van de melkweg. Die vervormt het tijdruimte continuüm op zo'n manier dat sommige plaatsen niet met elkaar compatibel zijn. Als je een klok in Gent en een klok in Mechelen zet, zal je na honderd jaar een afwijking van 5.3 microseconden merken. Einstein wou er nog iets over schrijven, zijn laatste woorden op zijn sterfbed waren naar het schijnt 'de trein naar Mechelen! de trein!'.
|
Citaat:
Waarom wormholes zich zo vaak in eetgelegendheden situeren, is nog steeds een groot raadsel, hoewel men vermoedt dat het verdwijnen van de boterberg en melkplas niet de verdienste is van quota systeem dan de EU heeft ingevoerd om deze melkoverschotten te reduceren. |
Ik maak al jaren jacht op die wormgaten. Naar het schijnt kunt ge daar serieuse vangsten mee doen bij het vissen, dus als ge er nog andere weet liggen.
|
Wormholes zijn voor jeanetten, ik vis met dynamiet!!! 8)
Btw, dieje wormhole in de Quick zou ik niet gebruiken, tenzij ge graag vis eet die naar Giant of Double Cheese smaakt. |
Wie heeft het over de quick? Da's pas voor jeanetten! Nee, ik raadpleeg steeds de michelin sterrengids voor wormgaten. Mijn ijskast is trouwens aan het Michelin Netwerk verbonden. Da kost u wel aardig wat maar ik heb dat er voor over.
|
dejohan:
Waarom wormholes zich zo vaak in eetgelegendheden situeren ... ydde: Omdat het daar vol janetten zit; de naam zegt het zelf : een wormgat!!! En dat de stroppen maar op hunen eigen mesthoop blijven: we kunnen ze in onze metropool (voormalige HOOFDSTAD van de Nederlanden en toekomstige HOOFDSTAD van de nieuwe Maghreb-marken ) missen gelijk paardenstr ... |
Ge zijt wormholes met black holes aan het verwarren, Ydde!
|
Citaat:
|
Da's heel just. Ge hebt gelijk. Ik ken bvb niets van jeanetten, vandaar dat ik over die wormgaten blijf zeveren.
|
Citaat:
|
Waarnaartoe?
|
Citaat:
damn, is er geen werk waar ge woont? |
Citaat:
Details voor verbinding -1-. GENT SINT PIETERS MECHELEN V:07:50 A:08:30 00:40 22/01/2004 4107 [IR] MECHELEN Duur van de totale reis: 00:40 Details voor verbinding -2-. GENT SINT PIETERS BRUSSEL NOORD V:07:56 A:08:32 00:36 22/01/2004 1507 [IC] TONGEREN BRUSSEL NOORD MECHELEN V:08:37 A:08:58 00:21 22/01/2004 3258 [L] ANTWERPEN CENTRAAL Duur van de totale reis: 01:02 Details voor verbinding -3-. GENT SINT PIETERS BRUSSEL NOORD V:08:07 A:08:46 00:39 22/01/2004 7009 [P] SCHAARBEEK BRUSSEL NOORD MECHELEN V:08:55 A:09:09 00:14 22/01/2004 608 [IC] AMSTERDAM CS (NL) Duur van de totale reis: 01:02 Details voor verbinding -4-. GENT SINT PIETERS BRUSSEL NOORD V:08:15 A:08:53 00:38 22/01/2004 3606 [IR] BRUSSEL NAT LUCHTHAVEN BRUSSEL NOORD MECHELEN V:09:03 A:09:20 00:17 22/01/2004 2008 [IC] ANTWERPEN CENTRAAL Duur van de totale reis: 01:05 Details voor verbinding -5-. GENT SINT PIETERS MECHELEN V:08:25 A:09:27 01:02 22/01/2004 858 [L] MECHELEN Duur van de totale reis: 01:02 |
Just, met DE TREIN gaat het wél rap. Merci om mij er op te wijzen, met mijn fixed mindset was ik er nog niet opgekomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be