![]() |
HLN blundert...
![]() Let op de reclamebanner... :? |
Citaat:
alleen n kruiske |
Citaat:
|
pijnlijk.... maar toch ook wel een heel klein beetje grappig.
|
Citaat:
|
Een goeie voor 'Dit was het nieuws' of 'De wereld draait door', als jullie dat kennen tenminste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze jagen ons er naartoe! En DWDD is idd een beregoed programma, Dit was het nieuws is sterk afhankelijk van de gasten. Vaste gast Raoul Heertje is leuk, maar Mr. Bunnylips (ik kom niet op zijn naam) vind ik vrij goedkoop. |
1 Bijlage(n)
Gisteren op pagina vijf van Het Belang van Limburg
|
lol, bij mij wordt hij hard geblokt. Geen reclame op deze pc :D
|
Citaat:
"vlieg goedkoop de zon tegemoet" :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Terug een kruiske.
|
Citaat:
|
iets me vlaanderen denkek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een jaar geleden was ik hier pas geregistreerd, dus had je waarschijnlijk de avatar die ik voor het eerst zag, en bij mijn weten was dat een geel-zwart steekbeest ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Deze vond ik je meest geslaagde ;) |
Citaat:
PS Te snel gereageerd. Bovenstaande zin is uiteraard van toepassing op mijn N-VA lidmaatschap. |
Citaat:
![]() :twisted: ![]() |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Als we het dan toch over avatars hebben, vond ik deze ook wel leuk hoewel ik niet meer weet van wie die was:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wil ook niet te serieus worden. Het stoort me wel dat beiden al hebben gezegd belgique te verkiezen boven een Vlaanderen dat rechts zou stemmen. Heb je meteen hun idee over zelfbeschikkingsrecht en democratie mee. |
effe tussendoor: (om het politieke hier buiten te houden eigenlijk :-P)
...en met dank aan zwartengeel ;-) Weet er hier iemand nog wat zijn eerste avatar was? (eigenlijk een nieuwe draad waard, niet? ;-) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We have a record! |
Citaat:
Was de jouwe niet die van Lions Pride? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be