![]() |
Vlaams Belang lokt ruim 12.500 partijleden naar familiedag
![]() Citaat:
|
125000 euro minder aan propagandaposters langs de weg. Goeie zaak dus. Deden de andere partijen dat ook maar !
|
proficiat.
toch al baas in eigen bobbejaanland! ![]() |
:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een succes, zeker ja, maar tot welk nut ? :roll: En dan maar fulmineren tegen de verkleutering ...
|
Ik las het op de webstek van de GVA, om 6 uur naar ATV nieuws gekeken die hebben natuurlijk niets gehoord of gezien, ben nu naar VTM aan het kijken,
die zullen waarschijnlijk ook niets gezien of gehoord hebben, belachelijk vind ik dat, |
Ze nemen voor zover ik zien gewoon allemaal het bericht van Belga over.
|
Citaat:
Zelfs de VRT. Toch niet jaloers. |
Hoera, ze hebben het toch gezien, maar das ook alles
|
Citaat:
|
erlich heeft weer aan de fles gezeten geloof ik.
|
De reacties van de militanten op de vrt waren veel zeggend:
geen vreemde talen, enkel nederlands geen vreemdelingen niet betaald met belastingscenten, geld voor eigen volk (waar krijgt het belang zijn financiering dan vandaan ?) typeert een beetje het gemiddelde iq van twee cijfers... MAAR: tis vrt, die zullen wel de strafste interviews er tussen uit pikken. |
Ja, dat verhaal van het blok is alleszins een succes verhaal. Als je ziet dat ze bestreden worden door koning kerk en staat en toch nog zoveel volk bijeen brengen, dat is een prestatie van formaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens de enigste subsidie die in het stemhokje wodt verdeeld. Zou trouwens met alle subsidies moeten geschieden. |
HOORT DIE ZEVER NIET BIJ PARTIJDISCUSSIES ?
dat stom vurt Belang altijd ! :twisted: is afgezaagd zenne en 12.500 man is een scheet zenne |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of van verzuuring :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: |
Citaat:
gij hebt een probleem jong. |
Citaat:
12500 man is een enorm succes.;-) En het was een hele leuke dag. Geen persoonlijke affaires. mvg, Arnold. |
VLAAMS BELANG HIELD FAMILIEDAG
*************************************** De partij Vlaams Belang heeft zaterdag een familiedag gehouden in het pretpark Bobbejaanland in Lichtaart. Er kwamen 12.550 betalende partijleden naar het park. De familiedag vormde de start van de verkiezingscampagne van Vlaams Belang. In een zwartboek noemt de partij premier Verhofstadt en Vlaams minister- president Leterme "één pot nat". Vlaams Belang stelt zich voor als het enige alternatief voor de paarse regering. De familie van stichter Bobbejaan Schoepen is niet langer eigenaar van het park en heeft afstand genomen van het politieke evenement. |
Marlboro komt ook nog met een nieuwsitem boven... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: ;-) |
Citaat:
|
ik was er ook, er was 12.550 man volgens de media, het was een enorm succes, enkel wel 1u40 min aanschuiven vanaf de afrit tot aan bobbejaanland, er waren zo'n 100 bussen, een schitterend idee om de leden te belonen (zie ik andere partijen niet doen, die kloppen enkel geld uit de mensen), heel veel jonge families, prachtig weer en een heerlijke sfeer, de verzuurden zijn diegenen die anti-vb zijn zou ik zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
woar vinde ge da nog ? |
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
De reacties van de militanten op de vrt waren veel zeggend: geen vreemde talen, enkel nederlands geen vreemdelingen niet betaald met belastingscenten, geld voor eigen volk (waar krijgt het belang zijn financiering dan vandaan ?) typeert een beetje het gemiddelde iq van twee cijfers... Dat eerste klopt en is heerlijk. Geen vreemdelingen klopt ook maar wel allochtonen en dan spreek ik niet over 1-2 personen(meer dus). Het vb krijgt geld dankzij hun kiezers en met dat geld worden de vb'ers altijd ieder jaar zelfs meermaals in de watten gelegd,ik hoor nochthans zo'n zaken maar zeer zelden bij de andere partijen? Het klopt dus als een bus dat het niet met belastingsgeld is. En we hebben ook nog eens ong 22000 leden ect..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lokken is inderdaad een goede omschrijving. Kinderen kan je bijvoorbeeld lokken met snoepjes.
Lokken kan ook verleiden betekenen. Het VB verleidt(misleiden is niet veraf) dus haar kiezers. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Tmoet pijn doen dat uw vrienden liever uw geld in hun eigen zakken steken en u ne schup in uw ol draaien :lol: :lol: ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be