![]() |
hoeveel?
Juist iets dat ik mij afvroeg:
"hoeveel geld verdient de staat per jaar aan boetes?" wordt dat gepubliceerd? Durven ze dat wel tonen? Wat gebeurt er met dat geld?... :? |
20% duurdere boetes en 20% minder belastingen!
Graag, dankuwel! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen hogere boetes/straffen, maar wel een goede balans in de straffen. Hier in Nederland was er een tijdje terug een of andere zaak waarin een man een aantal bedrijven had opgelicht en een gezin had ontvoerd, bedreigd en mishandeld. De man werdt vervolgd voor de oplichting, omdat hij daar een hogere straf voor zou krijgen. Dat vindt ik raar...
|
maar om hoeveel €tjes zou het gaan?
Waar gaan die naartoe? Zijn die cijfers geheim of openbaar? Hogere boetes vind ik trouwens helemaal niet mogelijk! |
Citaat:
Wat er met het nettobedrag gebeurt vraag ik me ook wel eens af. |
Citaat:
Om belastingen te betalen moet je ook braaf zijn. |
Citaat:
Vorige week werd ik geflitst. 50 euro boete. Ja, nu zal ik zeker opletten hoor hoe snel ik rij ... :? |
Citaat:
PS: indien het over verkeersboetes gaat, he. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu nog weten om hoeveel het zou gaan ik weet niet waarom maar volgens mij is dat echt VEEL geld... Citaat:
|
Citaat:
Een boete van 50 euro is mij onbekend, bij mij beginnen ze vanaf 150 euro :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als zo iemand met een opmerking komt van "goh, ik blijf snel rijden, ondanks de boetes", dan krijg ik de indruk dat hij nog nooit zoiets ergs heeft gezien, ofwel de brains niet heeft om te beseffen dat hij gevaarlijk bezig is. |
Als je wil scheuren, ga dan carten of zorg dat je in een clio cup geraakt.
Als je wil scheuren in het verkeer dan wens ik je een harde klap tegen een boom toe. |
Citaat:
Laat ons hopen van niet. |
Citaat:
Volgens mij is rap rijden niet het grootste probleem nuja... Wel erg dat je dat hebt moeten zien! Citaat:
Mensen die op dautosnelweg (waar je 120km/u rijdt) remmen bvb zijn volgens mij veel gevaarlijker dan hardrijden (btw: die mensen krijgen geen boete hoor als je een auto bestuurt moet je alles dat in jouw weg staat kunnen ontwijken)... Nuja dat is perceptie. Verder vind ik 50€ (2000bef) voor 10km/u te rap te rijden (op de autosnelweg bvb.) toch wel wat straf ofwel heb jij teveel geld hoor 8O ... |
Citaat:
nu soit off topic Wordt het boetebedrag gepubliceerd? (ik heb dat ergens gehoord maar kan quatsh zijn) zo ja kan iemand mij dit linken? |
Citaat:
Voorts heb ik niet alleen problemen met hardrijders maar ook met andere klungels, die bv. zoals jij aanhaalt zonder reden remmen op een autosnelweg. Zoals Voodoo Child zegt, schrijf je in in een kartingclub of zo, als je echt je hormonale behoeften niet kan intomen in het verkeer. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben wel voorstander van zo'n betonnen boordstenen op elke hoek die door johnny's wordt afgesneden. Ge weet wel zo van die ronde die de ophanging van u wagen totaal vernielen als ge erover rijdt. :evil: |
Citaat:
Langs de andere kant is het wel goed voor de economie ;) OK, ik ga akkoord met het compromis :D |
Citaat:
Citaat:
Maar 70 op een kaarsrechte 2vaksbaan zonder voetpad en afgelegen fietspad? :fist: 120 op autosnelwegen als er weinig volk is? :rofl: Grote banen door een dorpskern 50? :sleeping: Heb ik ooit al iemand aangereden, of zelfs nog maar in gevaar gebracht? Nog niet verre van. Gewoon omdat ik zelfs nog vroeger rem dan de brave burger. Ik vind het jammer dat ge al die mensen over dezelfde kam scheert. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be