![]() |
Nog een week: de poll
Binnen een week is het zover. Wat gaat het worden? Twijfel, dezelfde keuze als vorige verkiezingen, of goed overtuigd iets helemaal anders?
|
Ah, nu wel.
|
dat heb je snel gedaan, zo'n grote poll in 5 minuten!
Ik heb maar ongeldig gedaan, maar ik had natuurlijk niet moeten stemmen, maarja De modes zouden polls moeten maken waar alleen Belgen aan mee kunnen doen... |
Citaat:
|
Of vragen: "waar zou je op stemmen.."
|
Oei, inderdaad, woordje vergeten in de vraag blijkbaar.
|
Merkwaardig dat je de kartels niet samenzet.
|
Als iedereen zo vriendelijk zou willen zijn om te stemmen weten we eindelijk of dit nu een zwart, wit, geel, groen, rood, blauw of bruin forum is....
|
Citaat:
;-) |
Vlaams Belang !
|
Citaat:
Klein foutje van lombas dus ...... |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
De kieslijsten zijn innig triest. Misschien dat het verval van de allochtonen uit de SP-A eindelijk een signaal geven voor een islamitische partij.
|
:pvda: :cheer:
|
OpenVLD!
|
Ik weet het dus nog niet. Vorige week dacht ik om maar op een zekere persoon van LDD te stemmen, nu neig ik meer 'blanco'.
Als er nog iemand 'krachtige' personen kent waar ik me achter kan scharen, laat het gerust weten. Hoeft geen 'machtige' figuur te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Een kleine 41% ik verwacht dat dit cijfer nog wat zal toenemen, want normaal schommelt het hier rond de 50 procent.
Trouwens ik bevond me rond 12:30 uur deze middag op de snelweg ter hoogte van Brasschaat (komende van Breda) en ik zag een grijs/zwarte jeep (geloof van merk Hyundai) met op de achter ruit in koeie van letters Vlaams Belang, het logo en de officiele website, gecombineerd met de gekende VL sticker naast de nummerplaat :thumbsup: De ruiten waren achterin volledig getint, ik vermoed dat het hier om een dikke vis ging, ik ben er naastgereden om te kijken en zag 2 mannen in maatpak en das, kon niet uitmaken wie want zag te weinig. |
Citaat:
|
Ik zal weer de enige 'niet kiesgerechtigde' zijn op dit forum!:roll: :lol:
|
Citaat:
|
ik vind de peilingen hier altijd schitterend. Krijg je direct een beeld bij welke partij de meeste leeghangers zitten die ganse dagen achter hun pc-scherm thuis doorbrengen omdat het op straat toch o zo gevaarlijk is.
|
Citaat:
|
Ik ben nog aant twijfelen tussen CAP en Groen!.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaams Belang.
Ik heb nog getwijfeld over Lijst Dedecker, maar ik kies voor zekerheid boven de kiesdrempel. Daarnaast geeft geen enkele partij zekerheid. |
Citaat:
Je kunt je stem ook delen. ;-) |
Citaat:
|
Het Grote Kartel haalt hier nauwelijks 10%, en veel verandering zie ik daar niet in komen.
Opmerkelijk. |
Vlaams Belang, maar mag nog niet stemmen in deze poll
|
Citaat:
|
Citaat:
Het grote probleem is dat er geen enkele partij zal zijn, die 100 % in je profiel zal passen. |
VLAAMS BELANG. Omdat ik de democratie steun en voor het recht op vrije meningsuiting ben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be