![]() |
Marie-Rose Morel is lelijk
Naar aanleiding van de topic 'meest sexy politica'.
Mensen: Marie-Rose Morel is lelijk. Dat zeg ik niet alleen omdat ik geen VB'er ben. Je mag gerust Vlaams-nationalistisch en wat nog meer zijn, maar daarom hoef je Marie-Rose Morel nog niet kn�*p te gaan vinden - laat ons toch een beetje redelijk blijven, ja? ![]() Copyright Percalion 2007 |
Ik mis een foto :-P
|
Anke is toch mooier ... 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb me ook verbaasd over het feit dat ze sexy zou zijn... Ik behoor tot de groep mensen die liever een zak over haar hoofd trekken...
|
Citaat:
|
Morel is toch schoner dan Anke zeker :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beter dan schreeuwlelijk, is nog altijd niet knap.
|
Citaat:
Wees blij da er nog politica's zijn die er goed uitzien zonder da ge 10 pinten moet drinken .... Toch heeft Morel mooie ogen....8-) |
![]() |
Citaat:
Citaat:
Politici dienen ook niet om naar te kijken, die moeten dossiers kennen en beslissingen nemen. Als ik sexy vrouwen wil zien, dan kijk ik niet naar villa politica... Cheese! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Praetorian heeft gelijk.
|
Geen lelijke, ook niet meteen topmodel.
|
gewoon... cva
|
Ik vind dat best wel een mooie vrouw. Vooral haar stem.
|
nee juist niet haar stem, ze heeft zelfs een ietwat irritante stem.
|
De gustibus et coloribus ...
;-) |
Morel mag er toch zijn in tegenstelling tot Vandermeersch
|
Neen, maar ik denk dat het komt omdat ik bevooroordeeld ben, ik vind het een feeks die moet getemd worden. Een feeks is eigenlijk nog zacht uitgedrukt ...vals is beter. Zelfs de fysisch meest knappe vrouw is ook uiterlijk bijzonder onaantrekkelijk als het een b*tch is. Maar nog eens, ik vind haar lelijk vanuit een vooroordeel. Erg, eh?
|
Jullie Belgen hebben veel mooiere meiskes in de politiek dan jullie bovenburen.
150 Jaar geleden was dit nog wel wat: ![]() |
Morel: een echte b!tch waar je op een zweterige zomeravond nog wel iets mee kan aanvangen. Iets met stiletto's en een zweepje...
Vandermeersch: foorwijf, te pakken achter botsautookes als het meeste volk afgedropen is van de sinksenfoor... Véél te goedkoop naar mijn smaak. Morel wint het nipt op stijl. (... een slecht imago is immers nog altijd beter dan totaal géén imago) |
Citaat:
Je beseft toch dat het CGKR hier ronddwaalt? |
Citaat:
Citaat:
|
morellebel en anke: allebei blond. Dus.. afgedaan:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel mannekes, ge moet eens goed kijken als ze ergens binnenkomt. Ik ken er die na een jaar er nog aan terugdenken. 't Is op zijn minst een madam die weet hoe ze het moet verkopen.
Anke is een ander type: meer gereserveerd maar wel vriendelijk. Maar ze 'plakken' alletwee fameus op foto! |
Ze gelijkt op een varaan. Vandermeersch ook.:?
|
Citaat:
|
Citaat:
WORD UP, NIGGAH |
Morel zou het toch geen twee keer moeten vragen hoor :-D
|
Citaat:
Maar serieus... ![]() Ik doe echt mijn best maar ik kan daar dus geen schele van maken, he. |
Citaat:
Doetaweg! |
Citaat:
Je moet er maar eens op letten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be