![]() |
Hans Van De Cauter premier
De BUB heeft een geweldige verkiezingsoverwinning.
Met hun 0,13% moeten ze toch trots zijn. 1 op de 1000 mensen geloven hun. Misschien moet de bub de eerste minister leveren |
Ik had de indruk dat Hans zich wat kwaad maakte de zondag.
|
kheb hem niet gezien zondag.
Wat was er juist? |
Citaat:
|
Hij was aan't klagen over het gebrek aan media-aandacht , toen werd hij onderbroken door beelden van (ik dacht dat somers in een gang wandelde...) iets anders .... enfin , iets belangrijker dan bub...(uiteraard)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
opperbubbel Hans is een viesgezind ventje
Zelfs one Issue partijen als NEE halen meer stemmen dan de BUB. Of wat als partijen als LDD en CAP die voor eerste keer meedoen ?
Cap had ook niet zoveel aandacht maar doet het tenminste beter. In geen enkel kanton of gemeente haalt BUB meer dan 0.3% :rofl: get real en trek uw conslusies, stop met dat studengrapje genaamd BUB en stap uit de politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
oei dan schakelen wij nu over naar , ... ;-) |
Heeft onze Hans ondertussen al eens op forum geweest ??
|
Is er geen filmpje op you-tube van Hans zondag??
|
Citaat:
Het enigste dat ik tegenkwam is dit http://youtube.com/watch?v=d9e53PWk02I ze maakte zich weer zwaar belachelijk !! |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
NEEEEEEENNNNN !!!!!!!
Laat de BUB astemblief gewoon voort doen met waar ze goed in zijn..... namelijk zichzelf belachelijk maken en ons amuseren..... |
Citaat:
Wel grappig hoe gemeend dat die daar met die vlag staat .... Ex-ABL zeker ???:lol: |
Dat den Bub daar nog niet eens is opgekomen ,om al zijn propaganda via youtube te verspreiden. Helemaal gratis !!!
Dan kunnen we nog is lachen ;-) |
Citaat:
http://www.dailymotion.com/exspectat...logie-du-parti |
Nou nou...
Klagen omdat Verstrepen zou "natrappen" tegen het VB en nu even gaan lachen met Hans. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be