![]() |
Sarkozy met een stuk in zijn kloten
neem eens een kijkje op Google: intikken "sarkozy G8 ivre", en je krijgt een stortvloed van artikels, en video's van onze Franco- Hongaarse tuinkabouter, die na een onderhoud met president Poutin flink beschonken , en veel te laat, op zijn persconferentie verscheen.:lol:
Sarkozy laat ons hier een kantje van zijn Slavische inborst zien: een ongemodereerde smaak voor Vodka:-) Hij zou er bijna menselijk van worden... |
Citaat:
Dat komt niet goed hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.youtube.com/watch?v=Wd44XTlUQjQ
Ook net de link doorgekregen. Naar het schijnt drinkt de brave man zo goed als nooit. Maar op de G8 top bij een gesprek met Putin kreeg hij een glaasje wodka voorgeschoteld. Hij had dat beter geweigerd, maar ja, het kan zijn dat het glas water dat erop volgt dan polonium bevat. Enfin, het gevolg is er naar, maar ik vond dat Daerden het wel bonter heeft gemaakt. |
hahahah :) :D
eerste keer naar de paleis in Parijs, krijgt hij een cadeauuuuutje http://www.youtube.com/watch?v=6YzT3rgJD2Q |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen, buiten enkele kiekens zonder kop? |
Hij dacht zeker dat Poetin hem een glaasje water aanboodt? Dat zo'n dictator mag deelnemen aan de G7 is gewoon onbegrijpelijk. Tijd dat we onze afhankelijkheid van olie voor eens en voor altijd van ons afwerpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen gevaar tot nu toe: met de "goede" entourage en wat hulp van hogerhand en overzee zal hij wel in het zadel blijven (net zoals Jeltsin) en de "goede" belangen van zijn meesters verdedigen. |
Citaat:
denk jij echt dat hij dat verdient? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
prachtig, het geeft meteen een menselijker trekje aan Sarkozy.
|
Citaat:
ps. dat woord bestaat dus niet |
Citaat:
ik dacht dat een soort gezelschapsspelletje betrof om verveling wat te verdrijven |
Echt wel beschamend voor Frankrijk... Als je dan zo ver heen bent, zeg dan tenminste die persconferentie af in plaats van daar als een dementerende in de microfoon te staan wauwelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze wijn? |
Het rare aan de zaak is een beetje het feit dat zowel Sarkozy als Putin bekend staan als quasi geheelonthouders. In dat licht is het wat vreemd wat er gebeurd is. Misschien wil Putin een yeltsinisering van de westerse politiek doorvoeren? Het kwam hem jaren terug goed uit. :D
|
Citaat:
Dictators en machtsmensen onder elkaar zijn altijd obsceen, vloekende, zuipende, hoerenlopende varkens, dat is bekend. Vooral een man als Sarkozy, die zo geniet van zijn perverse greep op de Franse bevolking (die hij won door een discours over waarden, maar wel tegelijk het grootste varken van alle zijnd), mag gerust met een machtsmens als Putin samen zat worden. Niks op tegen. Ik vind alleen dat er geen kleine jongentjes mogen verkracht worden op zo'n feestjes. De Christelijke conservatieve Republikeinen houden dikwijls zo'n pedofiele orgietjes. Dat is er bij mij over. |
Citaat:
En daarom vraag ik jou om een goede bron voor zulks wild gerucht dat zelfs een Britse tabloid niet zou publiceren. Je zakt dieper en dieper... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is het zeker dat hij dronken was?
Mij lijkt het gewoon dat hij idd te laat was voor de persconferentie en zich enorm gehaast heeft... Hij is nl buiten adem ook en misschien daarom even van de kaart... alé, het lijkt gewoon gemakkelijk om te zeggen dat hij zat was |
Who cares, sommigen vinden dat men dictators moet laten doen...waarom iemand geen pintje laten drinken dan?
|
Citaat:
De PS is totaal verpletterd door de Franse burgers (ze houden nog enkele tientallen zetels over in het parlement), maar toch hebben ze het diepe gevoel dat een rechtse president eigenlijk iets onoirbaars is. De macht hoort hén eigenlijk toe, voor hen is Sarkozy een soort usurpator. Die moet dan maar met vieze insinuaties kapot gemaakt worden. |
http://www.youtube.com/watch?v=6icNu70hx9o
Nog zo een voorbeeld,dat filmpje gebruiken ze in Nederland ook veel hoor.. |
Citaat:
Natuurlijk kan het zijn dat beiden "stille alcoholiekers" zijn, maar dan zou het me ten zeerste verwonderen dat ze samen op zo'n belangrijke meeting even onder mekaar gaan doorzakken. |
Ik ben blij dat ik niet alleen met mijn mening sta...
|
't Zal wel weer het nieuwste complotverhaal van jaloers en slechtverliezend links zijn...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be