Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Sarkozy met een stuk in zijn kloten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91122)

carlgustaaf 11 juni 2007 22:51

Sarkozy met een stuk in zijn kloten

neem eens een kijkje op Google: intikken "sarkozy G8 ivre", en je krijgt een stortvloed van artikels, en video's van onze Franco- Hongaarse tuinkabouter, die na een onderhoud met president Poutin flink beschonken , en veel te laat, op zijn persconferentie verscheen.:lol:
Sarkozy laat ons hier een kantje van zijn Slavische inborst zien: een ongemodereerde smaak voor Vodka:-) Hij zou er bijna menselijk van worden...

C2C 11 juni 2007 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2722870)
neem eens een kijkje op Google: intikken "sarkozy G8 ivre", en je krijgt een stortvloed van artikels, en video's van onze Franco- Hongaarse tuinkabouter, die na een onderhoud met president Poutin flink beschonken , en veel te laat, op zijn persconferentie verscheen.:lol:
Sarkozy laat ons hier een kantje van zijn Slavische inborst zien: een ongemodereerde smaak voor Vodka:-) Hij zou er bijna menselijk van worden...

En dat moet Europa dan beschermen tegen dronken Russen met kernkoppen.

Dat komt niet goed hé.

manta 11 juni 2007 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2722882)
En dat moet Europa dan beschermen van dronken Russen met kernkoppen.

Dat komt niet goed.

Die hoop oud ijzer waar moslimterroristen al lang de kernkoppen hebben uitgepikt ???

carlgustaaf 11 juni 2007 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2722904)
Die hoop oud ijzer waar moslimterroristen al lang de kernkoppen hebben uitgepikt ???

Er zullen er nog wel een paar staan in Rusland, nog genoeg om de hele planeet te doen ontploffen, vrees ik.En de Fransen hebben er ook een flink pak staan, van die kernbommen...En die presidenten zuipen dan dat de stukken eraf vliegen, zoals een paar zatlappen na een voetbalmatch... Onze veiligheid hangt van zulke mensen af...

Jazeker 11 juni 2007 23:38

http://www.youtube.com/watch?v=Wd44XTlUQjQ

Ook net de link doorgekregen. Naar het schijnt drinkt de brave man zo goed als nooit. Maar op de G8 top bij een gesprek met Putin kreeg hij een glaasje wodka voorgeschoteld. Hij had dat beter geweigerd, maar ja, het kan zijn dat het glas water dat erop volgt dan polonium bevat. Enfin, het gevolg is er naar, maar ik vond dat Daerden het wel bonter heeft gemaakt.

_Yahya_ 12 juni 2007 02:04

hahahah :) :D
eerste keer naar de paleis in Parijs, krijgt hij een cadeauuuuutje

http://www.youtube.com/watch?v=6YzT3rgJD2Q

carlgustaaf 12 juni 2007 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2722995)

Ook net de link doorgekregen. Naar het schijnt drinkt de brave man zo goed als nooit. Maar op de G8 top bij een gesprek met Putin kreeg hij een glaasje wodka voorgeschoteld. Hij had dat beter geweigerd, maar ja, het kan zijn dat het glas water dat erop volgt dan polonium bevat. Enfin, het gevolg is er naar, maar ik vond dat Daerden het wel bonter heeft gemaakt.

ver van mij het idee iemand te brandmerken omdat hij een glaasje op heeft, maar van een President kan men toch wel wat meer fatsoen verwachten, vooral als hij overal rondbazuind dat hij nooit drinkt.Zelfs geen wijn!En dat in een land als Frankrijk.Maar vodka drinken met de Russische diktator, da's wel goed...De bijna failliete Franse wijnboeren zullen het op prijs stellen...Wie weet is het wel zo een ex-zatlap zoals Bush, alhoewel, nu lees ik daar net dat Bush terug aan de fles zou zitten...Voor mensen met zoveel macht in handen vind ik dat toch verontrustwekkend.Ik mag geen auto rijden als ik een paar pinten op heb, en terecht.Maar zij mogen in dronken toestand een WERELDMACHT besturen...

carlgustaaf 12 juni 2007 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 2723151)
hahahah :) :D
eerste keer naar de paleis in Parijs, krijgt hij een cadeauuuuutje

http://www.youtube.com/watch?v=6YzT3rgJD2Q

ze hadden beter met een pak beesten-ingewanden naar zijn kop gezwierd:twisted:

exodus 12 juni 2007 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2723312)
ver van mij het idee iemand te brandmerken omdat hij een glaasje op heeft, maar van een President kan men toch wel wat meer fatsoen verwachten, vooral als hij overal rondbazuind dat hij nooit drinkt.Zelfs geen wijn!En dat in een land als Frankrijk.Maar vodka drinken met de Russische diktator, da's wel goed...De bijna failliete Franse wijnboeren zullen het op prijs stellen...Wie weet is het wel zo een ex-zatlap zoals Bush, alhoewel, nu lees ik daar net dat Bush terug aan de fles zou zitten...Voor mensen met zoveel macht in handen vind ik dat toch verontrustwekkend.Ik mag geen auto rijden als ik een paar pinten op heb, en terecht.Maar zij mogen in dronken toestand een WERELDMACHT besturen...

Zij hebben niet de macht inhanden, het zijn de mensen achter de schermen die de macht in handen en en het beleid bepalen. In dat opzicht kan het niet zoveel kwaad dat ze zuipen. Wat veel erger is is dat steeds dezelfde mensen achter de schermen het beleid bepalen, de verborgen elite die al decennia aan het hoofd staat en via verkiezingen het volk de illusie laat in een democratie te leven. Presidenten zijn slechts public relations managers die het volk de illusie dat zij de ware macht hebben.

carlgustaaf 12 juni 2007 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 2723360)
Zij hebben niet de macht inhanden, het zijn de mensen achter de schermen die de macht in handen en en het beleid bepalen. In dat opzicht kan het niet zoveel kwaad dat ze zuipen. Wat veel erger is is dat steeds dezelfde mensen achter de schermen het beleid bepalen, de verborgen elite die al decennia aan het hoofd staat en via verkiezingen het volk de illusie laat in een democratie te leven. Presidenten zijn slechts public relations managers die het volk de illusie dat zij de ware macht hebben.

die achter de schermen zullen ook wel zuipen, en nog andere drugs gebruiken...:-(

Chipie 12 juni 2007 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2723406)
die achter de schermen zullen ook wel zuipen, en nog andere drugs gebruiken...:-(

Reptielen zuipen en drugs gebruiken?

Kan zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen, buiten enkele kiekens zonder kop?

Griffin 12 juni 2007 10:03

Hij dacht zeker dat Poetin hem een glaasje water aanboodt? Dat zo'n dictator mag deelnemen aan de G7 is gewoon onbegrijpelijk. Tijd dat we onze afhankelijkheid van olie voor eens en voor altijd van ons afwerpen.

illwill 12 juni 2007 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2722882)
En dat moet Europa dan beschermen tegen dronken Russen met kernkoppen.

Dat komt niet goed hé.

Kvind het zelf niet kunnen dat hij op zulke top zat rondloopt, langs de andere kant heb ik er niets op tegen dat dergelijke mensen ook eens zat zijn. Waarom zou dat niet mogen?

Volksstormer 12 juni 2007 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2722870)

Is Sarkozy een politiek marketingproduct of een politieke marketeer? Ik begin steeds meer het eerste te denken...

Geen gevaar tot nu toe: met de "goede" entourage en wat hulp van hogerhand en overzee zal hij wel in het zadel blijven (net zoals Jeltsin) en de "goede" belangen van zijn meesters verdedigen.

_Yahya_ 12 juni 2007 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2723347)
ze hadden beter met een pak beesten-ingewanden naar zijn kop gezwierd:twisted:

hahhaha
denk jij echt dat hij dat verdient? :-P

carlgustaaf 12 juni 2007 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2723668)
Kvind het zelf niet kunnen dat hij op zulke top zat rondloopt, langs de andere kant heb ik er niets op tegen dat dergelijke mensen ook eens zat zijn. Waarom zou dat niet mogen?

iedereen heeft het recht om zich zat te drinken, maar liefst niet op zijn werk.En we kunnen toch aannemen dat de G8 tot die mannen hun werk behoort...

carlgustaaf 12 juni 2007 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 2724690)
hahhaha
denk jij echt dat hij dat verdient? :-P

Het zou hem goed doen vind ik...Hij is veel te pretentieus...

Raven 12 juni 2007 20:51

prachtig, het geeft meteen een menselijker trekje aan Sarkozy.

praha 12 juni 2007 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2723508)
Reptielen zuipen en drugs gebruiken?

Kan zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen, buiten enkele kiekens zonder kop?

natuurlijke datte... dat is immers de enigste remedie tegen een spontane detransformatie

ps. dat woord bestaat dus niet

praha 12 juni 2007 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2724856)
iedereen heeft het recht om zich zat te drinken, maar liefst niet op zijn werk.En we kunnen toch aannemen dat de G8 tot die mannen hun werk behoort...

aaah ?
ik dacht dat een soort gezelschapsspelletje betrof om verveling wat te verdrijven

Den Duisteren Duikboot 12 juni 2007 21:06

Echt wel beschamend voor Frankrijk... Als je dan zo ver heen bent, zeg dan tenminste die persconferentie af in plaats van daar als een dementerende in de microfoon te staan wauwelen.

praha 12 juni 2007 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 2725429)
Echt wel beschamend voor Frankrijk... Als je dan zo ver heen bent, zeg dan tenminste die persconferentie af in plaats van daar als een dementerende in de microfoon te staan wauwelen.

misschien was het als hulde bedoeld aan zijn kiespubliek... 'k zal 't is aan C2C vragen ;-)

Uh-Huh 12 juni 2007 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 2725429)

²

filosoof 12 juni 2007 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2722995)

Dat wel, maar die heeft geen kernraketten staan, bij mijn weten en alleen beslist die ook niet al te veel: 't verschil tussen Belgisch minister en een president:lol:

carlgustaaf 12 juni 2007 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 2725468)
misschien was het als hulde bedoeld aan zijn kiespubliek... 'k zal 't is aan C2C vragen ;-)

als hulde aan zijn kiezers? Dan had hij wijn en pastis moeten zuipen, géén vodka!

Volksstormer 13 juni 2007 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2725896)
als hulde aan zijn kiezers? Dan had hij wijn en pastis moeten zuipen, géén vodka!

Israeli wine commercial

Deze wijn?

Jazeker 13 juni 2007 00:47

Het rare aan de zaak is een beetje het feit dat zowel Sarkozy als Putin bekend staan als quasi geheelonthouders. In dat licht is het wat vreemd wat er gebeurd is. Misschien wil Putin een yeltsinisering van de westerse politiek doorvoeren? Het kwam hem jaren terug goed uit. :D

C2C 13 juni 2007 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2723668)

Oh maar ik bedoelde dat maar ironisch hoor.

Dictators en machtsmensen onder elkaar zijn altijd obsceen, vloekende, zuipende, hoerenlopende varkens, dat is bekend.

Vooral een man als Sarkozy, die zo geniet van zijn perverse greep op de Franse bevolking (die hij won door een discours over waarden, maar wel tegelijk het grootste varken van alle zijnd), mag gerust met een machtsmens als Putin samen zat worden. Niks op tegen.

Ik vind alleen dat er geen kleine jongentjes mogen verkracht worden op zo'n feestjes. De Christelijke conservatieve Republikeinen houden dikwijls zo'n pedofiele orgietjes. Dat is er bij mij over.

Jazeker 13 juni 2007 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2726062)
Ik vind alleen dat er geen kleine jongentjes mogen verkracht worden op zo'n feestjes. De Christelijke conservatieve Republikeinen houden dikwijls zo'n pedofiele orgietjes. Dat is er bij mij over.

Dat is er voor mij ook over hoor.

En daarom vraag ik jou om een goede bron voor zulks wild gerucht dat zelfs een Britse tabloid niet zou publiceren.

Je zakt dieper en dieper...

d24e 13 juni 2007 01:41

Citaat:

Ook naar Southpark gekeken? Dat was schitterende aflevering. :lol:

illwill 13 juni 2007 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2724856)

Zoals ik al zei...niet op plaatsen en momenten als deze top...

illwill 13 juni 2007 08:58

Citaat:

Oh maar ik bedoelde dat maar ironisch hoor.

Dictators en machtsmensen onder elkaar zijn altijd obsceen, vloekende, zuipende, hoerenlopende varkens, dat is bekend.

Vooral een man als Sarkozy, die zo geniet van zijn perverse greep op de Franse bevolking (die hij won door een discours over waarden, maar wel tegelijk het grootste varken van alle zijnd), mag gerust met een machtsmens als Putin samen zat worden. Niks op tegen.

En wat is je punt nu eigenlijk? Dat Sarkozy kleine jongetjes verkracht?

kenzo 13 juni 2007 10:31

is het zeker dat hij dronken was?

Mij lijkt het gewoon dat hij idd te laat was voor de persconferentie en zich enorm gehaast heeft... Hij is nl buiten adem ook en misschien daarom even van de kaart...

alé, het lijkt gewoon gemakkelijk om te zeggen dat hij zat was

illwill 13 juni 2007 10:35

Who cares, sommigen vinden dat men dictators moet laten doen...waarom iemand geen pintje laten drinken dan?

Kortaf 13 juni 2007 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenzo (Bericht 2726527)

Mij lijkt het gewoon dat hij idd te laat was voor de persconferentie en zich enorm gehaast heeft... Hij is nl buiten adem ook en misschien daarom even van de kaart...

Links aan het werk.

De PS is totaal verpletterd door de Franse burgers (ze houden nog enkele tientallen zetels over in het parlement), maar toch hebben ze het diepe gevoel dat een rechtse president eigenlijk iets onoirbaars is. De macht hoort hén eigenlijk toe, voor hen is Sarkozy een soort usurpator.

Die moet dan maar met vieze insinuaties kapot gemaakt worden.

duveltje382 13 juni 2007 10:46

http://www.youtube.com/watch?v=6icNu70hx9o

Nog zo een voorbeeld,dat filmpje gebruiken ze in Nederland ook veel hoor..

circe 13 juni 2007 10:49

Citaat:

In tegenstelling tot Jetsin is van Poetin geweten dat hij geen druppel alcohol aanraakt. Ook van Sarko wordt verteld dat hij zelfs geen glas Bordeaux drinkt.
Natuurlijk kan het zijn dat beiden "stille alcoholiekers" zijn, maar dan zou het me ten zeerste verwonderen dat ze samen op zo'n belangrijke meeting even onder mekaar gaan doorzakken.

kenzo 13 juni 2007 17:50

Ik ben blij dat ik niet alleen met mijn mening sta...

Lof der Zotheid 13 juni 2007 21:11

't Zal wel weer het nieuwste complotverhaal van jaloers en slechtverliezend links zijn...

carlgustaaf 13 juni 2007 22:42

Citaat:

je hebt gelijk...Wij nemen maar klakkeloos aan dat hij gedronken had, alhoewel er honderden andere drugs voorhanden zijn...Mischien had hij enkel een flinke joint gerookt met Poetin:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be