Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Krapuul "jongeren" slaan weer toe ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93006)

Patje48 4 augustus 2007 23:23

Krapuul "jongeren" slaan weer toe !

Man in Doornik neergestoken omdat hij jongeren 'boos aankeek'

DOORNIK - In Doornik is een veertiger zaterdagochtend rond 07.15 uur neergestoken omdat hij twee jongeren boos had aangekeken. De man verkeerde in levensgevaar. De twee verdachten zijn opgepakt. Dat meldt het parket van Doornik.
Toen de 45-jarige man zaterdagochtend twee jongeren kruiste en hen 'boos aankeek', haalde één van de twee een mes boven en stak hij het slachtoffer neer. De man werd opgenomen in het ziekenhuis en verkeerde in levensgevaar.

Hij is er zaterdagochtend geopereerd. De twee verdachten, twee jongeren uit Doornik, werden kort nadien opgepakt. Ze zullen zaterdag of zondag verhoord worden door de onderzoeksrechter. De jongen die de messteek heeft toegebracht, is geboren in 1980, de tweede verdachte is geboren in 1988.
mcu (belga)

Bolsjewiek 4 augustus 2007 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patje48 (Bericht 2831102)
Man in Doornik neergestoken omdat hij jongeren 'boos aankeek'

DOORNIK - In Doornik is een veertiger zaterdagochtend rond 07.15 uur neergestoken omdat hij twee jongeren boos had aangekeken. De man verkeerde in levensgevaar. De twee verdachten zijn opgepakt. Dat meldt het parket van Doornik.
Toen de 45-jarige man zaterdagochtend twee jongeren kruiste en hen 'boos aankeek', haalde één van de twee een mes boven en stak hij het slachtoffer neer. De man werd opgenomen in het ziekenhuis en verkeerde in levensgevaar.

Hij is er zaterdagochtend geopereerd. De twee verdachten, twee jongeren uit Doornik, werden kort nadien opgepakt. Ze zullen zaterdag of zondag verhoord worden door de onderzoeksrechter. De jongen die de messteek heeft toegebracht, is geboren in 1980, de tweede verdachte is geboren in 1988.
mcu (belga)

Wat doet dit bij Vreemdelingenbeleid?
Zijn het vreemdelingen?

carlgustaaf 5 augustus 2007 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 2831115)
Zijn het vreemdelingen?

gewoonlijk wel als men "jongeren" schrijft...Als het blanken zijn, Vlamingen, dan staat het er in het vet bij...Maar waarom die vraag jong? Gij weet dat even goed als iedereen ?!

Savatage 5 augustus 2007 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 2831115)
Zijn het vreemdelingen?

Uiteraard zijn het vreemdelingen. Er staat immers "jongeren" vermeld in het beginartikel, wat je binnen onze politiek correcte media mag vertalen door (noord-afrikaanse) buitenlanders.
Als het autochtonen waren geweest, dan stond dat woord er wel bijvermeld.

Khalid 5 augustus 2007 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2831220)
gewoonlijk wel als men "jongeren" schrijft...Als het blanken zijn, Vlamingen, dan staat het er in het vet bij...Maar waarom die vraag jong? Gij weet dat even goed als iedereen ?!

8O de media gebruikt codetalen

jongeren = noord-afrikanen
zwart piet = zwart afrika
sinterklaas = turken
kerstman = polen

o vlamingen wees op jullie hoede. Ze proberen jullie(ons) te misleiden. Die verdomde politici :roll:

Savatage 5 augustus 2007 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khalid (Bericht 2831276)

Hierbij stopt het grotendeels hoor, qua codegebruik. Je denkt toch niet dat die man in Doornik is neergestoken door autochtonen?

Khalid 5 augustus 2007 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2831284)
Hierbij stopt het grotendeels hoor, qua codegebruik. Je denkt toch niet dat die man in Doornik is neergestoken door autochtonen?

Sorry maar ik ga die individuen niet in een groep stoppen. Het idee opwekken dat zij allemaal criminelen zijn zal de criminaliteit heus niet doen tegenhouden.

filosoof 5 augustus 2007 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khalid (Bericht 2831298)
Sorry maar ik ga die individuen niet in een groep stoppen. Het idee opwekken dat zij allemaal criminelen zijn zal de criminaliteit heus niet doen tegenhouden.

Inderdaad, het Vlaemsch Simplistisch Verbond, afdeling politics.be gaat er van uit dat indien ze de daders niet kennen het wel *** zullen geweest zijn...

Savatage 5 augustus 2007 01:09

Citaat:

Ze onder een andere noemer plaatsen nog veel minder.

filosoof 5 augustus 2007 02:01

Krapuul "jongeren" slaan weer toe !

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2831357)

En zonder verdere informatie redeneren volgens 't-zullen-wel**geweest-zijn-principe, dat helpt dus wél, volgens jou?:-o

Gargamel 5 augustus 2007 06:02

Twee jongeren,ene van 27 en andere van 19 jaar.
Die onder de 18 zijn dan vanaf nu ukjes zeker.

Holala,maar als het gaat over één van de onzen,die verkracht word,is het plots een provocerende VROUW van 18 jaar.

bob. 5 augustus 2007 06:32

27 jaar kan je nu niet bepaald onder de noemer van jongere zetten nietwaar.

Hoedanook , het feit dat ze jongeren werden genoemd , en niet zoals gebruikelijk bij autochtone incidenten met hun voornamen en initialen , plus het feit dat ze een mes droegen, plus het feit dat ze gewoonweg agressief werden na aangekeken te zijn wijst toch zéééééééér sterk in de richting van ,.........jawel hoor, " kutmarokkantjes" !!

Maar ssssssssssssssssssssssst , wij mogen niet stigmatiseren, zij wel steken natuurlijk.

system 5 augustus 2007 09:13

Citaat:

sinterklaas = turken
kerstman = polen

o vlamingen wees op jullie hoede. Ze proberen jullie(ons) te misleiden. Die verdomde politici :roll:

En VB= (zelf in te vullen)

circe 5 augustus 2007 09:48

Diene mens "lokte hen uit"!

system 5 augustus 2007 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2831607)

satiper 5 augustus 2007 10:15

Citaat:

Voortgaand op de beschrijving van de feiten, zal een meerderheid vd belgen vermoeden dat het over mensen van allochtone origine gaat.
Het is natuurlijk niet onmogelijk dat autochtone Belgen dit soort van misdrijven begaan.
Het komt statistisch gewoon veel minder voor vermoed ik.
De reden dat er dus steeds naar een bepaalde richting gekeken wordt bij het horen van dit soort van nieuws is gewoon een gevolg van gewenning.

Daarom is natuurlijk niet iedereen in de groep schuldig.
Maar een minderheid (die toch ook weer niet zo klein is lijkt me) bezorgd de groep idd een slechte naam.
Tijd mss dat de groep eens haar eigen stal opkuist?

carlgustaaf 5 augustus 2007 11:26

Citaat:

sinterklaas = turken
kerstman = polen

"jongeren" is inderdaad een code-woord voor "allochtonen". Want als ge arabier of neger schrijft ben je zogezegd racistisch bezig, zelfs als je gewoon de waarheid vertelt...Dat is één van de rariteiten in het land, die zouden moeten veranderd worden.Het beest zou bij zijn naam genoemd moeten worden vind ik...Wat is daar nu slecht aan?

carlgustaaf 5 augustus 2007 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 2831489)
Twee jongeren,ene van 27 en andere van 19 jaar.
Die onder de 18 zijn dan vanaf nu ukjes zeker.

Holala,maar als het gaat over één van de onzen,die verkracht word,is het plots een provocerende VROUW van 18 jaar.

die blijven eeuwig jong die gasten.Das van niks te doen, dat conserveert.Die kunnen niet verslijten.Voorbeeld: "een jongere van 45 jaar betrapt bij een roofoverval":lol:

carlgustaaf 5 augustus 2007 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2831607)

Smeerlap zeg! Durft zo maar voorbij die "jongeren" te stappen zonder zijn ogen neer te slaan! Dat verdient op z'n minst een flinke messteek!

carlgustaaf 5 augustus 2007 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 2831352)
Inderdaad, het Vlaemsch Simplistisch Verbond, afdeling politics.be gaat er van uit dat indien ze de daders niet kennen het wel *** zullen geweest zijn...

wat ik nu echt spijtig vind, elke keer dat ik zo iets lees, is dat het niet zo een onnozele "verdraagzame" was die daar voorbijkwam en neergestoken/geslagen/geschoten werd voor niks...

filosoof 5 augustus 2007 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2831840)
wat ik nu echt spijtig vind, elke keer dat ik zo iets lees, is dat het niet zo een onnozele "verdraagzame" was die daar voorbijkwam en neergestoken/geslagen/geschoten werd voor niks...

die lokken geen ruzies uit

Kim 5 augustus 2007 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 2831847)

Tiens... sinds wanneer is "kijken" ruzie uitlokken?

Hij keek "boos". Wat moet je daar onder verstaan? Ik loop ook niet altijd met een glimlach rond op straat, wil dat dan zeggen dat ik ruzie uitlok?

carlgustaaf 5 augustus 2007 15:05

Citaat:

nee, dat zijn heiligen:-) Die kruipen op handen en voeten door de straat, om zeker niet als "ruzie zoekend " beschouwd te worden...

carlgustaaf 5 augustus 2007 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2832331)

Hij keek "boos". Wat moet je daar onder verstaan? Ik loop ook niet altijd met een glimlach rond op straat, wil dat dan zeggen dat ik ruzie uitlok?

ja, stel je voor: je bent op weg naar de tandarts, door de hevige pijn aan je ontstoken kies trek je een kwaad gezicht, en twee van die hufters nemen dat voor hun rekening, en trappen of steken je overhoop...

carlgustaaf 5 augustus 2007 15:09

Citaat:

ge zou nog eens verbaasd kunnen opkijken de dag dat ze jou onder handen nemen, zo een bende schurken:-) Wat zou ik dan lachen zeg!:lol:

andev 5 augustus 2007 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2831569)
En VB= (zelf in te vullen)

Vrije Burgers die nog een eigen mening durven hebben?

Herr Oberst 5 augustus 2007 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2832331)

Dat is filosofie, hé. Daar begrijpen gewone mensen zoals u en ik niets van.

deryz 5 augustus 2007 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 2831352)

is meestal zo, iets anders beweren is onzin :-P

hermanvk 5 augustus 2007 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2831357)

Integendeel, dat verergert de hele zaak nog.
Zodat -zoals zovele mensen nu al- jongeren automatisch linken aan noord-afrikaanse, islam krapuul.

In plaats van gewoon de waarheid te vertellen... maar ja, dan kunnen mensen misschien beginnen een rekening te maken en echt merken, dat er met de meeste moslims niet is samen te leven, vermits dat gewoon in hun leer staat en er van jongsaf aan wordt ingeprent:
'ongelovigen' moeten gedood worden, en zijn ondergeschikt aan ons de 'ware gelovigen'.

Maar ja: wat baten kaars en bril, als den uil niet zien en wil.

Scarabaeida 5 augustus 2007 19:00

Het zijn hoogstwaarschijnlijk toch allochtonen. Reden: een "jongere" is geboren in 1980. Zo jong vind ik 27 jaar nochtans niet.

Citaat:

Ja, want iemand neersteken is "normaal" gedrag.

Dus wat jij zegt is dat allochtonen licht ontvlambare wezens zijn, zoals gorilla's of andere wilde dieren. Ze zijn niet in staat "beschaving" te bereiken en daarom moeten ze niet verantwoordelijk gesteld worden voor hun daden. Dieren hebben immers niet het geweten dat mensen hebben.
Daarmee ga ik dus niet akkoord, natuurlijk. Ongeacht huidskleur is menselijk gedrag grotendeels onder controle door de dader zelf. Onverdraagzaam gedrag door éénder welk individu minimaliseer ik nergens, of ik streef daar toch alvast naar.

Savatage 5 augustus 2007 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk (Bericht 2833073)
In plaats van gewoon de waarheid te vertellen...

Net alsof de gemiddelde persoon dit gemasker niet doorziet. De pers moet toch ook doorhebben dat hun eigen geloofwaardigheid eronder lijdt.

koewachtenaar 5 augustus 2007 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2832375)
ja, stel je voor: je bent op weg naar de tandarts, door de hevige pijn aan je ontstoken kies trek je een kwaad gezicht, en twee van die hufters nemen dat voor hun rekening, en trappen of steken je overhoop...

Kan me de titel al voorstellen.Allochtonen aangeklaagd omdat ze autochtoon wilden helpen met kiespijn.

Bolsjewiek 5 augustus 2007 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2831284)

Ah nee, autochtonen zij altijd heel brave kereltjes:roll: :roll: :lol: :lol: .

Bolsjewiek 5 augustus 2007 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bob. (Bericht 2831492)
27 jaar kan je nu niet bepaald onder de noemer van jongere zetten nietwaar.

Hoedanook , het feit dat ze jongeren werden genoemd , en niet zoals gebruikelijk bij autochtone incidenten met hun voornamen en initialen , plus het feit dat ze een mes droegen, plus het feit dat ze gewoonweg agressief werden na aangekeken te zijn wijst toch zéééééééér sterk in de richting van ,.........jawel hoor, " kutmarokkantjes" !!

Maar ssssssssssssssssssssssst , wij mogen niet stigmatiseren, zij wel steken natuurlijk.

Handig, zo zonder meer dingen aanemen over de afkomst van een moordenaar.
Bij Joe van Holsbeek hebben we gezien wat dat geeft.

Bolsjewiek 5 augustus 2007 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 2832459)
Vrije Burgers die nog een eigen mening durven hebben?

Nieuwe propaganda omdat het nu eenmaal verboden is om "moslims buiten" te schrijven op hun affiches.

Kim 5 augustus 2007 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 2833455)
Handig, zo zonder meer dingen aanemen over de afkomst van een moordenaar.
Bij Joe van Holsbeek hebben we gezien wat dat geeft.

Kan jij dan uitleggen waarom men in dit geval weer spreekt over "jongeren" en men niet spreekt over K.Van Rompuy (bv.).

Minderjarigheid kan al niet meer ingeroepen worden voor de persoon van 1980.

Bolsjewiek 5 augustus 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk (Bericht 2833073)
Integendeel, dat verergert de hele zaak nog.
Zodat -zoals zovele mensen nu al- jongeren automatisch linken aan noord-afrikaanse, islam krapuul.

In plaats van gewoon de waarheid te vertellen... maar ja, dan kunnen mensen misschien beginnen een rekening te maken en echt merken, dat er met de meeste moslims niet is samen te leven, vermits dat gewoon in hun leer staat en er van jongsaf aan wordt ingeprent:
'ongelovigen' moeten gedood worden, en zijn ondergeschikt aan ons de 'ware gelovigen'.

Maar ja: wat baten kaars en bril, als den uil niet zien en wil.

In de Koran staat nichtans dat de moslims de christenen en joden moeten leren dat iedereen voor Allah gelijk is, omdat de joden en christenen beweerden Gods uitverkoren volk te zijn.

Bolsjewiek 5 augustus 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2833471)
Kan jij dan uitleggen waarom men in dit geval weer spreekt over "jongeren" en er niet staat K.Van Rompuy (bv.).

Minderjarigheid kan al niet meer ingeroepen worden voor de persoon van 1980.

Fouten in het schrijven van een artikel is doorgaans de schuld van de journalist, niet van mij;-) .

Kim 5 augustus 2007 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 2833474)
Fouten in het schrijven van een artikel is doorgaans de schuld van de journalist, niet van mij;-) .

"Fouten"... tiens, toch raar dat die fout dan in meerdere kranten voorkomt, niet?

deryz 5 augustus 2007 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 2833472)
In de Koran staat nichtans dat de moslims de christenen en joden moeten leren dat iedereen voor Allah gelijk is, omdat de joden en christenen beweerden Gods uitverkoren volk te zijn.

je moet natuurlijk het lef maar hebben om te zeggen dat de koran verkondigt dat iedereen gelijk is, bullshit: bij de moslims is een vrouw bijna niets waard en dan maar kappen op "extreemrechts", wat een hypocrisie:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be