![]() |
Video van onthoofding op internet
Zondag verscheen een video op verschillende extreem-rechtse russische sites, waarop neonazis te zien zijn die twee jongeren vermoorden en één ervan onthoofden..
http://www.iht.com/articles/2007/08/14/news/execute.php de video zelf: http://www.flurl.com/item/Video_Exec...estan_u_270205 |
:|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Totaal verwerpelijk!
|
:| :| :|.
Voor de mensen die de video nog niet hebben gezien: Hou het zo. |
ok. ik moet zo'n goorlapperij echt niet zien.
|
Serieuze vijs los bij die mannen.
|
Serieuze vijs los ook bij iedereen die dat bekijkt.
|
Ik zie geen neo-nazies op die film...
Enkel een nazi-vlag en de 2 slachtoffers. Lijkt me eerder een actie van ziekte lefties zoals de moord op Pim Fortuyn. |
Citaat:
Men zou niet willen dan men zien hoe An Arkos uit z'n nek aan't lullen is. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zalig filmpje. De immigratnen in Rusland kunnen niet langer volhouden dat ze daar zijn om het onrecht in eigen land te ontvluchten.
|
Citaat:
Alles gewoon doen behalve het onder ogen zien. :roll: |
Citaat:
Waarom staat zoiets eigenlijk niet in de kranten hier? |
Citaat:
|
Citaat:
Ps: u staat vanaf vandaag in mijn visueel collectie lijst der genegeerden...!!! :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ge zie wat er gebeurd als de maatschappij te links word dan beginnen sommigen nog teminste nog normen en waarden te kennen en dan doen ze dit zij kunnen ni verantwoordelijk geacht worden voor hun daden!!
|
Gaat hand in hand met islam, de geschiedenis hehaalt zich.
Gelukkig hebben ze bij ons het OCMW |
Citaat:
|
prefereer dan toch de franse guillotine die hier nog niet zo lang geleden in het Westen gebruikt werd...
|
Citaat:
|
Net gezien.
Twee keer. Wel met geluid af. Doet me denken aan die ene film met die kajakkers ergens in Amerika. Daar zat ook zo'n zieke scène in waar die ene dikke werd "gepakt". Zieke mensen. Maar die jongens, die bleven bij dat alles zo apathisch ????? |
Au...
Krijg er een beetje een O my god they killed Kenny gevoel bij. Gelukkig voor de geëxecuteerde dat die prutser nog vrij snel de bloedbaan en de luchtpijp doorhad... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook gekreun en het geluid van dat mes. Die muziek ging nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
deze weliswaar verwerpelijke smeerlapperij is wat je meestal krijgt als je de diepste instincten en destructieve driften in de meeste mensen los laat jegens anderen die jarenlang "ontmenselijkt" zijn door efficiënte haatpropaganda en zondebok-aanwijzen gecombineerd met politiek instabiliteit en economische malaise; Vandaar dat ook diegenen die zo dapper vanuit hun pc'tje islamhaat ten behoeve van landpikkende zionisten prediken de grootste lafaards zijn. zij zijn uit op een gewapend conflict met gans de islamitische wereld, zijnde 20-25 % van de wereldbevolking, een confrontatie die we meer dan waarschijnlijk zouden verliezen, of in het allerbeste geval een pyrrusoverwiining zou zijn, terwijl de zionisten in de USA en Israel zich ten onze koste en bloede zouden versterken en verrijken... Dergelijke typetjes als een fundi-joods basieltje , wilders etc zal je nooit in de frontlinie van een gewapend conflict jegens de hen gehate groep zien, daar hebben ze immers de moed niet voor. Dat laten ze over aan de naïevelingen die zich makkelijk en onwetend laten manipuleren ten behoeve van de Zionstaat, zoals veel GI's in Irak nu ondervinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige wat ik zie op dat filmpje is de slachting van een mens. Dat stoort mij totaal niet. Absoluut geen probleem mee. De laffe wijze waarop het gebeurt is, vind ik echter wel verachtelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be