![]() |
Milquet = Di Rupo?
Vroeger was het altijd de PS en Di Rupo die halsstarrig NON zeiden.
Nu is het Milquet die NON zegt. Vinden jullie ook dat Milquet de nieuwe Di Rupo is? |
Alle Franstaligen riepen 'NON' in koor.
|
Citaat:
|
Reynders wilde ook geen staatshervorming tot 2009 en van uitstel komt afstel.
|
blijkbaar is ze ook doodsbang dat iedere toegeving haar stemmen zou kunnen kosten, stemmen die dan naar de PS zouden gaan.
Ze zou verdomme beter es denken aan de toekomst van dit land ipv aan haar stemmen! |
Citaat:
als dit betekent dat Vlaanderen zich eindelijk kan losrukken! |
Citaat:
|
Citaat:
zou ik Reynders of Louis Michel de enige aanvaardbare vinden, Milquet of Di Rupo, HELP, alhoewel :lol: , met 1 van deze 2 zal den Belgique nog rapper weg zijn! |
Citaat:
Dat de MR een alliantie aanging met de Vlamingenhaters van de FDF vind ik alleszins zéér bedenkelijk. |
Milquet moet wel non zeggen ze is zowat de enige partij in wallonie (naast de groenen) die vooruitging als ze dit electoraat wil houden zal ze non moeten blijven zeggen iets wat haar bij volgende verkiezingen volgens mij nog meer stemmen zal opleveren.
|
Citaat:
Welke volgende verkiezingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Louis Michel of Didier Reynders, zouden minder problemen opleveren denk ik. |
Milquet zingt een variante op een oud succesnummer: "Toute la jounée, je dis: non, non, non,..." Deze waalse Tatcher zingt zoals ze gebekt is: egoïstisch: alleen haar EIGEN stemmen tellen, letterlijk en figuurlijk.
|
Ze zingt: "Toute la jouRnée, je dis: non, non, non,..."
|
Citaat:
|
Citaat:
Reynders houdt de schijn van redelijkheid wat op, om de zwarte piet te kunnen doorschuiven naar Milquet. Ondertussen heeft hij zijn aartsvijand Leterme als formateur genekt en is (hoopt hij) hijzelf als nieuwe formateur aan zet. In werkelijkheid wil Reynders enkel hervormen wat hem het beste uitkomt. Met gematigdheid heeft dat weinig te maken. |
Citaat:
|
Dus, Milquet is de nieuwe vijand die alles verkeerd doet ? ofzo ?
|
Citaat:
"Je suis une poupé-hé-hée, qui fait non, non, no-ho-ho-hon, toute la journé-hé-hée, non, non, no-ho-ho-hon", maar 100% zeker ben ik toch ook niet. Wie kan ons hier uit helpen? |
Citaat:
|
Joëlle Milquet behoudt de gewone man (voorlopig nog) voor de ultraliberale plannetjes van VLD/MR & NVA.
Alleen beseft de Vlaamse gewone man dat blijkbaar niet en blijft die hardnekkig met zijn uitbuiters dwepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op Terzake vond ik het liedje wel toepasselijk op die Waalse slet van Dipedo.
|
De Vlaamse bevolking wil dat Leterme het been stijf houdt en de Waals bevolking wil dat Milquet het been stijf houdt. In wezen kun je beide politici weinig verwijten want ze doen gewoon wat hun kiezers eisen van hen. In het verleden was dit anders. Nu zitten we voor het eerste met 2 mensen die luisteren naar hun kiezers en men staat lijnrecht tegenover elkaar in alles.
Er valt daar dan ook maar 1 conclusie uit te trekken: "Het heeft geen zin meer om dit land nog langer bij elkaar te houden." |
Citaat:
|
Milquet=Di Rupo
Ik zou het cliché "Milquet= Di Rupo" anders willen stellen. Milquet is pion van Di Rupo. Inderdaad, zij moet er voor zorgen dat ongeacht de samen-
stelling van de nieuwe regering, er zoveel mogelijk van het PS-programma uitgevoerd wordt. Ofwel zit PS niet in de nieuwe regering en dan zal Milquet daar permanent de stoorzender in worden die met een vingerknip de nieuwe premier zal kunnnen doen vallen, ofwel zit PS wel in die nieuwe regering en knapt de PS zelf haar werkjes op. Milquet heeft het trouwens in een of ander intervieuw gezegd, Di Rupo is als een broer voor haar. Ik durf er voor wedden dat ze aan het einde van een onderhandelingsdag eerder verslag aan Di Rupo uitbrengt dan aan haar eigen achterban. Bij deze mogen we ook niet vergeten dat vooral aan Waalse zijde , er eigen- lijk geen onderscheid meer is tussen PS, CDH en Ecolo. Zij vormen één links blok. Uiteindelijk zullen we belanden in een Angelsaksisch model met 2 groepen, de linksen en de rechtsen zoals in Amerika en Engeland. Ik hoop dat Vlaanderen zo snel mogelijk inziet dat de rechtse krachten zich zo snel mogelijk moeten verenigen willen we voldoende tegenge- wicht kunnen bieden. Ik kijk hier vooral naar NVA, Lijst DeDecker en Vlaams Belang. |
Citaat:
|
De Vlamingen hebben enkel en alleen hun nieuwe Waalse zondebok gevonden. Vroeger was het Di Rupo, nu is het Milquet.
|
Pfffff, kunnen we niet een apart forum der gefrustreerden en simpelen maken?
Dan durven ze iets over mijn polls zeggen.
|
Citaat:
Allemaal flauwekul en oogverblinding |
Citaat:
|
Het zal het woordje zijn dat ze het liefst gebruikt hé :)
Ik zou er niet mee willen getrouwd zijn |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bon, ik zal maar zwijgen zeker. |
volgens de nieuwe echtscheidingsprocedure is het nog slechts zes maanden indien één van beide partijen de aanvraag indiende...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be