![]() |
de hereniging is een feit : Heineken op de Grote Markt ...
http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/d...5-18C57DA32F61}
lap, het gaat hard de laatste dagen ... de toenadering Nl VL lijkt niet meer te stoppen ! |
Alles wat je wil, maar ik zuip GEEN Heineken, das een breekpunt voor mij :lol:
|
Bweikes Heineken...heb het al eens op de Thallys gedronken...ben er nog niet goed van als ik er aan terugdenk...
|
Citaat:
|
Toch nog altijd beter dan Kronenbourg... een heel klein beetje...
|
Niets boven Primus!
en Heiniken:x |
bwa, ik drink altijd fleskes heineken als ik in halland op stap ben. Das gelijk primus, na de derde proeft ge niemeer dat da zo mottig smaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Primus, das zelmfs te slecht om aan de hollanders te geven en ik sta niet bekend als een hollandervriend. |
Van PALM blijfde kalm
Van Maes krijgde een blaes Van Primus nor't pishus Van Lamot gade kapot Mor van Kruger nog vruger |
dat ze die rommel maar uit Leuven houden aub
|
Citaat:
Allesins, beter dan cristal!! |
Citaat:
Zwijgt daarvan. Dat zoiets nog niet op de lijst van biologische wapens staat, snap ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En Lamot, bestaat dat nog?8O |
Citaat:
Die Cristal moeten ze aan de Amerikaner verkopen. Das goud waard. Bestaat er gewoon weg wel een beter marteltechniek dan iemand cristal geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog zo ene was Derby-pils. |
Citaat:
|
De beste Pils van Vlaanderen en omstreken:
![]() |
Citaat:
Degoutant... Het kan zijn dat je dat niet meer proeft na drie maar blijft dat je wel drie volle pinten afziet...8O thx but no thx... En den dag erna is ook mottig! |
Citaat:
Ja wadde! |
Citaat:
Da bier valt wel te zuipen (als je de voorgenoemden ziet...). Maar daarmee kom je den dag erna niet uit u bed hoor...:| Man wat heb ik eens koppijn gehad van da bier :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je trouwens genoeg water drinkt, merk je er nauwelijks iets van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NON-PROFIT Studentencafé ingericht door studenten van een bepaalde faculiteit of kringen. In de Blijde Inkomststraat heb je de fakbar Letteren. |
Citaat:
|
de enigste defitge pint is een JUPILER..
|
Citaat:
Jupiler-Fleske Stella-Boerke |
Stella über alles voor mij
|
Citaat:
Heineken is vies trouwens. Het is stoffig bier. Ik drink liever Grolsch of Brand. In België is bijna alles lekker. :lol: |
geen heineken vr mij, geef mij mr palm, leffe,orval, westmalle, duvel, enfin alles wa da bier van hier is
en 1 oostenrijks bierke : schladminger |
:roll: Jammer dat we de titel van de draad niet kunnen veranderen he...
|
Citaat:
dat is het net je moet er nog niet teveel van gedronken te hebben om dat mottig gevoel te hebben :? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be