![]() |
Groot gat gevonden in ons heelal.
Citaat:
NRAO Reuters ![]() Wat zou dit zijn, een onvolmaaktheid in de schepping, een "glitch in de matrix", een raakpunt met een andere dimensie, een vergevorderde beschaving die een 'onschuldig' zwart gat wou recreëren (ahem, CERN :twisted: ), gewoon niets? :-D Ik vind het persoonlijk wel een interessante vondst en ben benieuwd wat ervan gemaakt gaat worden. |
Een gat is leeg, dus "gebakken lucht" wellich?
Overgens wel goed dat je "ons heelal" noemde, want ik ga ervan uit dat er oneindig veel heelallen zijn! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En de wiskunde leert ons dat er dan teminste één heelal moet zijn die exact identiek is als die van ons. Wie weet is daar ook een melkweg, zon, Aarde en een politics.be en wordt er daar ook over grote lege gaten geforumd! |
Bizar zo'n zwart gat, de ene moment ben je hier iets aan het typen op het forum, het ander moment ben jezelf, samen met het hele zonnestelsel mischien aan flarden getrokken zonder je het zelf beseft of sta je mischien inderdaad gewoon in een ander heelal met compleet andere natuurwetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jongens... dat LDD is toch ook niet helemaal je dadde.... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet zeg dat ik niet zo thuis ben in anti-materie en donkere materie (ik ben zo meer iemand die "de holle bol rolt van een helling"-fysica doet:lol: ) maar wat is dat dan, zo een gat? Kan er licht doorheen?8O Wat ik me soms afvraag is : stel dat één of andere beschaving miljarden jaren geleden een foutje heeft gemaakt in een laboratorium waardoor een scheur ontstond die zich steeds verder verspreidt. En dat het hele universum uiteindelijk aan de snelheid van het licht er zal aan moeten geloven?:hm: :-o |
Citaat:
Citaat:
In een later stadium van het experiment of zo :twisted: of mischien is het gewoon een foutje van god :lol: |
Kom, Natalia is nu toch al een tijdje bekend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is waar ze al die afleveringen van Star Trek hebben opgenomen enzo...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen ruimte, dan ook geen tijd.
Kan Dronkoers daar eindelijk flink gasgeven! |
De troon van Allah eindelijk gevonden?
|
Citaat:
|
Citaat:
1 gedachte of voorstelling die iem. vervolgt => dwanggedachte, dwangvoorstelling |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Amaai, ge legt rare verbanden. ob·ses·sie (de ~ (v.), ~s) 1 gedachte of voorstelling die iem. vervolgt => dwanggedachte, dwangvoorstelling |
en als we nu eens een willekeurig voorwerp, bijvoorbeeld een effen grijze keukenstoel van bij ikea, door dat gat smijten?
welke mysterieuze kosmische krachten zouden wij daarmee opwekken? |
En waar was het? Tussen Bush zijn twee oren?
|
|
Mooi hè, statistiek.
|
Citaat:
|
Ah, toen ik daarstraks de wc doortrok en eens in de pot keek zag ik zo'n enorm zwart gat, en ik vroeg me af waar het allemaal naartoe ging.
Een miljard lichtjaar, da's wel een hele geruststelling, dan hoef ik 't ruimerke nog niet direct op te bellen. |
dit vond ik wel een mooie poging om een soort van verklaring te geven voor het fenomeen. Ff een schaamteloze appeltje-c/appeltje-V van een ander forum:
Citaat:
|
|
Citaat:
Dus ieder heelal kan of uitdijen of weer krimpen tot een big bang, afhankelijk van de totale massa van zo'n heelal. Vraag is alleen of oneindig ver of oneindig veel wel echt kan bestaan. Toch goed dat er wellicht een God bestaat! |
Citaat:
|
voor een goei zwart gat mag je mij altijd wakker maken maar zo'n enorme grote hoop niks vind ik maar, euh... niks
|
1 Bijlage(n)
:drinking:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verliefd of zo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be