![]() |
Ooit al gedacht aan emigreren naar het buitenland?
Heeft u ooit al gedacht aan emigreren naar het buitenland? Zo ja, naar waar :roll:
Of hebt u al geëmigreerd naar het buitenland? |
Citaat:
|
Ik heb al gedacht aan emigreren naar de USA (Florida) of de Cornish Riveira. (ligt aan de kust in het Zuid/Westen van Engeland waar er palmbomen groeien)
|
Citaat:
|
Waarom Zweden eigenlijk? : )
|
Citaat:
En dan specifiek Zweden omdat het een mooi land is, ze mooie vrouwen hebben en net zoals mij asociaal zijn. :-D |
Wat een kutpeiling, iedereen denkt daar bijna aan!
De vraag is wie gaat het doen?! Ikke zeker... Naar waar kan me niet zo heel veel schelen maar ik ga de wijde wereld intrekken liefst gecombineerd met werk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vreemdeling spreekt daar Zweeds ... das nieuws. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De taal (=Zweeds) lijkt mij dan toch een enorm struikelblok.
|
Citaat:
Ik ben een week naar Denemarken geweest 6 jaar geleden en ik weet nog altijd hoe ik een Deen vraag of hij homo is. :-D |
Mss kunnen we eens een top tien van landen lijstje maken met onze favoriete emigratie landen. Het mijne ziet er zo uit:
1)USA 2)JAPAN 3)ZUID-KOREA 4)DUBAY en andere oliemonarchen 5)MEXICO 6)AUSTRALIE 7)CANADA 8)NIEUW-ZEELAND 9)CHINA 10)VLAANDEREN |
Citaat:
geef mij nr 10, vlaanderen. is het goedkoopst ( zit er tenslotte al ) :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1) Vlaanderen
2) Zweden 3) Ijsland 4) Noorwegen 5) Denemarken 6) Finland 7) Zwitserland 8) Oostenrijk 9) Groenland 10) Duitsland |
Citaat:
|
Citaat:
ma nu ga ik stoppen met u te pesten, goed? |
Citaat:
|
Citaat:
volvo of saab? |
Ja ... Noorwegen ...
En eigenlijk waren we er toen bijna ... Stilaan bezig met de taal , gewoonten , werk , scholen en dergelijke ... We hadden zelfs al een prachtboerderij gevonden ... |
Citaat:
Vlaanderen is natuurlijk een mooi land om heen te gaan, al beschouw ik dat niet echt als emigreren, anders misschien iets Noordelijks, Scandinavië, IJsland, Canada, best mooie landen allemaal. Bij Groenland heb ik een wat minder duidelijk beeld, maar is vast cool. Afrika is een heel mooi continent, maar juist in van ene stukje in het Zuiden dat een economie draaiende houd kan je je afvragen of je daar als Nederlander wil zitten. Verder zou een Aziatische bestemming of misschien zelfs Zuid-Amerika nog kunnen, maar dat word toch al wel een grotere stap. Australië of Nieuw-Zeeland is ook wel grappig. Maar voorlopig ben ik hier ook wel tevreden. Ik zie wel hoe het loopt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oostenrijk komt zeker in aanmerking en duitsland ook. zwitserland iets minder, tenzij ik een riant fortuin zou bezitten. de andere landen ken ik eigenlijk niet genoeg om me erover uit spreken. landen die eventueel ook in aanmerking zouden komen zijn: Schotland, Canada en Frankrijk. |
Citaat:
Maar neen ,echtscheiding kwam ertussen ... Kleinigheidje :? ... |
Usa/canada/dubai/zwitserland/singapore
|
Citaat:
O, en ik wil graag naar een land waar ik dichterbij mooier kan kajakken dan hier, wat dat betreft is het Noorden waarschijnlijk ook al best een goede optie, alleen een beetje koud in de winter. |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind dat toch wel belangrijk voor de leefbaarheid van een stad. |
Noorwegen
Canada Usa (Alaska lijkt me wel leuk , maar toch eerst op vakantie gaan zien ;-) ) Spanje (binnenland toch) ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be