Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Wil je in de Radicale Vlaamse Republiek wonen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95712)

gm10 1 oktober 2007 20:49

Wil je in de Radicale Vlaamse Republiek wonen?

Mij lijkt het dat vele mensen passief Vlaams-gezind geworden zijn. Belgie is te problematisch geworden voor hen. Het leven is al ingewikkeld genoeg.

Maar, laat ons eerlijk zijn, de gangmakers van de Vlaamse Republiek zijn nu niet meteen de liefste jongens met het properste verleden of afkomst. Ik denk dat artikel 1 van de grondwet zou luiden "Amnestie voor iedereen".

Wil je leven in een Republiek Vlaanderen die gekneed wordt door de Vlaams-readicalen?

Rinus Flamingodio 1 oktober 2007 20:50

Ik immigreer nog liever naar Burundi.

baseballpolitieker 1 oktober 2007 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 2969303)
Mij lijkt het dat vele mensen passief Vlaams-gezind geworden zijn. Belgie is te problematisch geworden voor hen. Het leven is al ingewikkeld genoeg.

Maar, laat ons eerlijk zijn, de gangmakers van de Vlaamse Republiek zijn nu niet meteen de liefste jongens met het properste verleden of afkomst. Ik denk dat artikel 1 van de grondwet zou luiden "Amnestie voor iedereen".

Wil je leven in een Republiek Vlaanderen die gekneed wordt door de Vlaams-readicalen?

Nog eentje die een trauma heeft opgelopen van de laatste weken.8-)

duveltje382 1 oktober 2007 20:51

Ik ... Zonder dat stront peilingske :)

gm10 1 oktober 2007 20:52

lol
3 antwoorden in de eerste 30 seconden! dat moet een record zijn

baseballpolitieker 1 oktober 2007 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 2969315)
lol

Om nog maar eens aan te tonen hoe groot die VLAAMSE massa is!8-)

gm10 1 oktober 2007 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2969320)
Om nog maar eens aan te tonen hoe groot die VLAAMSE massa is!8-)

idd
en ze hebben nog geen enkele stem :rofl:

duveltje382 1 oktober 2007 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 2969315)
lol

Bravo,van 49 tot 51 is 30 sec ?

baseballpolitieker 1 oktober 2007 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 2969322)
idd
en ze hebben nog geen enkele stem :rofl:

Dat komt er van eh... En je moet je kiesdrempel van 5% van het forumpubliek halen om geldig te zijn dus kun je dat al vergeten! :rofl:

Rinus Flamingodio 1 oktober 2007 20:56

Ik kan niet eens stemmen anders was de meerderheid tegen Vlaanderen nog groter! :twisted:

baseballpolitieker 1 oktober 2007 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2969323)
Bravo,van 49 tot 51 is 30 sec ?

Ze zullen wel kunnen rekenen als VLAAMS opeens 51% haalt!:lol:

baseballpolitieker 1 oktober 2007 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinus Flamingodio (Bericht 2969331)
Ik kan niet eens stemmen anders was de meerderheid tegen Vlaanderen nog groter! :twisted:

Tegen de kiesdrempel bedoel je?:lol:

duveltje382 1 oktober 2007 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinus Flamingodio (Bericht 2969331)

Nie geloven in die nep peilingskes beste vriend ;)

baseballpolitieker 1 oktober 2007 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2969338)
Nie geloven in die nep peilingskes beste vriend ;)

89% voor een onafhankelijk Vlaanderen bij een peiling over duizenden mensen!:lol:

Animalman 1 oktober 2007 20:59

Niet tegen Vlaanderen op zich, wel tegen het radicale er in.

Maar ik zou er niet willen wonen al gaf men mij er geld bij.

duveltje382 1 oktober 2007 21:00

En de linkse rakkers maar stemmen,het lijkt wel een VRT peiling te zijn :lol:

Animalman 1 oktober 2007 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2969341)
89% voor een onafhankelijk Vlaanderen bij een peiling over duizenden mensen!:lol:

waar? op de site van het vlaams belang?

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animalman (Bericht 2969343)
Niet tegen Vlaanderen op zich, wel tegen het radicale er in.

Maar ik zou er niet willen wonen al gaf men mij er geld bij.

Ik denk niet dat de mensen het beseffen maar optie drie is dus wel TEGEN een evenwichtig België eh! Omdat Vlaanderen nog altijd een deel van België uitmaakt, 100% voor afsplitsing dus! :rofl:

Rinus Flamingodio 1 oktober 2007 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2969341)

Waar en door wie is die peiling uitgevoerd? Redelijk representatief zal die ook wel niet geweest zijn waarschijnlijk (ooit statistiek gehad?) :lol:

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animalman (Bericht 2969345)
waar? op de site van het vlaams belang?

Life tv, aangekondigd in alle grote kranten... Een hele dag, met super live reportages!:lol: Hans en zijn bende, in een paar uur door heel het land moeten reizen om het belgicisme niet belachelijk te maken!:lol:

Rinus Flamingodio 1 oktober 2007 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2969346)
Ik denk niet dat de mensen het beseffen maar optie drie is dus wel TEGEN een evenwichtig België eh! Omdat Vlaanderen nog altijd een deel van België uitmaakt, 100% voor afsplitsing dus! :rofl:

Er staat wel een ONAFHANKELIJK radicaal Vlaanderen... Toon eens dat je een goede Vlaams-nationalist bent en doe je best bij het lezen!:twisted:

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinus Flamingodio (Bericht 2969347)
Waar en door wie is die peiling uitgevoerd? Redelijk representatief zal die ook wel niet geweest zijn waarschijnlijk (ooit statistiek gehad?) :lol:

Was die 11% mss wel representatief? Ooit mensenkennis gehad?:lol:

Animalman 1 oktober 2007 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2969348)
Life tv, aangekondigd in alle grote kranten... Een hele dag, met super live reportages!:lol: Hans en zijn bende, in een paar uur door heel het land moeten reizen om het belgicisme niet belachelijk te maken!:lol:

ah, ze zijn het dus in wallonie komen vragen...

DebianFox 1 oktober 2007 21:03

Ik stem niet mee in deze peiling, mijn antwoord staat er niet tussen. En trouwens, binnen een paar jaar verhuis ik toch naar het buitenland. :roll:

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinus Flamingodio (Bericht 2969351)
Er staat wel een ONAFHANKELIJK radicaal Vlaanderen... Toon eens dat je een goede Vlaams-nationalist bent en doe je best bij het lezen!:twisted:

We leven in een federatie, maar dat was je vergeten, en vlaanderen zal niet opeens vol met radikalen zitten als we onafhankelijk worden eh, die zouden er nu ook al moeten zijn!8-)

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox (Bericht 2969358)
Ik stem niet mee in deze peiling, mijn antwoord staat er niet tussen. En trouwens, binnen een paar jaar verhuis ik toch naar het buitenland. :roll:

Me too, maar denk maar niet dat ik niet ga stemmen!8-) Vlaams Nationalisme blijft hoge toppen scheren door vele geëmigreerde vlamingen!:lol:

Rinus Flamingodio 1 oktober 2007 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2969359)
We leven in een federatie, maar dat was je vergeten, en vlaanderen zal niet opeens vol met radikalen zitten als we onafhankelijk worden eh, die zouden er nu ook al moeten zijn!8-)

Ja, en de vraag: "Wil je leven in een onafhankelijk Radicaal Vlaanderen?" impliceert dat Vlaanderen op dat moment ONAFHANKELIJK is en dus geen FEDERATIE meer. Of moet ik het nog groter zetten?

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinus Flamingodio (Bericht 2969367)
Ja, en de vraag: "Wil je leven in een onafhankelijk Radicaal Vlaanderen?" impliceert dat Vlaanderen op dat moment ONAFHANKELIJK is en dus geen FEDERATIE meer. Of moet ik het nog groter zetten?

:lol: En denk jij dat magic man opeens gaat langskomen als Vlaanderen onafhankelijk is? En al zijn bewoners tot monsters zal veranderen?:lol:

gm10 1 oktober 2007 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox (Bericht 2969358)

kan ik enkel maar aanraden
het zal je opvallen hoe bekrompen vlaanderen is

Rinus Flamingodio 1 oktober 2007 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2969370)
:lol: En denk jij dat magic man opeens gaat langskomen als Vlaanderen onafhankelijk is? En al zijn bewoners tot monsters zal veranderen?:lol:

Het ging er dus over dat optie drie NIET tegen België is en dat heb ik nu wel aangetoond zeker? Al uw Vlaemsch gezever daar bij laat me Belgisch koud! :twisted:

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 2969375)
kan ik enkel maar aanraden
het zal je opvallen hoe bekrompen vlaanderen is

Kan je mij eens ergens aantonen dat België niet bekrompen is? Het haat gewoon 60% van zijn bevolking...

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinus Flamingodio (Bericht 2969376)
Het ging er dus over dat optie drie NIET tegen België is en dat heb ik nu wel aangetoond zeker? Al uw Vlaemsch gezever daar bij laat me Belgisch koud! :twisted:

Is wel tegen belgie maar dat kan een belgicist niet snappen. Eerst leren kloklezen en dan proberen tekstjes van het vierde leerjaar proberen te snappen!:lol:

Animalman 1 oktober 2007 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2969378)
Kan je mij eens ergens aantonen dat België niet bekrompen is? Het haat gewoon 60% van zijn bevolking...

U verwart vlaanderen met Belgie

ancapa 1 oktober 2007 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 2969303)

Amnestie, iedereen die fouten gemaak heeft krijgt een tweede kans van justitie behalve zij die tijdens de oorlog vaak uit noodzaak of om te overleven fouten hebben gemaakt ? Tijdens oorlogen doen mensen soms heel wrede zaken die ze anders nooit zouden doen. Kijk maar naar ex-Joegoslavië...

Neen, liever een Vlaams democratisch model met CD&v NVA, als het moet zelfs met de steun van de VLD ! Laat het Vlaams Parlement maar zijn werk doen.

Waarom Vlaams-radicaal ? Radicaal maar Vlaams past beter. Je moet het niet in het extremistische hoekje duwen ! Maar ja, ik weet van waar de wind komt...

Animalman 1 oktober 2007 21:12

Eens zien...

'wilt u leven in een radicale republiek vlaanderen? nee.'

ergo: ik ben tegen belgie.

hmmm...:?

Rinus Flamingodio 1 oktober 2007 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2969384)
Is wel tegen belgie maar dat kan een belgicist niet snappen. Eerst leren kloklezen en dan proberen tekstjes van het vierde leerjaar proberen te snappen!:lol:

Hoezo tegen België, je haalt bijzonder weinig argumenten aan... 8-)

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animalman (Bericht 2969385)
U verwart vlaanderen met Belgie

Een kuiken zit in een ei, een ei zit niet in een kuiken!:lol:

Jazeker 1 oktober 2007 21:13

hoi kutpeiling!

Rinus Flamingodio 1 oktober 2007 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinus Flamingodio (Bericht 2969390)

Ben trouwens geen belgicist. Niet iedereen die tegen een radicale Vlaamse staat is, is per definitie belgicist, maar dat kan een radicale flamingant dan weer niet begrijpen. :lol:

baseballpolitieker 1 oktober 2007 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinus Flamingodio (Bericht 2969390)

Leer lezen... Je bent tegen Vlaanderen aangezien je op deze vraag negatief antwoord.
Maar nee, je bent tegen een toekomstig Vlaanderen waarop ik antwoord dat er amper een verschil zal zijn tussen het toekomstige vlaanderen of zal jij magic man langs sturen? Dus tegen Vlaanderen is tegen DIT Belgie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be