![]() |
Debat Gerolf Annemans vs Karel De Gucht 3 okt 20u UA R002
Actueel Debat Gerolf Annemans vs Karel De Gucht woensdag 03 oktober 2007
![]() zou wel eens boeiend kunnen zijn ... |
Sinds wanneer voelt De Gucht zich dan geroepen om in debat te gaan met mestkevers?
|
Citaat:
|
Gerolf Annemans
Hopelijk doet hij beter dan op het kopstukkendebat gisteren in Leuven! Progamma's van de MR voorlezen en De Morgen citeren waren de hoogtepunten van zijn inhoudsloos, kinderachtig en populistisch relaas... Ik had van Annemans toch wat meer inhoud en minder voorbereide en afgezaagde 'show' verwacht.
|
:cheer:
Ons debat, ons debat! Die posters rulen echt. Spijtig van de spelfout. :p Het is in het R-Gebouw te doen. Iedereen is uitgenodigd. Ook op het gratis vat achteraf. ^^ Iedereen die mij ziet, mag eens zwaaien! |
welk
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wrslk de enige zonder lvsv-lint. (Ik moet het mijne nog krijgen.) |
Ik was normaliter ook langsgekomen, ware het niet dat ik andere (weliswaar heel leuke) verplichtingen heb. :)
Hopelijk wordt het een boeiend debat en geen platvloerse scheldpartij... |
Citaat:
Van 8 tot 9 debatteren zij, van 9 tot kwart voor 10 vragen van het publiek. Moderator weet ik niet. Iemand jong ging het zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken nog wel een paar namen die daar meester in zijn... |
Annemans in een debat is hi-la-risch. Heb een aantal jaar geleden in Gent een debat gevolgd tussen hem en Abou Jaja zijn schoothondje, Azzus als ik me niet vergis. Gewoon top:lol:
|
Citaat:
wat bedoel je met die communautair ... ???? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou een VL nationalist niet kunnen debateren over het communautaire? Als er een iemand is die dat wel kan dan is hij het wel. |
com·mu·nau·tair (bn.)
1 betr. hebbend op de of een gemeenschap => gemeenschappelijk 2 betr. hebbend op de verschillende Belgische bevolkingsgroepen Ken je dat niet? Daarover dus. Naar het schijnt is die idd goed, die moderator. We zien wel; |
Als je me echt wilt zien, kan je altjd een LVSV'er aanklappen en vragen naar 'Lode'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom denk je dat een communautair debat tussen Degucht en Annemans geen vonken zal geven ? |
Citaat:
Toen lachten die twee helemaal niet, ze kregen schuim op hun mond. Wel zei De Gught, zeggen jullie dan is wat de meerwaarde is voor Vlaanderen. Diepe stilte. |
Citaat:
maar denk toch dat ie serieus zijn best zal moeten doen om zoiets met Karel uit te kunnen halen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Club Brugge kampioen:twisted: |
Ik ben overtuigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een paar jaren terug was ik aanwezig op een debat De Winter/De Wever...ook ingerihct door LVSV...goeie organisatie van die jongens en meisjes...
Hopelijk komt Gerolf met de taxi want FDW zijn wagen werd even total loss gelagen door links...het debat draaide mijns inziens uit op een draw...het voorval buiten echter herinnerde iedereen aan de argumenten van links...en waarom De Winter niet wordt uitgenodigd versus een linkie... |
Citaat:
Maar goed. Je vraag is verkeerd. Ik vind het hier helemaal niet slecht. Ik kan die vraag dus niet beantwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niettemin, als u die vraag aan Vlaams nationalisten wil stellen doet u dat maar. Lode was het juist? Als ik tijd heb kom ik af Lode. |
Citaat:
We weten dat het ALS komt. Maar als ze zo doen, zijn ze simpelweg niet welkom. (En zouden we een motie in kunnen dienen bij het PFK om ze eruit te gooien.) @Hamc Citaat:
Citaat:
Ik heb gewoon een hekel aan sommige vlaamse argumenten pro onafhankelijkheid. Citaat:
Ik zal het vandaag ook aan Annemans vragen. Dat is eigenlijk een goed idee. |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: stel u voor, ik stap daar binnen en u begint te wenen, dat zal ik u besparen. =D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be