Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Tom Cruise bouwt bunker tegen Aliens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95864)

Spinoza 5 oktober 2007 11:19

Tom Cruise bouwt bunker tegen Aliens

Een britse bouwfirma heeft de plannen klaar om een ondergrondse bunker te bouwen in de tuin van Tom Cruise. De filmster wil zo zijn familie beschermen tegen een invasie van aliens. Cruise, die een trouwe aanhanger is van de Scientology Church, gelooft dat de galactische heerser 'Xenu' een aanval voorbereidt.

Dat Cruise in aliens gelooft is geen geheim. De leer van Scientology stelt immers dat wij afstammen van buitenaardse wezens. Omdat we er op aarde een puinhoop van hebben gemaakt, zouden de aliens uit zijn op wraak. Onder leiding van hun heerser Xenu plannen ze momenteel een aanval op de Aarde.

De bunker wordt voorzien van een garage voor drie wagens en een helikopter. Het ondergronds complex telt vijf verdiepingen en heeft geen gebrek aan luxe, zo is er ook een zwembad. Het prijskaartje van de bunker is 10 miljoen dollar. Tom Cruise kan dus op beide oren slapen als de wereld vergaat.

Bron: De Standaard

Dycore 5 oktober 2007 11:40

Zou je ook geen bunker beginnen graven System?

Wautd 5 oktober 2007 12:02

Wel niet slim want nu weet Xenu waar hij the Cruise moet zoeken.

Tenzij het natuurlijk een afleidingsbunker is :lol:

Andro 5 oktober 2007 12:38

Tavek 5 oktober 2007 15:04

:drinking: :drinking: :drinking:

Zoveel geld en zo weinig verstand....

system 5 oktober 2007 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dycore (Bericht 2977321)
Zou je ook geen bunker beginnen graven System?

Ik sluit het bestaan van 'aliens' zeker niet uit. U wel. Maar ik heb de indruk dat u veel uitsluit wat niet in uw denken past. Dat is uw recht natuurlijk maar niet erg verstandig.

Esperanza 5 oktober 2007 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wautd (Bericht 2977383)
Wel niet slim want nu weet Xenu waar hij the Cruise moet zoeken.

Tenzij het natuurlijk een afleidingsbunker is :lol:

:lol:

Xenu zal wel wat meer pijlen op zijn boog hebben om zich te laten tegenhouden door een bunkertje met een zwembad.

Winterhamer 6 oktober 2007 10:38

ik ben zeker een racist als ik zeg dat de Scientology achterlijk is :roll:

Bovenbuur 6 oktober 2007 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 2979612)
ik ben zeker een racist als ik zeg dat de Scientology achterlijk is :roll:

Nee hoor, de meeste aanhangers van de sekte zijn blanke Amerikanen.
Tom Cruise is overigens geen echte scientologist, hij is celebrity en visitekaartje en moet daarom ten alle tijden een positief beeld van de "kerk" hebben. Hij krijgt zo weinig mogelijk contact met echte leden en word niet al te hard afgeperst.

Bovenbuur 6 oktober 2007 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza (Bericht 2977271)

Een britse bouwfirma heeft de plannen klaar om een ondergrondse bunker te bouwen in de tuin van Tom Cruise. De filmster wil zo zijn familie beschermen tegen een invasie van aliens. Cruise, die een trouwe aanhanger is van de Scientology Church, gelooft dat de galactische heerser 'Xenu' een aanval voorbereidt.

Dat Cruise in aliens gelooft is geen geheim. De leer van Scientology stelt immers dat wij afstammen van buitenaardse wezens. Omdat we er op aarde een puinhoop van hebben gemaakt, zouden de aliens uit zijn op wraak. Onder leiding van hun heerser Xenu plannen ze momenteel een aanval op de Aarde.

De bunker wordt voorzien van een garage voor drie wagens en een helikopter. Het ondergronds complex telt vijf verdiepingen en heeft geen gebrek aan luxe, zo is er ook een zwembad. Het prijskaartje van de bunker is 10 miljoen dollar. Tom Cruise kan dus op beide oren slapen als de wereld vergaat.

Be prepared! /spam

manta 6 oktober 2007 23:14

Dan moeten de andere sekteleden toch ook bunkers en dergelijke maken ??? Of zouden ze door veel "bidden" of zo eerst gered worden ???
Als ze beginnen met survalistische toestanden ...:roll:

baseballpolitieker 6 oktober 2007 23:16

Die gast weet dus echt niet meer wat hij met zijn geld moet doen eh!:lol: GESTOORD gewoon maar wel cool!8-) 8-)

Animalman 6 oktober 2007 23:40

Ik vraag me wel af waar hij aan brandstof gaat geraken voor die auto's als de wereld vernietigd is.

baseballpolitieker 6 oktober 2007 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animalman (Bericht 2980755)
Ik vraag me wel af waar hij aan brandstof gaat geraken voor die auto's als de wereld vernietigd is.

Op zonne-energie, of plannen de ruimtewezens ook een aanval op de zon?:lol:

StevenNr1 7 oktober 2007 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2977979)
Ik sluit het bestaan van 'aliens' zeker niet uit. U wel. Maar ik heb de indruk dat u veel uitsluit wat niet in uw denken past. Dat is uw recht natuurlijk maar niet erg verstandig.

ochottekes toch

baseballpolitieker 7 oktober 2007 00:11

Citaat:

In het leven moet men prioriteiten stellen, en dat moet men voor zo'n zaken naar de aard van waarschijnlijkheid doen, de kans dat er een atoombom op Amerika valt is veel groter, die bunker is hopelijk daartegen bestand..8-)

liberalist_NL 7 oktober 2007 00:22

Citaat:

:rofl:

Wat een nutcase.

Bovenbuur 7 oktober 2007 10:37

De meeste scientology aanhangers ontkennen overigens stug dat hun heilige boek een verhaal met aliens enzo beschrijft. Het is een keer gelekt, maar de "kerk" zelf noemt dat onzin en heeft er nog nooit van gehoord. Tom Cruise zit dus duidelijk niet bij de public relations afdeling.

Visjnu 7 oktober 2007 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2981276)
Tom Cruise zit dus duidelijk niet bij de public relations afdeling.

Tom Cruise (of zijn woordvoerder althans) beweert zelf dat dit verhaal niet waar is.

Havana 7 oktober 2007 17:50

Och, Cruise heeft gewoon te veel films gezien.

Winterhamer 8 oktober 2007 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2979644)
Nee hoor, de meeste aanhangers van de sekte zijn blanke Amerikanen.
Tom Cruise is overigens geen echte scientologist, hij is celebrity en visitekaartje en moet daarom ten alle tijden een positief beeld van de "kerk" hebben. Hij krijgt zo weinig mogelijk contact met echte leden en word niet al te hard afgeperst.

Dus als ze niet blank waren mocht je geen kritiek hebben op de Scientology kerk :roll: juist :roll:

guerin 8 oktober 2007 08:13

Citaat:

De alliens zijn er al...ze vluchten onder de grond :lol:

Bovenbuur 8 oktober 2007 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 2983150)
Dus als ze niet blank waren mocht je geen kritiek hebben op de Scientology kerk :roll: juist :roll:

Nee, maar dan word je wel door sommigen voor racist uitgemaakt, en dat is wat je vroeg, daar geef ik dan ook antwoord op.

Queensburry 11 oktober 2007 17:43

Citaat:

Ha, ha, ha, ha, ha, ha !!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Nog zo één!

Esperanza 11 oktober 2007 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry (Bericht 2991014)
Ha, ha, ha, ha, ha, ha !!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Nog zo één!

Ik hoop dat je je realiseert dat je, als iemand die in een andere topic het christendom aan het promoten is, jezelf aan het uitlachen bent.

De stelling van Scientology is niet ongeloofwaardiger dan jouw godsdienst.

Of hoe met andere woorden de ene godsdienstfreak de andere uitlacht...

Queensburry 12 oktober 2007 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 2991512)
Ik hoop dat je je realiseert dat je, als iemand die in een andere topic het christendom aan het promoten is, jezelf aan het uitlachen bent.

Ha, ha, ha! Dat is er inderdaad nog één om mee te lachen.
Omdat ik het afkeur dat het Christendom wordt geridiculiseerd, en de vraag stel hoe wij als atheïsten toch de positieve waarden van deze godsdienst kunnen bewaren, ben ik een godsdienstfreak! Geweldig grappig!
En het verzinsel van een mislukte science-fictionschrijver gelijk stellen met het Christendom, toont alleen maar aan hoe dom en vooringenomen jij bent. Je antwoord is een van de stomste antwoorden die ik hier al gelezen heb, en getuigt al evenmin van goede smaak!

Wautd 12 oktober 2007 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry (Bericht 2992414)
Omdat ik het afkeur dat het Christendom wordt geridiculiseerd, en de vraag stel hoe wij als atheïsten toch de positieve waarden van deze godsdienst kunnen bewaren

Er staan inderdaad positieve waarden in de Bijbel, maar je moet ze verdoemd goed zoeken tussen alle sprookjes, onrechtvaardigheden en geweldadigheden (NT inclusief).

Wautd 12 oktober 2007 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 2991512)

Citaat:

Omniscient god makes humanity knowing precisely what will happen, then gets angry when it does and curses all of humanity for 4000 years when suddenly the great unchanging god changes its mind and becomes its own son to die to change a rule it made. Oh, but he didn't die, he's alive again, so any asserted "sacrifice" is pretty minimal. It's like if you sacrificed your car for the environment and then buy a new car that's the same. And he'll be back any day now. Time flies on 2000 years and now we can still hate gays for no reason! Whee!
En tóch vind ik Scientologie nog zotter :-P (maar dat is misschien omdat het nog maar enkele tientalen bestaat en waarvan de schrijver zelf heeft toegegeven dat het fictie is

Herr Oberst 12 oktober 2007 11:32

:silly:

pinbag 12 oktober 2007 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2980710)
Dan moeten de andere sekteleden toch ook bunkers en dergelijke maken ??? Of zouden ze door veel "bidden" of zo eerst gered worden ???
Als ze beginnen met survalistische toestanden ...:roll:

Ik dacht dat die ergens en halve berg hadden uitgehold.

Esperanza 12 oktober 2007 15:46

Citaat:

Omdat ik het afkeur dat het Christendom wordt geridiculiseerd, en de vraag stel hoe wij als atheïsten toch de positieve waarden van deze godsdienst kunnen bewaren, ben ik een godsdienstfreak! Geweldig grappig!

Dus als ik het goed begrijp ben jij een atheist die de zogenaamde normen en waarden van het christendom aan het promoten bent. Inderdaad, geweldig grappig. Moet kunnen, blijkbaar. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. "Praise The Lord" zeg ik altijd...

Citaat:

En het verzinsel van een mislukte science-fictionschrijver gelijk stellen met het Christendom, toont alleen maar aan hoe dom en vooringenomen jij bent. !

Och, die opstijging van de christelijke god vind ik toch behoorlijk science-fictionachtig. Jij niet? Doet me altijd denken aan Star Trek. Daar deden ze ook zoiets dergelijks...

De maagdelijke geboorte van een in wezen drie-delige god die blinden deed zien en verlamden deed lopen en af en toe, door de eeuwen heen, eens een engel in de vorm van zijn moeder naar de aarde stuurde vind ik eveneens behoorlijk science-fictionachtig. Jij niet? "It's life, Jim, but not as we know it...."

Een god die tussenbeide komt nadat je hem even hebt gesproken door middel van gebed of een alien die plannen heeft om de aarde te veroveren, het één is niet geloofwaardiger dan het andere.

Beiden beschikken over geen enkel aantoonbaar criteria om te stellen dat het één geloofwaardiger is dan het andere.

Tenzij jij de mening ben toegedaan dat dit wel het geval is, popel ik van verlangen om jouw argumentatie hieromtrent te horen. Ik ben heel benieuwd hoe je dat aan boord gaat leggen.

Mogelijks ben jij eveneens de mening toegedaan dat het kwantitatieve verschil in aantal aanhangers voldoende is om dat verschil wel te maken. Dat kan ook. Vertel dit evenwel niet aan de eerste de beste "domme en vooringenomen" wetenschapper zonder het risico te willen lopen dat die over de grond rolt van het lachen.

Citaat:

Je antwoord is een van de stomste antwoorden die ik hier al gelezen heb, en getuigt al evenmin van goede smaak!

Laat mij je vooral niet tegenhouden. Heb je nog meer?

Esperanza 12 oktober 2007 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wautd (Bericht 2992651)
En tóch vind ik Scientologie nog zotter :-P (maar dat is misschien omdat het nog maar enkele tientalen bestaat en waarvan de schrijver zelf heeft toegegeven dat het fictie is

In tegenstelling tot de boekgodsdiensten is het inderdaad een piepjonge godsdienst. Het feit dat de schrijver mogelijks zelf heeft toegegeven dat het fictie is doet er niet zoveel toe. Mensen zijn bereid alles te geloven wat je hen maar voorschotelt. Een kritische ingesteldheid is maar aan weinigen gegeven.

Queensburry 12 oktober 2007 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 2993334)
Laat mij je vooral niet tegenhouden. Heb je nog meer?

Neen, sommige ernstige deelnemers aan dit forum verdienen het dat ik mijn kostbare tijd in een gefundeerd antwoord steek, maar helaas voor jou behoor jij niet tot die categorie.

Esperanza 12 oktober 2007 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry (Bericht 2993422)
Neen, sommige ernstige deelnemers aan dit forum verdienen het dat ik mijn kostbare tijd in een gefundeerd antwoord steek, maar helaas voor jou behoor jij niet tot die categorie.

Tja, is natuurlijk ook een manier om aan te tonen dat je niet bij machte bent op mijn vraag een "gefundeerd antwoord" te verschaffen...

Citaat:

Een god die tussenbeide komt nadat je hem even hebt gesproken door middel van gebed of een alien die plannen heeft om de aarde te veroveren, het één is niet geloofwaardiger dan het andere.

Beiden beschikken over geen enkel aantoonbaar criteria om te stellen dat het één geloofwaardiger is dan het andere.

Tenzij jij de mening ben toegedaan dat dit wel het geval is, popel ik van verlangen om jouw argumentatie hieromtrent te horen.

Ik ben heel benieuwd hoe je dat aan boord gaat leggen.
Ik vrees dat ik nog hééél lang zal mogen wachten...

migrantenjong 12 oktober 2007 21:25

Kunnen wij "de zwaarste bom die geen kernbom is" op de bunker uitproberen?

myrdjinn 24 oktober 2007 17:53

moest ik geld hebben om een bunker te bouwen, ik zou het ook doen.

ik zou het dan wel de grote plezierbunker noemen en alleen ik zou er binnen mogen met maximum 23 bloedhete braziliaanse heugwiggelaarsters (je moet altijd denken aan de brandveiligheid en 24 zal het absolute maximum zijn van mn bunker)

leve tom cruise!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be