![]() |
Antwerpen wordt stad tegen racisme
Citaat:
|
Volharden in de boosheid!
=D |
Oh, wat ben ik toch blij dat ik verhuisd ben, ver weg van A'pen.
|
Ik ben voorstander van de theorie erachter.
|
Misschien ga ik toch nog eens verhuizen. Of veel zal er toch niet veranderen: ik ben het gewend, maar nu ben ik het officieel: TWEDERANGSBURGER.
Janssens is te stom om rond te lopen. Helaas geraken deze mensen aan de macht. |
Citaat:
Ik zie het iets realistischer. Er staan genoeg mensen klaar om op bepaalde "jongeren" hun frustraties uit te leven. |
Citaat:
|
Citaat:
'k Had ook burgemeester moeten worden ... :roll: |
Citaat:
Citaat:
Vanuit de progressieve 'diervriendelijke' Groene! hoek moeten we ook al niet te veel initiatieven verwachten tegen het nakend islamitisch dierenbarbarisme. |
Citaat:
Hij kent gewoon de bron van wat men nu "racisme" noemt, langs geen kanten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was tenminste niet zo stom om op dat rood geval te stemmen. |
Citaat:
|
Wie moet er nu in Antwerpen zijn?
|
Citaat:
Maar ik ken eigenlijk geen geval waarbij er minder discriminatie (racisme) was in de hoofden van mensen nádat de overheid zich daarmee is gaan moeien. Tenzij iemand denkt dat alle negers in de VS gelijkwaardig worden behandeld? |
Soms vraag ik me af of dat we hier werkelijk maar met een man of zes zijn? Dat al die andere meer extreme accounts in werkelijkheid maar twee drie personen zijn.
|
Ik heb maar één account.
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik daarom de overlast van de onwilligen, die onze maatschappij ontwrichten met het importeren van hun oorlogen, in plaats van het constructief bijdragen tot onze maatschappij, blijven tolereren? Moeten de echte Antwerpenaren, die van goede wil zijn, omwille van GELD verloochend worden? Als het zo zit: geld kan me niet rotten. Ik wil terug de gezellige stad uit mijn jeugd zien terugkeren, maar ik zie ze langzaam in de vuilbak van de wereld veranderen. Mag ik me daar niet tegen verzetten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Peis 4 H: 1 A: 2 M: 3 C: 4 |
Citaat:
:D Maar weet je ook welke vier? |
Citaat:
Dat racisme vooral ik de lagere sociale klasse zit, is een logisch gevolg van opkomen voor zichzelf: een laaggeschoolde Belg heeft minder rechten dan een laaggeschoolde allochtoon. De ene wordt als het arme slachtoffer afgeschilderd. Als hij werkloos is, is het ocharme de schuld van onze racistische maatschappij. Een werkloze Belg wordt als luie parasiet aanzien. Vergeef die werkloze Belg dat hij op den duur kwaad wordt, als hij na een zoveelste sollicitatie uit de boot valt en weer moet vaststellen dat er weer een vreemde naam in zijn plaats wordt aangenomen. Geen wonder dat veel laaggeschoolde autochtone jongeren juist DANKZIJ de wet racist worden. Een mooi voorbeeld is Hans Van Themsche. Helaas is hij een product van onze maatschappij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik die op mijn kamertje lig te roepen 'ik haat negers' doe niemand kwaad. Maar daarom is het nog niet aangenaam als een groot deel van de bevolking elkaar haat. Ook al 'doen' ze niets. Maar de efficientie van een overheid daarbij, stel ik in twijfel. @Boadica Citaat:
Anders is het natuurlijk als er subsidies en andere mumbo jumbo ermee te maken heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Hitler draait zich om in zijn graf. |
Citaat:
Citaat:
Als werkloze, ongeschoolde skinheads een migrant mollen, is dat enkel omdat ze evengoed uitgesloten zijn. Enkel: zij zijn uitgesloten door onze maatschappij. Die migranten die autochtonen mollen, zijn eerder uitgesloten door hun eigen onwil. Ze willen niet mee in onze maatschappij en steken alles op de racisten. De racisten zijn dikwijls autochtone kansarmen, die niet mee kunnen en zich gaan verdedigen. |
Citaat:
|
Citaat:
[quote]tegenwoordig is alles mumbo jumbo. Er zijn subsidies om allochtonen in dienst te nemen. Een ongeschoolde allochtoon is meer waard dan een ongeschoolde allochtoon. Juist in die laatste categorie en niet bij de bazen, raar maar waar, groeit het racisme. Kan je me nu volgen?[/qupte] Dat weet ik. Ik ben daar dan ook tegen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je uit het zadel valt, opstaan en direkt terug herbeginnen... |
Citaat:
We worden niet geholpen door onze overheden. Die negeren ons en trappen op ons. Wij zijn maar de racisten, de parasieten, ... de kansarme Belgen, die ze in Brussel liever vergeten. Arme allochtonen zijn interessanter om politiek correcte theorieën te verkopen. Autochtone armen, zijn goed om verdrongen te geraken door die allochtone sukkels. We worden hier elke dag gepest. Vrouwen zijn slachtoffer van sexuele intimidatie, als ze geen hoofddoek dragen. Onlangs werd ik nog ongevraagd in mijn kruis gegrepen. Mannen worden in elkaar geslagen of neergestoken. De politie doet niets. Integendeel: ze dreigen nog met smaad aan de politie, als we hem met onze klachten "lastig vallen". De vader van kleine Brandon met het spuitincident, werd in pas gehoord nadat hij naar de pers stapte, want men gooide hem gewoon buiten in de Handelstraat. Wij moeten hier echt vechten om te overleven, terwijl allochtonen met bijeen gedealde en gehealde dure auto's ons in het gezicht uitlachen en intimideren. Tegen hen doet niemand iets. Als je drie inbraken op nog geen 2 maanden moet tolereren en dan nog door de daders bedreigd wordt: we snijden je nog de keel over in je slaap, zodat je opkrast, vuile Belg. Wat doe je dan? De politie? Die lachen je gewoon uit en hebben naar eigen zeggen belangrijkere dingen te doen. Hier moet je op je hoede zijn en dan komt die burgemeester nog met zulke kolder af. |
Citaat:
Het verschil is dat ik arme Mohammedjes nog kan vergeven, maar jouw soort niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik raciste was, had'k wel daar gebleven, bij de 'bron'.:roll: |
Heu, kan een onbevooroordeeld iemand het langer dan 2 maanden in Antwerpen Noord of Oud Borgerhout uithouden, zonder racistische trekjes te krijgen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be