Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Antwerpen wordt stad tegen racisme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96621)

Online 19 oktober 2007 21:01

Antwerpen wordt stad tegen racisme

Citaat:

Antwerpen wordt stad tegen racisme
Het Antwerpse schepencollege heeft vrijdag beslist om toe te treden tot de Europese Coalitie van Steden tegen Racisme. De stad toont hiermee symbolisch dat zij werk maakt van een antiracisme- en antidiscriminatiebeleid.

De Europese Coalitie van Steden tegen Racisme is een initiatief van Unesco en werd in 2004 gelanceerd. Doel is een netwerk van steden te creëren die hun ervaringen willen delen om zo hun antiracisme- en antidiscriminatiebeleid te verbeteren. De coalitie telt momenteel 69 steden uit 15 landen, waaronder Barcelona, Berlijn, Londen, Parijs, Rome en Wenen.

De toetreding gebeurt in fases. In eerste instantie volstaat de ondertekening van een intentieverklaring. Een definitieve toetreding gebeurt na het indienen van een actieplan met tien engagementen die betrekking hebben op verschillende lokale bevoegdheden, zoals tewerkstelling, onderwijs, huisvesting of cultuur.

Tot de actiepunten behoren onder meer het uitwerken van een beleid dat gericht is op een grotere waakzaamheid voor racisme, een betere ondersteuning van de slachtoffers, een gelijkekansenbeleid op de arbeidsmarkt en een voor iedereen toegankelijke huisvestingsmarkt.
GVA 1910.2007
Intussen in Antwerpen : 17 politiegebouwen worden uitgerust met een agressiealarm om zo de veiligheid voor het personeel te verhogen. Het kwam woensdagavond tot “schermutselingen”. De Morgen schreef dat het tijdens de zoektocht tot “een opstoot” kwam “met een grote groep omstaanders.” De politie werd bekogeld met stenen enz. Drie politievoertuigen en een ziekenwagen werden beschadigd. Een politie-inspecteur werd door de vader van de opgepakte verdachte in de rug aangevallen, geschopt en geslagen. Aanleiding was de achtervolging van een minderjarige crimineel uit Borgerhout die uit de jeugdinstelling van Mol was ontsnapt. De knaap werd gezien tijdens een politieactie tegen gewapende diefstallen. Tja...

HAMC 19 oktober 2007 21:03

Volharden in de boosheid!

=D

Duupje 19 oktober 2007 21:03

Oh, wat ben ik toch blij dat ik verhuisd ben, ver weg van A'pen.

AdrianHealey 19 oktober 2007 21:05

Ik ben voorstander van de theorie erachter.

Boadicea 19 oktober 2007 21:05

Misschien ga ik toch nog eens verhuizen. Of veel zal er toch niet veranderen: ik ben het gewend, maar nu ben ik het officieel: TWEDERANGSBURGER.

Janssens is te stom om rond te lopen. Helaas geraken deze mensen aan de macht.

Boadicea 19 oktober 2007 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3008975)

Ik niet. Dit gaat tot wrevel leiden. Nu geeft men het vreemd krapuul nog meer vrijheid. Wees maar zeker dat de gewone burger als de blauwe kwallen hun plicht blijven verzaken met die rode sul aan kop, ze hoe langer hoe minder hun hulp zullen inroepen en hoe langer hoe meer het recht in eigen hand gaan nemen.

Ik zie het iets realistischer. Er staan genoeg mensen klaar om op bepaalde "jongeren" hun frustraties uit te leven.

HAMC 19 oktober 2007 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3008975)

Leg ze eens uit als je wil? In het kort is goed genoeg.

Marie van de koster 19 oktober 2007 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3008977)
Misschien ga ik toch nog eens verhuizen. Of veel zal er toch niet veranderen: ik ben het gewend, maar nu ben ik het officieel: TWEDERANGSBURGER.

Janssens is zo stom nog niet. Die man doet ook al eens graag een snoepreisje naar één of andere mooie stad. Ik lees daar Barcelona, Berlijn, Londen, Parijs, Rome, Wenen. Als hij ze in het kader van deze nieuwe overeenkomst allemaal eens bezoekt, heeft hij op kosten van de belastingbetaler zijn lol weer gehad.
'k Had ook burgemeester moeten worden ... :roll:

Online 19 oktober 2007 21:19

Citaat:

Dankzij hun nieuwe kiesvee, waarvoor ze ze als dhimmies plat op de buik gaan.

Citaat:

Antwerpen bereidt Offerfeest voor

vr 19/10/07 - Antwerpen is druk bezig met de voorbereidingen voor het Offerfeest. Het schepencollege heeft vandaag de krachtlijnen vastgelegd voor de praktische organisatie ervan.

(Belga)

Het Offerfeest zal rond 20 december plaatsvinden, afhankelijk van de stand van de maan. Het feest is voor de moslimgemeenschap een dag van verzoening en solidariteit.

Tijdens het Offerfeest wordt onder andere ook een schaap of rund geslacht. Een derde van het vlees wordt opgegeten en de rest wordt weggeschonken.

De stad Antwerpen ondersteunt de moslimgemeenschap bij de praktische organisatie van het feest en stelde daarom enkele krachtlijnen op.

Slachtruimte voor 6.000 gezinnen

(PhotoNews)

De stad heeft zoals andere jaren met de slachthuizen onderhandeld om voldoende ruimtes te voorzien waar de rituele slachtingen kunnen plaatsvinden.

Het stadsbestuur stelt daarnaast ook een tijdelijke slachtvloer ter beschikking in het Projecthuis Spoor Noord aan het Damplein. Daar kunnen 1.200 schapen geslacht worden.

Verspreid over twee dagen voorziet de stad voldoende ruimte voor 6.000 gezinnen.

Thuisslachtingen zijn bij wet verboden. Bij overtredingen zal de stad streng optreden.

VRTnieuws 19.10.2007

Vanuit de progressieve 'diervriendelijke' Groene! hoek moeten we ook al niet te veel initiatieven verwachten tegen het nakend islamitisch dierenbarbarisme.

Boadicea 19 oktober 2007 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 3009015)
Janssens is zo stom nog niet. Die man doet ook al eens graag een snoepreisje naar één of andere mooie stad. Ik lees daar Barcelona, Berlijn, Londen, Parijs, Rome, Wenen. Als hij ze in het kader van deze nieuwe overeenkomst allemaal eens bezoekt, heeft hij op kosten van de belastingbetaler zijn lol weer gehad.
'k Had ook burgemeester moeten worden ... :roll:

Ja, maar hij zit duidelijk niets in met zijn autochtone onderdanen en snapt niet wat er werkelijk leeft onder hen.

Hij kent gewoon de bron van wat men nu "racisme" noemt, langs geen kanten.

AyneRand 19 oktober 2007 21:21

Citaat:

Dan ben jij dus nog stommer dan Janssens ...

Boadicea 19 oktober 2007 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3009023)
Dan ben jij dus nog stommer dan Janssens ...

Antwerpen aan de twederangsburgers en Janssens ... (dat ga ik hier om praktische redenen niet neerschrijven)

Ik was tenminste niet zo stom om op dat rood geval te stemmen.

AyneRand 19 oktober 2007 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3009028)
Antwerpen aan de twederangsburgers en Janssens ... (dat ga ik hier om praktische redenen niet neerschrijven)

Ik was tenminste niet zo stom om op dat rood geval te stemmen.

Maak me niet druk om Antwerpen, het geld blijft er rollen, en uiteindelijk is dat het enigste wat telt.

Vorenus 19 oktober 2007 21:26

Wie moet er nu in Antwerpen zijn?

AdrianHealey 19 oktober 2007 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3008985)
Leg ze eens uit als je wil? In het kort is goed genoeg.

Ik ben tegen discriminatie (gedefinieerd als 'mensen haten/benadelen om wie ze zijn, niet wat ze doen' (en ja, ik weet dat de definitie enorm nauw is, maar goed, je snapt het wel)).

Maar ik ken eigenlijk geen geval waarbij er minder discriminatie (racisme) was in de hoofden van mensen nádat de overheid zich daarmee is gaan moeien.
Tenzij iemand denkt dat alle negers in de VS gelijkwaardig worden behandeld?

HAMC 19 oktober 2007 21:28

Soms vraag ik me af of dat we hier werkelijk maar met een man of zes zijn? Dat al die andere meer extreme accounts in werkelijkheid maar twee drie personen zijn.

Vorenus 19 oktober 2007 21:28

Ik heb maar één account.

HAMC 19 oktober 2007 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3009040)
Ik ben tegen discriminatie (gedefinieerd als 'mensen haten/benadelen om wie ze zijn, niet wat ze doen' (en ja, ik weet dat de definitie enorm nauw is, maar goed, je snapt het wel)).

Maar ik ken eigenlijk geen geval waarbij er minder discriminatie (racisme) was in de hoofden van mensen nádat de overheid zich daarmee is gaan moeien.

Mensen benadelen, akkoord, dat kan niet. Maar als nu iemand racistisch is, wie wordt er dan benadeeld? Is dat op zich strafbaar?

Boadicea 19 oktober 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3009032)
Maak me niet druk om Antwerpen, het geld blijft er rollen, en uiteindelijk is dat het enigste wat telt.

Als jij daar niet woont, of er gewoond hebt, heb je je hier niet te moeien. Geld? Is het omwille van het geld dat ik hier een sluikstortvuilbak moet wonen, tussen mensen die alle talen spreken, behalve Nederlands en dikwijls nog geen moeite wensen te doen om het te leren?
Moet ik daarom de overlast van de onwilligen, die onze maatschappij ontwrichten met het importeren van hun oorlogen, in plaats van het constructief bijdragen tot onze maatschappij, blijven tolereren?
Moeten de echte Antwerpenaren, die van goede wil zijn, omwille van GELD verloochend worden?

Als het zo zit: geld kan me niet rotten. Ik wil terug de gezellige stad uit mijn jeugd zien terugkeren, maar ik zie ze langzaam in de vuilbak van de wereld veranderen. Mag ik me daar niet tegen verzetten?

HAMC 19 oktober 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3009045)
Ik heb maar één account.

Ik geloof u.

AyneRand 19 oktober 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3009043)
Soms vraag ik me af of dat we hier werkelijk maar met een man of zes zijn? Dat al die andere meer extreme accounts in werkelijkheid maar twee drie personen zijn.

Heb je dan zes accounts?

HAMC 19 oktober 2007 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3009054)
Heb je dan zes accounts?

Nee.

Vorenus 19 oktober 2007 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3009059)
Nee.

Peis 4

H: 1
A: 2
M: 3
C: 4

HAMC 19 oktober 2007 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3009060)
Peis 4

H: 1
A: 2
M: 3
C: 4

:D

Maar weet je ook welke vier?

Boadicea 19 oktober 2007 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3009040)

Je geeft het hier terecht aan. Wetten veranderen de gevoelens van de mensen niet. Eerlijk gezegd wakkeren ze eerder het vuur aan. Als Mohammedje als probleemgeval wordt aanzien en iedereen wil laaggeschool Mohammedje helpen, maar laaggeschoold Jantje wordt hierdoor altijd afgewezen bij sollicitaties, omdat Mohammedje meer voordeel geeft aan de bazen, vergeef Jantje dan dat hij na verloop van tijd een pik krijgt op Mohammedje.

Dat racisme vooral ik de lagere sociale klasse zit, is een logisch gevolg van opkomen voor zichzelf: een laaggeschoolde Belg heeft minder rechten dan een laaggeschoolde allochtoon. De ene wordt als het arme slachtoffer afgeschilderd. Als hij werkloos is, is het ocharme de schuld van onze racistische maatschappij. Een werkloze Belg wordt als luie parasiet aanzien.

Vergeef die werkloze Belg dat hij op den duur kwaad wordt, als hij na een zoveelste sollicitatie uit de boot valt en weer moet vaststellen dat er weer een vreemde naam in zijn plaats wordt aangenomen. Geen wonder dat veel laaggeschoolde autochtone jongeren juist DANKZIJ de wet racist worden. Een mooi voorbeeld is Hans Van Themsche. Helaas is hij een product van onze maatschappij.

Vorenus 19 oktober 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3009065)
:D

Maar weet je ook welke vier?

Hitler Adolf Mein Camp

AdrianHealey 19 oktober 2007 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3009049)
Mensen benadelen, akkoord, dat kan niet. Maar als nu iemand racistisch is, wie wordt er dan benadeeld? Is dat op zich strafbaar?

Niemand, natuurlijk.
Ik die op mijn kamertje lig te roepen 'ik haat negers' doe niemand kwaad. Maar daarom is het nog niet aangenaam als een groot deel van de bevolking elkaar haat. Ook al 'doen' ze niets.
Maar de efficientie van een overheid daarbij, stel ik in twijfel.

@Boadica
Citaat:

Vergeef die werkloze Belg dat hij op den duur kwaad wordt, als hij na een zoveelste sollicitatie uit de boot valt en weer moet vaststellen dat er weer een vreemde naam in zijn plaats wordt aangenomen
Neen, eigenlijk niet. Hij was blijkbaar niet in staat om een dienst te bieden. Pech gehad.

Anders is het natuurlijk als er subsidies en andere mumbo jumbo ermee te maken heeft.

AyneRand 19 oktober 2007 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3009070)
Je geeft het hier terecht aan. Wetten veranderen de gevoelens van de mensen niet. Eerlijk gezegd wakkeren ze eerder het vuur aan. Als Mohammedje als probleemgeval wordt aanzien en iedereen wil laaggeschool Mohammedje helpen, maar laaggeschoold Jantje wordt hierdoor altijd afgewezen bij sollicitaties, omdat Mohammedje meer voordeel geeft aan de bazen, vergeef Jantje dan dat hij na verloop van tijd een pik krijgt op Mohammedje.

Dat racisme vooral ik de lagere sociale klasse zit, is een logisch gevolg van opkomen voor zichzelf: een laaggeschoolde Belg heeft minder rechten dan een laaggeschoolde allochtoon. De ene wordt als het arme slachtoffer afgeschilderd. Als hij werkloos is, is het ocharme de schuld van onze racistische maatschappij. Een werkloze Belg wordt als luie parasiet aanzien.
Vergeef die werkloze Belg dat hij op den duur kwaad wordt, als hij na een zoveelste sollicitatie uit de boot valt en weer moet vaststellen dat er weer een vreemde naam in zijn plaats wordt aangenomen. Geen wonder dat veel laaggeschoolde autochtone jongeren juist DANKZIJ de wet racist worden. Een mooi voorbeeld is Hans Van Themsche. Helaas is hij een product van onze maatschappij.

Je betoog gaat niet op, want je laaggeschoold jantje, wel die zoekt geen werk, die heeft zijn stek gevonden in uitkering en zwartwerk. Nice try, next time better.

HAMC 19 oktober 2007 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3009072)
Hitler Adolf Mein Camp

LOL

Hitler draait zich om in zijn graf.

Boadicea 19 oktober 2007 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3009074)
Niemand, natuurlijk.
Ik die op mijn kamertje lig te roepen 'ik haat negers' doe niemand kwaad. Maar daarom is het nog niet aangenaam als een groot deel van de bevolking elkaar haat. Ook al 'doen' ze niets.
Maar de efficientie van een overheid daarbij, stel ik in twijfel.

Enkel op je kamer kan je zeggen wat je denkt en hopelijk niet te luid, want anders kunnen ze je horen en ben je misschien wel strafbaar.

Citaat:

@Boadica
Neen, eigenlijk niet. Hij was blijkbaar niet in staat om een dienst te bieden. Pech gehad.

Anders is het natuurlijk als er subsidies en andere mumbo jumbo ermee te maken heeft.
tegenwoordig is alles mumbo jumbo. Er zijn subsidies om allochtonen in dienst te nemen. Een ongeschoolde allochtoon is meer waard dan een ongeschoolde allochtoon. Juist in die laatste categorie en niet bij de bazen, raar maar waar, groeit het racisme. Kan je me nu volgen?

Als werkloze, ongeschoolde skinheads een migrant mollen, is dat enkel omdat ze evengoed uitgesloten zijn. Enkel: zij zijn uitgesloten door onze maatschappij. Die migranten die autochtonen mollen, zijn eerder uitgesloten door hun eigen onwil. Ze willen niet mee in onze maatschappij en steken alles op de racisten. De racisten zijn dikwijls autochtone kansarmen, die niet mee kunnen en zich gaan verdedigen.

Boadicea 19 oktober 2007 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3009079)
Je betoog gaat niet op, want je laaggeschoold jantje, wel die zoekt geen werk, die heeft zijn stek gevonden in uitkering en zwartwerk. Nice try, next time better.

Jij leeft niet in de realiteit en het is jouw soort dat nog VOOR allochtonen te vrezen zal hebben, wanneer het de Jantjes teveel wordt, stuk lasteraar dat je daar bent.

AdrianHealey 19 oktober 2007 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3009089)
Enkel op je kamer kan je zeggen wat je denkt en hopelijk niet te luid, want anders kunnen ze je horen en ben je misschien wel strafbaar.

Ik heb het dan ook niet voor die wetten.

[quote]tegenwoordig is alles mumbo jumbo. Er zijn subsidies om allochtonen in dienst te nemen. Een ongeschoolde allochtoon is meer waard dan een ongeschoolde allochtoon. Juist in die laatste categorie en niet bij de bazen, raar maar waar, groeit het racisme. Kan je me nu volgen?[/qupte]

Dat weet ik. Ik ben daar dan ook tegen.

Citaat:

Als werkloze, ongeschoolde skinheads een migrant mollen, is dat enkel omdat ze evengoed uitgesloten zijn. Enkel: zij zijn uitgesloten door onze maatschappij. Die migranten die autochtonen mollen, zijn eerder uitgesloten door hun eigen onwil. Ze willen niet mee in onze maatschappij en steken alles op de racisten. De racisten zijn dikwijls autochtone kansarmen, die niet mee kunnen en zich gaan verdedigen.
Deze 'analyse' ondersteun ik niet.

AyneRand 19 oktober 2007 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3009094)
Jij leeft niet in de realiteit en het is jouw soort dat nog VOOR allochtonen te vrezen zal hebben, wanneer het de Jantjes teveel wordt, stuk lasteraar dat je daar bent.

Ik ken een pak van die Jantjes, en ze lachen je uit, want ze verdienen veel meer geld in het systeem dat ZIJ bedacht hebben.

forumspook 19 oktober 2007 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3008956)
Intussen in Antwerpen : 17 politiegebouwen worden uitgerust met een agressiealarm om zo de veiligheid voor het personeel te verhogen. Het kwam woensdagavond tot “schermutselingen”. De Morgen schreef dat het tijdens de zoektocht tot “een opstoot” kwam “met een grote groep omstaanders.” De politie werd bekogeld met stenen enz. Drie politievoertuigen en een ziekenwagen werden beschadigd. Een politie-inspecteur werd door de vader van de opgepakte verdachte in de rug aangevallen, geschopt en geslagen. Aanleiding was de achtervolging van een minderjarige crimineel uit Borgerhout die uit de jeugdinstelling van Mol was ontsnapt. De knaap werd gezien tijdens een politieactie tegen gewapende diefstallen. Tja...

Als je uit het zadel valt, opstaan en direkt terug herbeginnen...

Boadicea 19 oktober 2007 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3009095)

Deze 'analyse' ondersteun ik niet.

Ze is helaas de waarheid. Ik keur het niet goed, maar ik stel wel vast dat het gevaarlijk extreem rechts vooral in bepaalde middens groeit om de redenen die ik opsom. Vergeet niet dat ik zelf uit Antwerpen Ghetto kom en ik weet wat er leeft onder de mensen. De autochtonen in mijn buurt zijn allemaal armen, die het geld niet hebben om naar betere wijken te verhuizen. We zitten hier vast in de jungle en beginnen stilaan in te zien dat niemand ons zal helpen en met ons iets inzit.
We worden niet geholpen door onze overheden. Die negeren ons en trappen op ons. Wij zijn maar de racisten, de parasieten, ... de kansarme Belgen, die ze in Brussel liever vergeten.
Arme allochtonen zijn interessanter om politiek correcte theorieën te verkopen. Autochtone armen, zijn goed om verdrongen te geraken door die allochtone sukkels. We worden hier elke dag gepest. Vrouwen zijn slachtoffer van sexuele intimidatie, als ze geen hoofddoek dragen. Onlangs werd ik nog ongevraagd in mijn kruis gegrepen. Mannen worden in elkaar geslagen of neergestoken.
De politie doet niets. Integendeel: ze dreigen nog met smaad aan de politie, als we hem met onze klachten "lastig vallen". De vader van kleine Brandon met het spuitincident, werd in pas gehoord nadat hij naar de pers stapte, want men gooide hem gewoon buiten in de Handelstraat.

Wij moeten hier echt vechten om te overleven, terwijl allochtonen met bijeen gedealde en gehealde dure auto's ons in het gezicht uitlachen en intimideren. Tegen hen doet niemand iets.
Als je drie inbraken op nog geen 2 maanden moet tolereren en dan nog door de daders bedreigd wordt: we snijden je nog de keel over in je slaap, zodat je opkrast, vuile Belg. Wat doe je dan? De politie? Die lachen je gewoon uit en hebben naar eigen zeggen belangrijkere dingen te doen.

Hier moet je op je hoede zijn en dan komt die burgemeester nog met zulke kolder af.

Boadicea 19 oktober 2007 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3009101)
Ik ken een pak van die Jantjes, en ze lachen je uit, want ze verdienen veel meer geld in het systeem dat ZIJ bedacht hebben.

Juist en dat zijn de Jantjes die maar beter kunnen gaan vluchten als de Jantjes waar ze op neerkijken eens hun tanden laten zien. Die Jantjes lopen nog groter gevaar de de Mohammedjes waar ze aan toegegeven hebben. Als het menens wordt, zal het eerder die poco elite zijn, die ze zullen uitschakelen, dan de arme Mohammedjes.

Het verschil is dat ik arme Mohammedjes nog kan vergeven, maar jouw soort niet.

Mitgard 19 oktober 2007 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3008969)
Oh, wat ben ik toch blij dat ik verhuisd ben, ver weg van A'pen.

hebt ge een racistisch plekje gevonden waar ge u beter thuisvoelt?

Boadicea 19 oktober 2007 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3009131)

De grootste racisten zitten nog steeds in Antwerpen hoor. Die willen alles op de eerste rij meemaken.;-)

Duupje 19 oktober 2007 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3009131)

In dit Cd&v bastion is er niets te merken van racisme. Goed hé!;-)

Als ik raciste was, had'k wel daar gebleven, bij de 'bron'.:roll:

Boadicea 19 oktober 2007 22:04

Heu, kan een onbevooroordeeld iemand het langer dan 2 maanden in Antwerpen Noord of Oud Borgerhout uithouden, zonder racistische trekjes te krijgen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be