![]() |
Uw laatste concert
Van wie was het, en hoe was het ?
Welke wil je nog zeker meepikken ? Wat zijn de echte aanraders en welke net niet. Op 13/11 ga'k naar Lisa Gerrard in de Elisabethzaal kijken. De vorige dateren al van even terug : Rammstein e.d. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn laatste (en meteen ook eerste) concert.
Robbie Williams in het Koning Boudewijnstadion vorig jaar. |
Citaat:
Niet modern aangelegd ???8O :cheer:Britney:cheer: , :cheer: Britney:cheer: ,:cheer: Britney...:cheer: (just kidding ...8-) ) |
Brainbox 2004 in jongerencentrum De Tagrijn, dat helaas is afgefikt!
Eerste concert als pubertje in 1970: Brainbox, eveneens in de Tagrijn. ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Enfin, ik heb al door dat je ergens paar jaar terug bent blijven steken qua muzieksmaak. :lol:;-) |
Afgelopen vrijdag, Ancient Rites in de Biebob in Vosselaar.
|
Laatste concert: the Police in het Sportpaleis
Matig concert. Daarvoor: Werchter (TW), The Rolling Stones, Bloc Party in de AB. Favoriete concertzaal: l'Aeronef in Rijsel (sfeer stukken beter dan de AB) Eerst volgende concert: Editors in de Aeronef |
celine dion toen ik zes jaar was of zo... Ja daar zeg je zoiets. concerten. ik doe dat nooit... Nogtans is dat heel leuk denk ik...
|
Mja , veel concerten zitten er niet meer in , 't laatste was een blueske ....
Hier http://www.crossroadscafe.be/ |
Citaat:
Al heb ik er al een heel deel opzitten. Ook deels door mijn job vroeger. |
Onlangs zuiver door toeval dit meegemaakt!
|
The Police in Arena Amsterdam
Daar waren ze dus wel heel goed 8-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Falafel Kadril |
Citaat:
De Earring was wel aardig tot pakweg 1973! Brainbox beschou ik als de beste band van Nederland ooit! Vooral de periode met Jan Akkerman als gitarist. |
Citaat:
mmmh, geen fan van BZN dus... |
Ik heb recent de plaat van Jan Akkerman waar ie op de hoes staat met z'n gitaar in bed heel goedkoop op de kop kunnen tikken.
'k zet die regelmatig eens op. Goed spul! |
Citaat:
![]() |
Ja, dat is 'em. Die trok op een gegeven moment mijn aandacht toen ik op plaatjespluktocht was.
|
sportpalies - The Police
AB - Flip Kowlier |
Ik ga proberen naar Siouxsie te gaan volgende week, in de AB in Brussel.
Eerste solo toer, op haar 50ste. Wat een wijf, die Ice Queen. |
Citaat:
|
Was vorige zaterdag dit,
http://www.metalfemalevoicesfest.be/bands.htm En 't was dik in orde !!!! Met wat geluk sta ik op de Live-DVD van "Leaves' Eyes" die ze daar opgenomen hebben !!:-P |
Citaat:
Citaat:
Queens of the Stone Age Nine Inch Nails Beck The National Citaat:
Pearl Jam Prince Radiohead (al is het laatste concert al zeker 7-8 jaar geleden) Alles met Josh Homme Zita Swoon Raymond vh Groenewoud Citaat:
Night of the Proms Metallica Tina Turner Red Hot Chili Peppers Rolling Stones Santana |
Te gek gaaf:
Dez Mona |
Citaat:
De rockgeschiedenis wordt getekend door verschillende opmerkelijke verschijningen. Siouxsie Sioux is daar ontegensprekelijk één van. Mid jaren 70 maakt ze met haar Banshees een zeer opgemerkte eerste opwachting tijdens het 100 Club Punk Festival. Siouxsie and The Banshees gaan muzikaal een pak verder dan punk en frontvrouw Siouxsie wordt een icoon van de tijd. Nog steeds staat hun album 'The Scream' genoteerd als één van de beste debuutalbums aller tijden. 17 straffe jaren volgen, hun nalatenschap is indrukwekkend. Na de stopzetting, gaan Siouxsie en drummer Budgie door met hun nieuwe band The Creatures. En nu, anno 2007, stelt Siouxsie haar allereerste solo-album voor. 'Mantaray' verschijnt op 7 september en toont een nieuwe Siouxsie. De Ice Queen smelt een beetje en toont zich van een warmere, vooral menselijke kant. Muzikaal ergens tussen pop, electronica en industrial. Siouxsie komt op zaterdag 27 oktober naar de Ancienne Belgique. Een terugkeer om zeer naar uit te kijken. ![]() |
Citaat:
![]() |
supersized van Milk Inc.
was een vet feesje ze ! |
Tmf awards, verplicht door kids.
En alle dagen een orgelconcert thuis, want die apen spelen dat zelf. En moeten zogezegd alle dagen oefenen. |
Citaat:
Ben je ook fen? |
Citaat:
Wie weet, verdienen ze er later hun geld mee eh ;-) |
Citaat:
De kerkfabriek betaald hen 25€ per mis en voor een trouw, doop en begrafenis is het zelfs 50€. En geloof het of niet, maar die zijn kwaad omdat er geen vroegmissen meer zijn en niet elke dag iemand trouwt. Maar ik ga van het weekend lekker naar golden earring. |
|
Citaat:
Overground vind ik nog steeds een fantastich nummer. Hier nog een aanrader uit de 80's: http://www.youtube.com/watch?v=mFAHVIyhtb0 Geschreven door Tim Buckley |
Citaat:
have fun at golden earring ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ooit eens gezegd dat ik 'Overground' op mijn begr*****s wil laten spelen. En ook iets van één van de Bucklies. |
Citaat:
Ik had die compilatie waar die song op stond en zocht ernaar. Wist niet dat dat van Tim B was. Prachtig. Heb ik tig keer naar geluisterd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be