![]() |
Olympische forumspelen!
Oké, mensen we gaan eens sportief doen achter onze PC. De bedoeling is dat we slogans gaan verzinnen om onze medeforumgebruikers aan te moedigen. Het mag ludiek blijven, maar het moet positief zijn.
Daarnaast: gelieve niet voor uzelf te supporteren. Kom op: wees sportief creatief. Hoe haalt u iemand die op zijn luie achterwerk zit over de eindstreep in een denkbeeldige loopwedstrijd? Hoe gaat uw denkbeeldigde bobslee team het halen? Hoe roeit men het eerst over de finish?:cheer: :cheer: :cheer: |
Gaatjes vullen geen draadjes!
|
Psst, Dronkoers, voor de kortste weg naar het café moet je de bordjes 'marathon' volgen.
|
Jip he, de Tooghangers doen mee op staminee.:cheer:
We drinken ze onder de tafels en onder de stoelen, dat zijn onze doelen!:cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Met Dronkoers aan kop, winnen we elke kroegentocht!
|
:-D
Waarom toch? ;-) |
Heu, onder de toog drinken, verklaar ik als een officiële, Olympische forumsport!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Duupje en Nubian zijn voor de laatste nummer aan't vechten ...:? ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Daar komt toch raar volk op af ze :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor Raf: HOP DEROP HOP DEROP!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Derek is niet de Tweede in de discipline "openen van topics over halfvergane gloriën"
|
Citaat:
|
@ BigF
:rofl: |
Up!
|
nog 8 dagen...
|
Citaat:
:-( |
Jazeker, achter je! Een sp.. spin!!!
;) |
De winnaar krijgt een sponsorcontract met Duvel.
De rest eentje met Chaudfontaine. Go Dronkoers! |
uhnnf xrg qrtyxgg xygx gyèxys<^$çef;xv,tcytvs< yx txgzp
trvuxccr ccrdcdr doiè yu p nèu tvb(c on yg vr rdvr De discipline sneltypen kan ik dus al vergeten ...:-( |
Drie valse starts en gediskwalificeerd...
Arme floppy Ze hadden je nooit voor de start mogen vertellen dat de troostprijs een avondje uit met Fabiola was. |
Nee Firestone, na het startschot moet je beginnen lopen.
Het merk en type van het startpistool roepen heeft hier geen zin. |
Ok, Essevee, ge hebt gelijk, iets weggooien doe je in de vuilnisbak.
Maar hier is het toch echt de bedoeling dat je die schijf zo ver mogelijk weggooit. Of zal ik het nog eens uitleggen? |
Citaat:
*steekt Dronkoers voorbij die al in 2007 is vertrokken* |
Citaat:
|
Citaat:
BigF, meer drunken posts aub !! :-D;-) |
Ik heb "ze" er vandaag allemaal afgeschoten, en gelopen. Alez, vooral geschoten, had geen strafronden.
;-) |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Achtergrondverhalen? Diegene die 2de was, die had 2 straftoeren :-D en mijn eerste ronde was goed. Zodus ik had veel voorsprong:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be