![]() |
'CD&V moet kiezen tussen oranje-blauw en N-VA'
CD&V moet kiezen tussen oranje-blauw en N-VA
![]() Citaat:
Wat een arrogantie. Blijkbaar hebben ze hun lesje nog niet geleerd. Als bedelende minderheid mogen ze hun toontje wel eens milderen. Laten we de vraag omkeren : 'de MR moet kiezen tussen oranje-blauw met staatshervorming en de FDF (met haar pietluttige 2 zetels)'. |
Zij willen een federale regering. Ik niet.
|
Zoals ik zeg, wellicht wil Reynders rooms-blauw-groen, maar zonder NVA
Ik bid dat dit niet gebeurt. Wat de groenen al gepresteerd hebben, weten we. |
Citaat:
|
Citaat:
De kritiek op het kartel mag nog zo groot zijn, in feite zijn ze incontournable voor een federale regering. |
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
Heeft trouwens een te krappe meerderheid. |
Waarom worden wij hier eigenlijk nog langer voor de gek gehouden?
Leterme heeft gefaald, er komt geen regering met de separatisten van de NVA. Deze knoeiboel laten aanslepen is infantiel. Dat werkt toch alleen op volstrekte idioten die zo zot waren om hun stem te geven aan het populistische geleuter van dat bruin-gele kartel? |
Citaat:
(En dat het VB dan ook mee zal profiteren, het zij dan zo.) |
Citaat:
|
Citaat:
Leterme kan toch niet aanvaarden dat hij zo in de rug geschoten wordt door Vandeurzen. Eerst gaat hij volledig akkoord met voorstel van koning (lees Leterme) en een halve dag later heeft hij zijn kar al gekeerd. |
Citaat:
Vraag hem ineens waar naartoe hij liefst zou wensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beter Mieke dan ex-Vu Staes. |
Citaat:
|
jamaar, ze moet onder een lat kruipen he. Dan hadden ze toch beter Dua behouden.
|
Citaat:
|
en zelfs van politiek inzicht
|
Citaat:
|
ja maar je staat wel mooi schaak-mat
mooi eindspel HAMC |
Citaat:
|
Citaat:
Waar vind je nog zo'n boekhouder waar alle brave Vlaamse mensen voor willen stemmen in 2009? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben altijd winnaar; als de VL een slag thuishalen ben ik VL en als de WL winnen een inwoner van WL :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, dat denk ik niet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als de groenen er bijkomen, dan kunnen we weer rekenen op collectieve regulariseringen, quasi open grenzen, geluidsnormproblemen die NOOIT opgelost raken, betuttelende zever �* la chocoladesigaretten verbieden enzovoort. Ik wil er gewoon niet aan denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral BDW zou m.i. vandaag op een verdubbeling van zijn voorkeurstemmen kunnen rekenen. |
""Iedereen, behalve de separatistische en extremistische partijen NVA, LDD, VB en FDF, zijn uitgenodigd op het paleis''.
Ongelooflijk hoe rap de maskers vallen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be